برترین های کار و کسبعمومی

پیج های معروف اینستاگرام چقدر درآمد دارند؟

سلبریتی‌های فعال در اینستاگرام از طریق همکاری در فروش، تبلیغات برای برندهای مختلف، معرفی محصول و یا حتی فروش محصول و ارائه خدمات درآمد کسب می‌کنند. میزان درآمد آن‌ها به تعداد فالوورها و میزان تاثیرگذاریشان بستگی دارد. در این شبکه اجتماعی تعداد افرادی که به عنوان سلبریتی یا اینفلوئنسر شناخته شده‌اند، زیاد است و از نظر موضوع فعالیت نیز با همدیگر متفاوت هستند. برخی از آن‌ها فقط در زمینه‌های طنز و سرگرمی و برخی در زمینه‌های آموزشی، ورزشی، هنری و … فعالیت دارند. اگر می‌خواهید بدانید درآمد سلبریتی های اینستاگرام چقدر است و بیشتر درآمد از اینستاگرام از ایران توسط چه کسی کسب می‌شود، این مطلب را از دست ندهید.

چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم |درآمد اینستا با چند فالوور

درآمد سلبریتی های اینستاگرام چقدر است؟

به طور کلی سلبریتی‌های اینستا بین 1 تا 3 میلیارد درآمد ماهیانه دارند که میزان آن به تعداد فالورها و نرخ تعامل بستگی دارد. برخی از افرادی که به عنوان اینفلوئنسر شناخته شده‌اند، ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشند، اما تعداد لایک، کامنت‌ها و میزان بازدیدهای آن‌ها حتی 10 درصد از کل فالوورها را نیز پوشش ندهد. در این صورت مشخص می‌شود که این افراد اینفلوئنسر واقعی نیستند و بخشی از دنبال‌کننده‌های خود را به شکل غیرواقعی کسب کرده‌اند.

برخی از آن‌ها افرادی هستند که در دنیای واقعی نیز شناخته شده بوده‌ و سپس توانسته‌اند در فضای مجازی نیز شهرت زیادی برای خود کسب کنند. برای مثال حسن ریوندی یکی از سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام است که به دلیل برگزار کردن کنسرت‌های استندآپ کمدی متعدد در شهرهای مختلف شناخته شده بود. اکنون نیز این فرد در اینستاگرام هم شناخته شده و تعداد دنبال‌کننده‌های زیادی را کسب کرده است.

یک مثال دیگر در این زمینه کریستین رونالدو است که به عنوان یک فوتبالیست در دنیای واقعی شهرت زیادی دارد. در عین حال در اینستاگرام هم فعالیت دارد و یکی از سلبریتی‌های این پلتفرم هم محسوب می‌شود. بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستا اکنون جزء ثروتمندترین افراد هستند و توانسته‌اند زندگی مرفهی را برای خود و خانواده‌شان مهیا کنند.

جالب است بدانید افرادی که شخصیت برونگرا دارند و می‌توانند قصه زندگیشان را برای فالوورها روایت کنند، در این زمینه موفق‌تر بوده‌اند. به هر حال کاربران اینستا علاقه زیادی به شنیدن روایت‌ها، حوادث، سرگرمی و …. در مورد افراد مشهور دارند. این افراد بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب می‌کنند. به این شکل که تبلیغات انجام می‌دهند و سپس از طریق تاثیرگذاری بر روی کاربران قادرند درآمد بالایی را کسب کنند.

لیست میزان درآمد پیج های اینستاگرامی خارجی

از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم خارجی است، به هر حال تعداد اینفلوئنسرهای موفق در این شبکه از کشورهای خارجی نیز زیاد است. از جمله پردرآمدترین پیج‌های اینستاگرامی خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کریستیانو رونالدو: این فوتبالیست معروف ابتدا به دلیل شهرتش در دنیای واقعی در اینستاگرام محبوب شد. او با داشتن بیش از 170 میلیون فالوور بابت هر پست تبلیغاتی، 950 هزار دلار درآمد کسب می‌کند.
  • دواین جانسون (راک): او یک قهرمان کشتی کج و بازیگر هالیوود است که با داشتن 151 میلیون فالوور، بابت هر تبلیغ 650 هزار دلار درآمد کسب می‌کند.
  • آریانا گراندی: یکی دیگر از اینفلوئنسرهای موفق خارجی است که در زمینه خوانندگی، ترانه سرایی و بازیگری فعالیت دارد و بابت هر پست تبلیغی 850 هزار دلار درآمد کسب می‌کند.
  • لیونل مسی: همانطور که او را می‌شناسید یک فوتبالیست موفق و مشهور است که با داشتن بیش از 250 میلیون فالوور، بابت هر پست تبلیغاتی، 500 هزار دلار دریافت می‌کند.
  • سلنا گومز: او با داشتن بیش از 200 میلیون فالوور بابت هر پست تبلیغاتی 800 هزار دلار درآمد کسب می‌کند.

میزان درآمد پیج های اینستاگرام به چی بستگی دارد؟

درآمد پیج های اینستاگرام به عوامل مختلفی مثل موضوع فعالیت و نحوه تولید محتوایشان بستگی دارد. عدد دقیقی را نمی توان برای درآمد هر پیج اینستاگرام در نظر گرفت اما به طور کلی پیج های فعال در اینستاگرام با میانگین 10 کا فالوور واقعی و فعال درآمدشان از 10 میلیون تومان به بالا در ماه شروع می شود.

