هزینه پارافریز متن را با این ابزار کاهش دهید

ابزار رونویسی فارسی و انگلیسی Nashunt به شما کمک می کند تا متن خود را با استفاده از هوش مصنوعی، اینترنت و نرم افزار رونویسی محتوای وب بدون دانلود رایگان نرم افزار رونویسی رونویسی و حاشیه نویسی کنید و به روش های مختلفی ارائه می شود. محتوای خود را به سرعت بازنویسی کنید و هنگام خرید مقالات رسانه ای یا خرید بک لینک یا هر فرآیند مهم دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و مطالعات از این محتوا استفاده کنید.


چند نوع انتقال محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلف انجام داد. به طور کلی سه نوع بازنویسی را می توان در نظر گرفت.

بازنویسی متن با تلاش انسان

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در حوزه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی استفاده کنید و حتی آن را به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

رونویسی کلمه به کلمه متن با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. یعنی کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

کپی رایتینگ محتوا به روشی منحصر به فرد که توسط انسان و ماشین قابل انجام است یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ است. این روش به گونه ای عمل می کند که متن را به صورت مفهومی بازنویسی می کند و ترتیب کلمات می تواند در برخی از قسمت ها یکسان و در برخی عبارات کاملاً تغییر کند و یک جمله جدید اما موضوع مشابه بسازد.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیر تجاری و عمومی با زمان محدود بازنویسی متن روزانه است، در حالی که سرویس حرفه ای برای کاربران نامحدود و حرفه ای است.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر. تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. بر خلاف نسخه رایگان، تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید تا 300 کلمه را در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و حجم سفارش شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

جواب منفی. نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا نسخه رایگان رونویسی هوش مصنوعی دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

دو مفهوم کاملاً متفاوت را بازنویسی و چرخش کنید که اگر به خوبی ترکیب شوند، می‌توانند بهترین محصول را ارائه دهند. در یک چرخش، هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر منتقل می شوند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه تشویق نمی شود و اخیراً این سبک محتوا را نمی توان با شاخص در نتایج گوگل مقایسه کرد و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می‌خواهید چیزهایی را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش درست انجام دهید.

روش های چرخاندن محتوا

چرخش محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمه به یک پاراگراف منتقل می شود. به عنوان مثال، عبارت “ابزارهای نوشتن حرفه ای ارائه شده” پس از جابجایی با این روش به “ابزار ارائه شده، ارائه را بازنویسی کرد.”

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده و هیچ بازنویسی صورت نگرفته و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها روبات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند. .

پیوت روشی برای جابجایی ستون ها است

در این روش پاراگراف های یک متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3 جایگزین می شود و 4 با 2 جایگزین می شود و همچنین انتقال بین پاراگراف ها، این حالت معنی جملات را حفظ می کند که تکرار محسوب می شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج کرده و به یکدیگر متصل می کند. این عبارات تکراری در نظر گرفته می‌شوند، زیرا بازنویسی نشده‌اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته این تکنیک چرخش به جز مواردی که رونویسی نشده است بهترین نوع تکنیک چرخش محسوب می شود. زیرا معنی هر دو عبارت (حتی در صورت تکرار) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی حاوی بیش از 2000 کلمه (عمدتا ترکیبی از متن از منابع مختلف) تولید می‌کنید و آن را در بخش ابزارهای بازنویسی کپی می‌کنید. سیستم این رکوردها را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی متن کلیک می کنید، متون اصلی از ابتدا بازنویسی می شوند و با متن قبلی تفاوت دارند. این بدان معناست که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید حجم زیادی از داده های مختلف و بازنویسی شده را دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید که متن شما کاملا منحصر به فرد است، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. به این ترتیب تشخیص اینکه متن در هر صورت کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

پارافراسی به چه معناست؟

به نوشتن محتوا پارافراسی نیز گفته می شود. با ابزارهای آنلاین برای بازنویسی مقالات خود، می توانید محتوای باکیفیت تولید شده توسط دستگاه را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه متنی که دوباره تایپ شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش‌ها و ترجمه‌های مشخص‌شده انجام نشده باشند، و حتی اگر متن را تنها از یک منبع بازیابی کنید، متوجه خواهید شد که Google تشخیص نمی‌دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می شود متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی به خروجی نهایی که برای شما ارسال می شود تغییر می کند به نحوی که گوگل تحت هیچ شرایطی قادر به درک آن نباشد. . (حداقل تا اینجا با الگوریتم فعلی).

آیا می خواهید متن بازنویسی شده را ویرایش کنید؟

حتی کتابی که توسط یک انسان نوشته شده است باید ویرایش شود، چه رسد به ماشین. اشتباهات فکری و نوشتاری کوچکی در برخی قسمت ها به ویژه در برخی قسمت ها یافت می شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها مهارت یا عمومیت حوزه فعالیت است. حوزه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و منحصر به فردی دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت ها را تجربه کنند (یعنی نتایج کار مشابه متن اصلی است). طبق تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در هر زمینه ای قابل استفاده است و با توجه به الگوریتم های پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر داده و درصد تشابه را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از معرفی این ابزار باید در زمینه وب سایت و سئو مورد استفاده قرار گیرد، اما با وجود این، برخی از کاربران می توانند از ابزار بازنویسی پایان نامه نشونت برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد استفاده کنند. از کتاب های کپی به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه کپی رایتینگ چقدر است؟

سرویس بازنویسی محتوا سئوسل در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران گرامی ارائه دهد و برای بازنویسی متون هزینه زیادی صرف نکنید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا