اقتصادی

واریز یارانه مرداد مشمولان قبلی و جدید/ معوقات هم واریز می‌شود

هدف یارانه ها از واریز نقدی یارانه مردادماه و همچنین تمدید یارانه و البته پرداخت به مشمولان جدید خبر داد؛ واریز تا ۲۴ ساعت امروز (پنجشنبه) انجام می شود.

به گزارش patc، یکصد و سی و هشتمین یارانه نقدی در واقع چهارمین مرحله از یارانه نقدی است. یارانه جدید 300000 تا 400000 تومان از ساعت 24 امروز و همزمان 30 مرداد ماه به حساب صاحب خانه واریز و قابل برداشت می باشد.

بر اساس دهک، هر خانوار در چارک اول تا سوم می تواند 400 هزار تومان و هر خانوار در چارک چهارم تا نهم 300 هزار تومان سپرده گذاری کند.

یارانه مرداد ماه به معترضان پرداخت می شود

خانواده هایی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه قطع شده است، یعنی خانواده هایی که از ابتدا یارانه جدید واریز کرده و در سامانه http://hemayat.mcls.gov.ir/ درخواست تجدید نظر ثبت کرده اند، در صورت قرار گرفتن در اولین و قسمت های مساوی نهم آنها یارانه مرداد ماه را بر اساس ردیفی که در آن قرار دارند دریافت خواهند کرد.

من باید بگویم پیش از این، همراه با یارانه تیرماه، به افرادی که به قطع اعتراض داشتند و درخواست تجدید نظر داشتند، در صورتی که بین ردیف اول و نهم بودند، یارانه تیرماه نیز تعلق می گرفت.

یارانه مرداد نیز هزینه ثبت نام را پرداخت می کند

گروه دیگر کسانی هستند که قبلاً به هر دلیلی یارانه دریافت نکرده اند و از اواخر اردیبهشت ماه که ثبت نام بازماندگان یارانه توسط سازمان های هدف یارانه آغاز شده، در سامانه https://my.gov.ir ثبت نام کرده اند. بر این اساس پس از بررسی، یارانه تیرماه بین خانوارهای دهک اول و نهم توزیع شد.

در ضمن نظرسنجی از کسانی که بعد از این تا اوایل مرداد ثبت نام کردند انجام شد و یارانه مرداد ماه به آنها پرداخت می شود.

معوقات یارانه ها امشب واریز می شود

اما موضوع مورد بحث مربوط به جبران معوقات است؛ یعنی طبق بررسی های انجام شده، کسانی که از تیرماه به بعد اعتراض یا ثبت نام کرده اند و یارانه نقدی دریافت کرده اند، در اردیبهشت و خرداد دو ماه مانده به شروع جدید خواهند بود. یارانه دریافت یارانه تمدید، همراه با مرداد.

متقاضیان همچنان می توانند اعتراض یا درخواست ثبت نام کنند

اما متقاضیان بازنگری عشر و کسانی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 قطع شده است همچنان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به ثبت نام و یا پیگیری درخواست خود به نشانی مراجعه کنند. https://hemayat.mcls.gov.ir به گویا مراجعه یا با شماره 09200006369 تماس بگیرید.

ثبت نام کسانی که هنوز کمک نقدی دریافت نکرده اند و یا به تازگی برای دریافت آن اقدام کرده اند ادامه دارد.این افراد می توانند مراجعه کنند https://my.gov.ir خانواده خود را ثبت کنید

برای ثبت نام در این سامانه، بازماندگان با داشتن شماره همراه، کد کشور، کدپستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار یا یارانه در نام سرپرست خانوار متقاضی جدید الزامی است. همه می توانند با شماره تلفن همراه خود کد دستورالعمل ##43857*4* (کد کشور 4 ستاره 4 ستاره 43857 مربع) را شماره گیری کنند تا از آخرین یارانه خانواده مطلع شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا