اقتصادی

پرداخت وام مسکن مدت دار و کم بهره به کارگران

نایب رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی بر لزوم دسترسی آسان به مسکن کارگران تأکید کرد و خواستار پرداخت وام مسکن بلند مدت و کم بهره به کارگران شد.

هادی ساداتی در گفت وگو با patc ، در مورد تأمین مسکن کارگران و پروژه های عملی در زمینه مسکن کارگران اظهار داشت: اگر می خواهیم وارد بحث ساخت مسکن شویم ، باید پروژه های نیمه تمام را با هر عنوان و به پایان برسانیم. هر شکلی

وی افزود: بیشتر آنها اکنون پاره وقت هستند. واحدهای مسکونی فاقد زیرساخت دارای وام های دولتی هستند که هر روز محاسبه می شود ، بنابراین من فکر می کنم قبل از تصمیم گیری در مورد سایر پروژه های جدید ابتدا باید پروژه نیمه وقت را به اتمام برسانیم. “

نایب رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی ادامه داد: “پروژه مسکن مل از چند سال پیش آغاز شد و بعداً دولت به این نتیجه رسید که نگهداری مبلغ زیادی از بودجه ظرف چند سال امکان پذیر نیست. کامل.

ساداتی با تأکید بر پرداخت وام های رهنی بلند مدت و کم بهره به کارگران گفت: کارگران نمی توانند وام های اقساطی را پرداخت کنند مگر اینکه اقساط وام های رهنی برای گروه کار پرداخت شود و وام ها با نرخ سود پایین پرداخت شوند ، یعنی اگر کارگران خواهان دریافت حقوق هستند. “40 میلیون تومان وام باید بازپرداخت شود. 400 میلیون تومان نباید در مدت 40 سال از کارگران بازپرداخت شود.

سرانجام ، وی با اشاره به اینکه دستیابی به شرایط مسکن کارگران آسان است خاطرنشان کرد: “ما انتظار داریم تمام پروژه های نیمه وقت تکمیل و تکمیل و به نگرش کارگران به حوزه کار منتقل شوند. امیدواریم که شرایط آرامش بیشتری داشته باشد. مسکن و مسکن فراهم شده است. »معلق شدن برای کارگران فراهم شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا