اقتصادی

۱۸۶۱ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند

معاون بازرس و نظارت فدراسیون اتحادیه های کارگری ایران گفت: تمرکز بازرسی های سلامت محور و ضمانت های اداری بر عهده وزارت بهداشت است و فدراسیون اتحادیه های کارگری ایران در گشت با آنها همکاری می کند. نماینده کار پیروی از مقررات بهداشتی را به پایان رسانده و به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی ، 1861 واحد تعطیل شده است.

براساس گزارش patc ، روز گذشته ستاد ملی مدیریت بیماری های کرونا به دستگاه های اجرایی ملی و استانی و سازمان های غیردولتی عمومی ، از جمله شهرداری ها در استان تهران ، اطلاع داد که تعطیلی برخی مراکز از 4 اکتبر تا 7 اکتبر برای مدت زمانی تمدید شده است. یک هفته. بنابراین ، طبق این بولتن ، دانشگاه ها ، مدارس ، مدارس شبانه روزی ، حوزه های علمیه ، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، مدارس زبان و سایر مدارس و کتابخانه ها ، مساجد و مساجد ، سینما ، تئاتر و مراکز مشابه ، موزه ها و موزه های باغ ، سالن های پذیرایی ، آرایشگاه این هفته فروشگاه و سالن زیبایی تعطیل خواهد بود.

این برنامه همچنین هرگونه فعالیت و کنفرانس اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی ، کلوپ های ورزشی ، کشتی ، کاراته ، جودو و سایر ورزش های دارای تأثیر بالا ، کافه ها ، کافی شاپ ها و چایخانه ها ، باغ وحش ها و پارک های تفریحی را سازماندهی می کند. استخر شنا و کلوپ سلامتی و نماز جمعه برگزار نمی شود. البته از ابتدای تیر ماه بسیاری از این پرونده ها باید بسته شود اما هفته گذشته شاهد اعلام گسترده تری از این خبر بودیم.

اکنون ، به دلیل وضعیت شکننده در استان تهران ، این تعطیلات یک هفته تمدید شده است ، اما مشاهدات میدانی نشان می دهد که در هفته های اخیر در برخی موارد ، این محدودیت ها نمی توانند برآورده شوند. به عنوان مثال ، بسیاری از آرایشگاه ها فعالیت می کنند ، برخی از سالن ها نیازهای مشتریان را تأمین می کنند و برخی از کافه ها فقط ظرفیت مشتریان را کاهش می دهند یا فقط با رزروهای قبلی مشتری می پذیرند. بنابراین پاسخ به س questionsالات زیر ضروری به نظر می رسد: چه کسی مسئول اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا است و چه تضمین های اجرایی برای اجرای این تصمیمات چیست.

در همین رابطه ، بهنام نیک منش در مصاحبه با patc پاسخ داد: کدام بخش مسئول نظارت بر رعایت محدودیت های اعمال شده پس از شیوع ویروس کرونا است؟ وی گفت: محور بازرسی بهداشت وزارت بهداشت است و باید آمار عملکرد تعداد ویزیت و تعداد آنلاین و موم توسط وزارت بهداشت بررسی شود. بازرسان کنفدراسیون اتحادیه های کارگری همچنین با سازمان های صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت بهداشت ، پلیس اقتصادی و پلیس همکاری می کنند. به طور کلی ، وزارت بهداشت وظیفه نظارت بر اجرای اقدامات محدودکننده و تعطیلی برخی اصناف به دلیل قله های تاج را دارد ، زیرا وزارت بهداشت نیز بر اساس قانون ضمانت اداری خود نوع درمان جرایم و مجرمان را تعیین می کند. این مسئولیت وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه فدراسیون اتحادیه های کارگری ایران در گشت زنی با آنها همکاری می کند ، افزود: بازرسان فدراسیون اتحادیه های صنفی و بازرسان وزارت صمت بر اجرای پروتکل بهداشت نظارت داشتند و با تخلفات برخورد کردند.

در هفته گذشته گزارشی از تعطیلات فراموش شده ارائه نشده است

نیکومنش همچنین گفت که بازرس کل اتحادیه های کارگری ایران در هفته گذشته هیچ شکایتی در مورد عدم رعایت تعطیلات یا دلیل فعالیت ادارات صنفی پر خطر دریافت نکرده است.

رئیس بازرس و ناظر اتحادیه صنفی ایران همچنین در مورد اینکه آیا نماینده با جریمه موافقت کرده است ، به جز آنلاین زدن به واحدهایی که محدودیت های کرون را نقض کردند ، تصریح کرد: در این دوره ، آنها موافقت خود را با تأیید ستاد ملی کرونا اعلام کردند ، به عنوان مثال ، سالن پذیرایی چندین ماه تعطیل بود و هیچ کس این شرط را نقض نکرد. با این وجود ، در صورت عدم انطباق با این مصوبات ، قطعاً با آن برخورد می شود.

به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی ، در نیمه اول سال جاری 1861 مورد آنلاین و موم رخ داده است

این مقام مسئول گفت: در نیمه اول سال جاری ، اصناف ایران 979 هزار و 302 مورد بازرسی مطابق با مقررات بهداشتی انجام داده و یک هزار و 861 پرونده نیز پلمب شده است. آن را در نظر نگیرید. علاوه بر این ، در شش ماه اول سال جاری ، فدراسیون اتحادیه های کارگری ایران 32000 گشت مشترک را با سایر آژانس ها برای مطابقت با مقررات بهداشتی انجام داد.

در پایان ، وی تأكید كرد كه اکنون زمان آن است كه به گذشته یادآوری كنیم كه هرگاه مشاهده شود كه توافق نامه بهداشتی رعایت نشده یا محدودیت ها اعمال نشده است ، اتحادیه مسدود خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا