نماد سایت patc

چهار استادیار کردستانی، مفتخر به دریافت جایزه ملی نخبگان

چهار استادیار کردستانی، مفتخر به دریافت جایزه ملی نخبگان

جایزه ملی |کردستان

به گزارش خبرگزاری patc از سنندج، دکتر جمال سلیمی با بیان این خبر گفت: این بنیاد با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه های استان، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان جایزه «مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی» در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار خرید تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه‌نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌ کند. 

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته به چهار نفر از استادیاران جوان کردستانی از سوی بنیاد ملی نخبگان، جایزه ملی دکتر کاظمی آشتیانی اعطا شده است، گفت: حائزان شرایط بر اساس امتیاز حاصل از فعالیت‌های نخبگانی، تأیید کارگروه تخصصی و تأیید رئیس بنیاد نخبگان انتخاب می‌شوند.

رییس بنیاد ملی نخبگان کردستان ادامه داد: اعطای تسهیلاتی مانند اعتبار پژوهشی، اعتبار تجهیزات، اعتبار حمایت از ایفای مسئولیت های اجتماعی و تسهیلات فرهنگی-رفاهی بنیاد از جمله امتیازات این طرح برای برگزیدگان به شمار می رود. 

دکتر سلیمی گفت: این چهار نفر استادیار جوان شامل دکتر زانا مظفری عضو هییت علمی گروه اقتصاد، دکتر داود جمینی عضو هییت علمی دانشکده منابع طبیعی، دکتر جمال بارخدا عضو هییت علمی گروه آموزشی علوم تربیتی و دکتر خلیل کهریزی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی  از دانشگاه کردستان هستند.

وی ابراز نمود: ما آمادگی داریم تا از استادیاران جوان متقاضی در دانشگاه های استان بر اساس شرایط و قوانین مربوط به این جایزه و نیز جدول زمانبندی آن حمایت کنیم.

خروج از نسخه موبایل