علمی و پزشکی

پهپاد روسی لئوپارد اوکراینی را منفجر کرد/ تماشای لحظه شکار از آسمان

به گزارش خبرگزاری patc، در میدان نبرد اوکراین پهپادهای انتحاری از مخرب‌ترین سلاح‌ها بوده‌اند. از شاهد تا لنست، ارتش روسیه همواره با استفاده از این دارایی ارزشمند به نیروهای اوکراینی ضربه وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: 

با رسیدن تانک‌های غربی چون لئوپارد و چلنجر به دست نیروهای اوکراینی همه منتظر عملکرد این ادوات زرهی مقابل پهپادهای رزمی بودند و حالا با انتشار فیلم‌های مورد اصابت قرار گرفتن تانک‌های لئوپارد توسط پهپاد لنست-۳ به نظر می‌رسد که این تانک‌ها نیز شانس زیادی برای مقابله با این هواگردهای مرگبار ندارد.

همکاری درخشان ۲ پهپاد روس و نابودی تانک‌های لئوپارد اوکراین!/ عکس
پهپاد اورلان

در ویدئویی که به تازگی از مورد اصابت قرار گرفتن ۲ تانک لئوپارد توسط پهپاد لنست-۳ به چشم می‌خورد شاهد نزدیک شدن لنست به تانک و سپس نمایش هدف قرار گرفتن تانک توسط پهپاد شناسایی اورلان که عملیات را زیر نظر دارد هستیم.

اورلان پهپاد شناسایی مشهور روسیه با بدنه کامپوزیتی است که معمولا در گروه‌های ۲ یا ۳ تایی به میدان نبرد اعزام می‌شود که در این ترکیب پهپاد نخست عمل شناسایی را انجام می‌دهد و در پی آن‌ پهپاد دوم برای جنگ الکترونیک وارد می‌شود و پهپاد سوم نقش دیتالینک را به عهده می‌گیرد.

لنست -۳ بزرگترین پهپاد انتحاری از خانواده لنست است که توسط کمپانی زالا طراحی و تولید شده است. پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد.

همکاری درخشان ۲ پهپاد روس و نابودی تانک‌های لئوپارد اوکراین!/ عکس
پهپاد لنست

این پهپاد به دو سری بال ایکس شکل مجهز است که با قابلیت جمع‌شوندگی کار حمل‌ونقل به میدان نبرد را بسیار ساده می‌کند. لنست می‌تواند با اهدافی در فاصله ۴۰ کیلومتری درگیر شود.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

درمان بیماری‌ها فقط یک قسمت از وظایف من است. من سعی می‌کنم با ارائه راهنماها و توصیه‌های پزشکی، افراد را به زندگی سالم و پرانرژی همراه با سلامتی هدایت کنم.
دکمه بازگشت به بالا