اقتصادی

یک دستاورد جدید جهانی برای اقتصاد ایران

ماه گذشته ، فعالیتهای ثبت شده توسط اتاق بازرگانی تهران از بهترین فعالیتها در اتاق بازرگانی جهان بود.

به گزارش patc ، اتاق بازرگانی بین المللی ، موسسه اصلی همه اتاق های بازرگانی جهان ، اتاق بازرگانی تهران را در تیرماه سال 2021 به عنوان اتاق بازرگانی برتر جهان انتخاب و معرفی کرد. این انتخاب به دلیل فعالیت های متفاوتی است که اتاق بازرگانی تهران در زمینه های مختلف انجام می دهد ، از صدور گواهی مبدا و کارت عضویت ، تا ارائه خدمات مختلف به اعضا و تلاش زیاد برای بهبود محیط کسب و کار.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران ، در ماه های اخیر اتاق بازرگانی اقدامات مختلفی را در زمینه های مختلف از جمله تهیه گزارشات حرفه ای در زمینه های تجارت ، اقتصاد و سرمایه گذاری و ارائه اخبار مختلف مربوط به اتاق اتاق انجام داده است. تجارت و کشور و اقتصاد جهانی ، و طرح نجات اقتصادی استراتژیک را پیشنهاد کرد. ایران تقویمی از رویدادهای تجاری مجازی تهیه می کند و از این جلسات گزارش می دهد ، در بستر مبادله ICCWCF مشارکت فعال دارد و وبینارهای حرفه ای و سایر فعالیت ها را برگزار می کند و اتاق بازرگانی تهران را به اتاق بازرگانی در 2780 و 50 کشور تبدیل می کند و به عنوان ماه ژوئیه انتخاب شد. اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی جهان.

دلایل دیگر برای انتخاب عنوان اتاق بازرگانی تهران عبارتند از: کمک به حل برخی از مشکلات اقتصادی در توسعه کشورمان ، از جمله پیشنهاداتی برای بهبود محیط کسب و کار ، و پیشنهاداتی برای جذب سرمایه گذاری خارجی و آمادگی برای تجارت با سایر کشورها. به

این موضوعات در رابطه بین اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی بین المللی و مدیران اجرایی آن و سایر اتاق های بازرگانی عضو منعکس شده است. جهان انتخاب کرده است.

اعضای کمیته نمایندگی اتاق بازرگانی تهران در انتخابات چهار ساله توسط تاجران دارای کارت بازرگانی در استان تهران انتخاب می شوند. رئیس کمیته ویژه اتاق بازرگانی تهران توسط اعضا برای یک دوره دو ساله انتخاب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا