عمومی

۲ وقف جدید در خراسان جنوبی ثبت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام پرویز بخشی پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو وقف جدید با نیت افطاری در لیالی قدر ماه مبارک رمضان به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان خوسف ثبت شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: این موقوفات توسط آقای غلامرضا کاخکی و همسر ایشان سرکار خانم مبارک خدادوست وقف شده است که موقوفات جناب آقای غلامرضا کاخکی ۶ ساعت آب و اراضی کشاورزی در مزرعه وقنات دینج روستای گل قرار دارد و اراضی آن به صورت باغ است.

بخشی پور افزود: بر اساس نیت وقف اولویت افطاری در لیالی قدر ماه مبارک رمضان و اگر در این شب‌ها میسر نگردد تا پایان ماه مبارک رمضان صرف افطار شود.

وی ادامه داد: همسر ایشان سرکار خانم مبارک خدادوست سهم الارث خودشان که ۶ ساعت آب و اراضی در مزرعه و قنات دنج روستای گل با نیت افطاری لیالی قدر ماه مبارک رمضان وقف کردند که اراضی نیز به صورت باغ است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی این موقوفات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف تحت کدهای ۱۰۲۴۰۱۶۸و۱۰۲۴۰۱۶۸ به ثبت رسید.

بخشی پور با اشاره به اینکه تعداد موقوفات شهرستان به هزار و ۱۰ موقوفه رسیده است، یادآور شد: ارزش ریالی دو وقف جدید ۷ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا