اقتصادی

هیچ گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی اعلام نشده است – patc

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در تشریح عملکرد این شرکت در خدمت رسانی به زائران ابیین امام حسین (ع) گفت: حدود یک ماه پیش این شرکت تمهیدات ویژه ای اندیشید و هم اکنون با توجه به شرایط و تعادل در حال تولید و مصرف کشور است. خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود سوخت در مناطق مرزی گزارش نشده است.

به گزارش patc، علی اکبر نژادعلی گفت: با توجه به شرایط کنونی نگرانی هایی در زمینه تامین سوخت در مناطق مختلف وجود دارد که با عنایت امام حسین (ع) و همت ستاد و کارکنان سوخت رسانی تمام مناطق غرب کشور وجود دارد. کشور از جمله مناطق ایلام، کرمانشاه، کردستان، آبادان و اهواز و همچنین تمامی مرزهای به عنوان مسیرهای صادراتی زائران عملا تکمیل شد.

نژادعلی با بیان اینکه عرضه سوخت در تمامی جایگاه های سوخت این مناطق به حد مطلوب رسیده است، گفت: 18 جایگاه سیار سوخت در نقاط مرزی مستقر شده که 6 جایگاه در مرز مهران و دو جایگاه در مرز خسروی چزابه 3 است. ایستگاه های شلمچه 2، خرمشهر 3 ایستگاه، مرز تمرچین 1، باشماق مرز 1 و ایستگاه سیار در کرمان آماده خدمت رسانی به زائران از شرق به غرب کشور است.

رئیس هیئت مدیره NBC با تاکید بر اینکه ذخیره سازی فرآورده های نفتی از قبل پیش بینی شده بود، از ذخیره سازی بزرگ در انبارهای نفت در مناطق کرمانشاه، ایلام و آبادان خبر داد. میادین بنزین و نفت و گاز.

بر اساس اعلام شرکت ملی گردش نفت، وی از افزایش سهمیه خودروهای سواری بین شهری در جابجایی زائران از سراسر کشور به شهرهای مرزی خبر داد و گفت: 3500 خودروی سواری بین شهری 5 تا 7 هزار لیتری علاوه بر عملکرد سهمیه ماه در ستاد اربعین حسینی نیز با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ذخیره سازی سوخت انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در انتقال زائران از شهرهای مرزی به مرز صفر به هر اتوبوس از منطقه اراک 250 لیتر نفت و گاز اختصاص یافته و تازه از کارخانه ترخیص شده است.

این مقام مسئول همچنین درباره میزان تحویل سوخت و خدمات رسانی به زائرانی که باید به اولین شهر عراق منتقل شوند، بیان کرد: برای اتوبوس های ترانزیتی نیز نفت و گاز در نظر گرفته شده است؛ همچنین با هماهنگی مسئولان ذیربط، نفت و گاز مورد نیاز نیز تامین می شود. برای رژه به موقع فراهم شده است .

وی همچنین با ابراز تمایل برای تامین گاز مایع موکب در حوزه های روشنایی و آشپزی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه گزارش نشده است و خوشبختانه به میزان مناسبی در اختیار موکب قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اذعان به اینکه امسال این شرکت عملکرد بسیار خوبی در زمینه برگزاری اربعین حسینی از خود به جای گذاشته است، گفت: این امر حاصل تلاش همه جانبه مسئولان و کارکنان این شرکت است. به خصوص در موزامبیک و مناطق مرزی.

احمدی نژاد در پایان از مسئولان و کارکنان این شرکت به ویژه همکاران در گذرگاه ها و پمپ بنزین ها برای برپایی این راهپیمایی آلبان حسینی تقدیر کرد، امید است این خدمت موجب رضایت خاطر شهید آجائی ممم سرور و سالار حسین (ع) باشد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا