اقتصادی

وحیدی: چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور، احتکار است

وزیر کشور با اشاره به اینکه استاندار محور هماهنگی و رهبری برنامه های استانداری است، گفت: استاندار باید ظرفیت همه استان ها را برای بسترسازی برای ارتقای توان اقتصادی و معیشتی مردم اسلامی فعال کند. ایران. .

به گزارش patc، به نقل از وزارت کشور، وحیدی وزیر کشور در اجلاس سراسری استانداران که امروز برگزار شد، اظهار کرد: دولت در تلاش است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند. مردم اسلامی ایران. استاندار به عنوان عالی ترین نماینده دولت در هر استان باید تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و ماموریت های دولت در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی انجام دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه در کشور کمبود کالا نداریم، گفت: چالش اصلی نظام توزیع کالا و خدمات کشور احتکار است.

وی در این خصوص گفت: با مدیریت استاندار تمام استان های کشور باید سیستم توزیع معقول مواد را راه اندازی کنند و در استان کمبود مواد اولیه وجود نداشته باشد.

وحیدی گفت: استاندار باید با پیش بینی دقیق مشکلات و نیازهای استان به تامین کالا و نیاز عمومی استان رسیدگی کند.

بحث مسکن از دیگر موضوعاتی است که وحیدی در دیدار امروز خود با استانداران به آن اشاره کرد و در این خصوص گفت: دولت در نظر دارد سالانه یک میلیون واحد مسکونی در اختیار متقاضیان این حوزه قرار دهد. لازم است. بخشداری به تکمیل شعار ملی دولت سیزدهم کمک کرد.

وی افزود: مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جلسات مختلف هیات دولت برای تحقق نهضت ملی مسکن اختیارات لازم را به استاندار تفویض کرده است لذا باید از این فرصت همدلی و همکاری برای تامین مسکن استفاده کرد. برای نیازمندان . . اقدام شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا