علمی و پزشکی

یک رئیس eBay با “خودداری از دور انداختن لباس برای بیماران دارای مجوز” پاسخ می دهد.

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به قانون پوشش 2500 کیلومتری بیماران دارای مجوز و تکذیب این موضوع، گفت: نزدیک به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت صحبتی نکرده است. در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشت و تمامی مسئولین غذایی و پزشکی از جمله خانم زهره زرین کلاه که پاسخ ایشان توسط وزارت بهداشت منتشر شد، حضور داشتند، اما تعداد اعضای شورای بهداشت را نگفتند.

او افزود: «می‌توانم بگویم که لباس ۲۵۰۰ پوندی (۲۵۰۰ کیلوگرم) خوب نمی‌آید. اگر مقصر باشم از من شکایت خواهند کرد و به جرات می توانم بگویم که لباس ۲۵۰۰ پوندی احتمالاً در خانه Ebay تخلیه شده است. و رفتن به خارج یا از طریق وزارت بهداشت. اگر در eBay گم شوند از من شکایت می کنند و اگر از طریق وزارت بهداشت باشد پاسخگو خواهند بود.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گوید لباس مفقود نیست، محل 2500 کیلوگرم را اعلام کنید و اینکه در کدام خانه و برای چه مدت نگهداری می شود؟ اگر در اواخر دهه 1400 به من می گفتند بیا و این لباس ها را تهیه کن، استفاده از لباس های قدیمی یا کهنه به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که می توانید به دنبال خانه eBay بگردید. کم کم مقدار لباس موجود را به ما می گفت و تاریخ انقضا را هم می گفت تا آماده شویم.

وی در پاسخ به پاسخ وزارت بهداشت گفت: کمیته بهداشت و درمان مجلس به دو نفر دستور رسیدگی به این موضوع را داد و از دپوی ما بازدید کردند و من به آنها توضیح دادم.

به گزارش شفاف، رئیس خانه eBay با بیان اینکه 2500 کیلوگرم یونیسف برای بیماران دارای مجوز البسه تهیه شده است، از دادگاه خواست تا در این مورد مداخله کند که سرپرست وزارت بهداشت این موضوع را تکذیب کرده است.

دکمه بازگشت به بالا