موضوع بعدی توجه به مدل درآمدزایی پیج هاست. اینکه از چه راهی کسب درآمد می کنند؟ آیا محصول و خدمات می فروشند یا از گرفتن تبلیغات درآمد دارند؟ معمولا پیج هایی که فروش محصول دارند هرچند که فالوور کمتری دارند اما درآمدشان مداوم است. اما پیج هایی که از تبلیغات درآمد دارند هم درآمدشان بیشتر است و هم دردسر کمتری دارند.

جدا از این حرفا یکی از مهمترین عواملی که در درآمد پیج های اینستاگرام دخیل است تعداد فالوورهای پیج است. هر چه تعداد فالوورهای فعال پیج بالاتر باشد مسلما درآمد بیشتری هم حاصل می شود. این قضیه ربطی به موضوع پیج ندارد! تعداد فالوور در هر شرایطی رابطه مستقیم با میزان درآمد دارد.

پیج های اینستاگرام چگونه به درآمد بالا می رسند؟

استمرار در تولید محتوا یکی از مهمترین دلایل موفقیت پیج های اینستاگرامی است. تولید محتوا، داشتن استراتژی در کسب و کار، جذب فالوور واقعی و تبدیل فالوورها به مشتری چرخه ثروت در اینستاگرام است. ناگفته نماند استفاده صحیح از ابزارهای موجود می تواند بازدهی پیج را افزایش دهد. مثلا کی و چطور استوری منتشر کنیم؟ یا چطور پیشنهاد فروش بدهیم؟ اینها مستقیما به درآمد شما از پیج تان مربوط می شود.

اما مهمترین عاملی که باعث افزایش درآمد پیج های اینستاگرامی می شود جذب فالوور از طریق تبلیغات است و یا خرید بازدید اینستاگرام. اگر می خواهید از طریق اینستاگرام به درآمد غیرقابل تصور برسید حتما باید تبلیغ کنید. چون یکی از مهمترین موارد برای رشد سریع در اینستاگرام بالا بردن فالوورها است. برای جذب سریع فالوور هم هیچ راهی جز تبلیغات جواب گو نیست! 90 درصد پیج های اینستاگرام (حتی بلاگرها و واینرهای معروف) از طریق تبلیغات توانسته اند فالوورهای خود را بالا ببرند. در نهایت هم افزایش درآمد را به همراه دارد.

آیا با خرید پیج اینستاگرام می توان به درآمد بالا رسید؟

یکی از روش هایی است که خیلی ها برای یک شبه معروف شدن و پولدار شدن در اینستاگرام از آن استفاده می کنند. اما باید بدانید این کار شدنی نیست مگر اینکه پیج اینستاگرام با فالوورهای کاملا واقعی خریداری کنید. آن هم در شرایط خیلی خاص احتمال موفق شدن وجود دارد. مثلا شما قصد دارید از طریق گرفتن تبلیغات به درآمد بالا برسید باید پیجی خریداری کنید که حالت فن پیجی است (دارای ویدیوهای طنز واینرها) و کاملا هم واقعی باشد. در این صورت است که می توانید از طریق تبلیغ گذاشتن به درآمد خوب برسید.

خیلی از دوستان هم به فکر هستند. خرید فالوور هم مثل خرید پیج است. اگر فالوورها واقعی نباشند هیچ ارزشی برای شما ندارد و حتی ممکن است پیج تان هم با افت شدید مواجه شود.

فروش محصولات فیزیکی

فروش محصول یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. پیج های فروشگاهی که از طریق فروش آنلاین درآمد دارند مثل ست من و وب پوش درآمد بالا و مداوم دارند. چون نیاز اصلی مردم خرید آنلاین است. مثلا پیج وب پوش که لباس مردانه می فروشد هیچ وقت مشتریانش را از دست نمی دهد چون همیشه نیاز به پوشاک وجود دارد. به همین دلیل پیج های فروشگاهی خیلی پر سود هستند.

فروش محصولات آموزشی

صنعت آموزش یکی از پولسازترین حوزه های آنلاین محسوب می شود. فروش محصولات آموزشی به صورت دانلودی سود بسیار بالایی دارد. در واقع پیج های آموزشی در اینستاگرام که درآمد اصلی شان از فروش پکیج های آموزشی است تعدادشان خیلی زیاد است. حوزه هایی مثل ارز دیجیتال، تولید محتوا، اینستاگرام مارکتینگ و … طرفدارهای زیادی دارند و دوره های آموزشی در این موضوعات به خوبی به فروش می رود.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

هر رسانه ای که پر مخاطب باشد مکان خوبی برای تبلیغات کسب و کارهاست. فرقی هم نمی کنم پیج اینستاگرام باشد یا سایت! به هر حال مخاب دارد و پتانسیل جذب مشتری را نیز خواهد داشت. یکی از روش هایی که اکثر پیج های اینستاگرامی از آن درآمد خوبی دارند تبلیغات است. با تبلیغ کردن کسب و کارهای دیگر پول خوبی در می آورند!

معمولا منبع درآمد اصلی پیج های خبری، سرگرمی، بلاگرها و واینرها از راه تبلیغات است. به عنوان مثال صدف بیوتی که در ویدیوی خود از فلان برند رژ گونه برای میکاپ خود استفاده می کند در واقع غیر مستقیم آن برند را تبلیغ می کند و درآمد بسیار بالایی هم از این کار دارد.

معمولا تبلیغات در اینستاگرام از نوع معرفی در استوری، معرفی در پست و تبلیغات اسپانسری است. بلاگرها و واینرها بیشتر از تبلیغات اسپانسری و تبلیغ در استوری کسب درآمد دارند.

دکمه بازگشت به بالا