برترین های کار و کسبعمومی

حلال غلط گیر روی پلاستیک

لاک‌هاي غلط گير که براي پوشاندن اشتباه‌ها به کار مي‌روند، گاهي مشکل‌ساز مي‌شوند و آن زمانيست که علاوه بر کاغذ روي سطوح ديگر ماليده ‌شوند. در واقع بستگي به نوع غلط گير و حلال بودن يا نبودن آن‌ها حتي ممکن است از روي دست هم آسان برطرف نشوند.

لاک غلط گیر‌ نواری 8 متری پنتر باپهنای 5میلی متر کیفیت عالی
لاک های نواری بدلیل جامد بودن نیازی به خشک شدن ندارد و بلافاصله پس از استفاده امکان نوشتن را فراهم می کند

اطلاعات زير به سريع و آسان پاک شدن آن‌ها کمک مي‌کند. اقدامات احتياطي قبل از استفاده از اين روش، براي پاک کردن لکه از روي پارچه و سطوح داراي منفذ، ابتدا آن را روي قسمت کوچکي که در معرض ديد نيست، امتحان کنيد و از خراب نشدن پارچه مطمئن شويد. بعضي سطوح مانند چوب‌هاي داراي لاک‌الکل و پلاستيک در اثر تماس با حلال‌هايي چون الکل سفيد و لاک پاک‌کن آسيب مي‌بينند. پس لازم است، قبل از آسيب بيش‌تر، قبلا روش فوق را امتحان کنيد. پاک کردن لاک غلط گير از روي پارچه پارچه‌هاي لک شده با غلط گير با روش سه مرحله‌اي زير پاک مي‌شوند. – ابتدا تا جاي ممکن لاک را از روي پارچه بتراشيد. – سپس مقدار کمي الکل سفيد را با يک مسواک نرم رو و پشت پارچه بماليد. اين کار به بيرون راندن لکه کمک مي‌کند. بعد از چند دقيقه با همان مسواک مقداري استون روي آن بماليد. – در نهايت آن قسمت را با مواد شوينده و لکه‌بر به طور معمول بشوييد.اميدوار باشيد لکه به اين ترتيب برطرف ‌شود در غير اين صورت از روش ديگري مانند رفو يا يک روش تزييني ديگر براي پوشاندن آن استفاده کنيد. پاک کردن لاک غلط گير از روي پوست غلط‌ گيرهاي لاتکس معمولا با شستن پاک مي‌شوند اما بعضي ديگر اين طور نيستند. در صورتي که غلط گير به دستتان ماليده شده است، با يک پنبه آغشته به کمي استون آن را پاک کنيد سپس براي جلوگيري از تحريک و خشکي آن را با آب بشوييد. در صورت نرفتن لکه از تينر رنگ استفاده کنيد. با احتياط مقدار کمي از آن را آرام روي لکه بماليد سپس دست را با آب سرد و صابون کاملا بشوييد. از ماليدن تينر روي زخم خودداري کنيد. پاک کردن غلط گير از روي سطوح متخلخل سخت پاک کردن سطوح سخت متخلخل دشوار‌‌تر است. براي اين منظور از روغن مرکبات استفاده کنيد. بگذاريد سطح مورد نظر چند دقيقه با اين روغن خيس بخورد سپس آن را با يک پارچه نرم تميز کنيد. در صورتي که غلط گير حلال در آب باشد به اين ترتيب پاک مي‌شود در غير اين صورت لازم است سطح مورد نظر مجددا پرداخت شود.

پاك كردن غلط گير از روي دست |پاك كردن غلط گير از لباس نی نی سایت

لاک‌هاي غلط گير که براي پوشاندن اشتباه‌ها به کار مي‌روند، گاهي مشکل‌ساز مي‌شوند و آن زمانيست که علاوه بر کاغذ روي سطوح ديگر ماليده ‌شوند. در واقع بستگي به نوع غلط گير و حلال بودن يا نبودن آن‌ها حتي ممکن است از روي دست هم آسان برطرف نشوند. اطلاعات زير به سريع و آسان پاک شدن آن‌ها کمک مي‌کند. اقدامات احتياطي قبل از استفاده از اين روش، براي پاک کردن لکه از روي پارچه و سطوح داراي منفذ، ابتدا آن را روي قسمت کوچکي که در معرض ديد نيست، امتحان کنيد و از خراب نشدن پارچه مطمئن شويد. بعضي سطوح مانند چوب‌هاي داراي لاک‌الکل و پلاستيک در اثر تماس با حلال‌هايي چون الکل سفيد و لاک پاک‌کن آسيب مي‌بينند. پس لازم است، قبل از آسيب بيش‌تر، قبلا روش فوق را امتحان کنيد. پاک کردن لاک غلط گير از روي پارچه پارچه‌هاي لک شده با غلط گير با روش سه مرحله‌اي زير پاک مي‌شوند. – ابتدا تا جاي ممکن لاک را از روي پارچه بتراشيد. – سپس مقدار کمي الکل سفيد را با يک مسواک نرم رو و پشت پارچه بماليد. اين کار به بيرون راندن لکه کمک مي‌کند. بعد از چند دقيقه با همان مسواک مقداري استون روي آن بماليد. – در نهايت آن قسمت را با مواد شوينده و لکه‌بر به طور معمول بشوييد.اميدوار باشيد لکه به اين ترتيب برطرف ‌شود در غير اين صورت از روش ديگري مانند رفو يا يک روش تزييني ديگر براي پوشاندن آن استفاده کنيد.  فروشگاه لوازم التحریر خورشید شاپ با چندین سال تجربه در زمینه لوازم التحریر به شما عزیزان بهترین لوازم را می دهد

پاک کردن لاک غلط گير از روي پوست غلط‌ گيرهاي لاتکس معمولا با شستن پاک مي‌شوند اما بعضي ديگر اين طور نيستند. در صورتي که غلط گير به دستتان ماليده شده است، با يک پنبه آغشته به کمي استون آن را پاک کنيد سپس براي جلوگيري از تحريک و خشکي آن را با آب بشوييد. در صورت نرفتن لکه از تينر رنگ استفاده کنيد. با احتياط مقدار کمي از آن را آرام روي لکه بماليد سپس دست را با آب سرد و صابون کاملا بشوييد. از ماليدن تينر روي زخم خودداري کنيد. پاک کردن غلط گير از روي سطوح متخلخل سخت پاک کردن سطوح سخت متخلخل دشوار‌‌تر است. براي اين منظور از روغن مرکبات استفاده کنيد. بگذاريد سطح مورد نظر چند دقيقه با اين روغن خيس بخورد سپس آن را با يک پارچه نرم تميز کنيد. در صورتي که غلط گير حلال در آب باشد به اين ترتيب پاک مي‌شود در غير اين صورت لازم است سطح مورد نظر مجددا پرداخت شود.

مرجع : ترب

دکمه بازگشت به بالا