نماد سایت patc

۴۲ درصد از جمعیت گلستان تحت حمایت تامین اجتماعی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۴۲ درصد از جمعیت گلستان تحت حمایت تامین اجتماعی هستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران |تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار آنلاین، قربان زنگانه صبح سه شنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۱۷ هزار نفر از جوانان استان تحت حمایت سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند که این نشان از جهش اشتغال دارد.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعارهای سال بیش از ۱۳ مصوبه در ستاد کارگروه موانع مصوبه داشتیم که به مرحله اجرا درآمد.

مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه پرداخت حقوق مستمری بگیران استان به روز است، گفت: در استان بیش از ۷۹ هزار نفر بازنشسته تأمین اجتماعی داریم که هزینه پرداختی ما با بخش درمان به صورت ماهیانه در سال جاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: پرداختی تأمین اجتماعی استان در چهار ماه ابتدای سال مبلغ دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان انجام شد.

زنگانه در خصوص جوانی و جمعیت هم اظهار کرد: در این مدت توانستیم مبلغ هشت میلیارد تومان در بحث کمک ازدواج و بارداری هزینه کنیم.

وی از بهره برداری دو پروژه چون ساختمان شماره ۲ تأمین اجتماعی در گرگان و شعبه فاضل آباد خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه ۱۶ شعبه در استان مشغول فعالیت هستند، گفت: استان گلستان بیش از دو میلیون و ۱۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۲ درصد آنها تحت حمایت تأمین اجتماعی هستند.

خروج از نسخه موبایل