علمی و پزشکی

کاهش محدودیت های سفر در دانمارک

براساس گزارشی که توسط فوربس منتشر شد ، دانمارک به یکی از اولین کشورهای اروپایی تبدیل شده است که در کاهش محدودیت های سفر ، گردشگری را از سر می گیرد.

اکنون دانمارک به بازدیدکنندگان اتحادیه اروپا و منطقه شینگن اجازه ورود قانونی به این کشور را می دهد.

مفهوم جدید در دانمارک ، که از 14 مه آغاز شد ، به شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای شنگن با نارنجی یا زرد اجازه می دهد وارد کشور شوند. در گذشته فقط سفرهای ویژه به دانمارک امکان پذیر بود.

محدودیت های سفر برای گردشگران قرمز همچنان وجود دارد ، اما نه کشورهای اتحادیه اروپا و نه منطقه شینگن بخشی از هلال احمر نیستند. در نتیجه ، دانمارک هم اکنون برای بازدید کنندگان از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه شینگن باز است.

با این حال ، مسافران باید قبل از پرواز شواهدی از اثرات سو کرونا ارائه دهند. بدیهی است که این قانون در مورد مهاجران از کشورها و مناطق زرد اعمال نمی شود.

مسافران کشورهای نارنجی که می خواهند به دانمارک سفر کنند و می توانند واکسن و محافظت در برابر ویروس کرونا را تأیید کنند و ثابت کنند که کرونا ندارند ، اجازه ورود به دانمارک را دارند. کسانی که قادر به انجام این کار نیستند باید حداقل چهار روز در سلول انفرادی بمانند تا نتایج نهایی معاینه آنها ثبت شود.

از 12 ماه مه ، تعداد کل مبتلایان به HIV در دانمارک 262159 نفر و تعداد کل افرادی که بر اثر ویروس فوت کرده اند 2499 نفر بوده است.

پس از ممنوعیت استفاده از واکسن Astrazenka ، واکسیناسیون در دانمارک به تأخیر افتاد. در حال حاضر ، 52/27 درصد از دانمارکی ها یک واکسن کرونا دریافت کرده اند و 16/72 درصد نیز کاملاً واکسینه شده اند.

دکمه بازگشت به بالا