نماد سایت patc

استفاده از هر نوع واکسن در جهان با عدم موفقیت واکسن نیز ارتباط دارد

استفاده از هر نوع واکسن در جهان با عدم موفقیت واکسن نیز ارتباط دارد

قوانین و محدودیت های جدید در سراسر جهان با شکست این واکسن دوباره در سطح جهان ظاهر شده است.

به گزارش patc ، به دلیل افزایش عفونت های ویروس کرونا و گسترش واکسن به دلیل کاهش یا در برخی از کشورها از ترس عوارض جانبی ، ده ها میلیون نفر از کشورهای مختلف ، از هند گرفته تا آرژانتین ، به استثنای غیرنظامیان و واکسن های جدید تحمیل شده اند. .

در هند ، ذخایر واکسن ویروس کرونا در ماهاراشترا به شدت سقوط کرده و سیستم بهداشت تحت فشار اقتصادی شدیدی است. کاهش تحریم های کرون و همچنین سنت های مختلف منجر به پرجمعیت ترین کشور جهان از اواخر ماه مارس شده است.

طبق ممنوعیت جدید در هند ، ساکنان ماهاراشترا می توانند آخر هفته ها برای خرید غذا یا دارو از خانه خارج شوند.

همچنین کنترل ترافیک به هشت میلیون نفر در بوگوتا ، کلمبیا ، که موج سوم بیماری را تجربه می کنند ، اعمال شده است. این ممنوعیت همچنین برای 7 میلیون نفر دیگر در چهار شهر دیگر کلمبیا اعمال می شود.

در آرژانتین محدودیت ترافیکی بدون شب وجود دارد که سفر بین نیمه شب و 6:00 صبح را ممنوع می کند

این نوع محدودیت در تمام نقاط فرانسه نیز اعمال می شود. در همان زمان ، تلاش های دولت آلمان برای تنظیم عملکرد و مدیریت مشاغل در چندین کشور که از پذیرش این ممنوعیت خودداری کرده اند ، بی نتیجه مانده است.

به گزارش patc ، به نقل از پزشکی اکسپرس ، محدودیت استفاده در برخی کشورها تعیین شده است ، در حالی که در سایر کشورها روند بازگشایی آغاز شده است. مقامات ایتالیایی گفته اند که ممنوعیت کرون در روزهای آینده در برخی از مناطق کشور برداشته خواهد شد ، در حالی که نگرانی از تلفات گسترده و فشار بر پرسنل پزشکی همچنان وجود دارد. اسلوونی همچنین از کاهش تحریم های دولت و تعلیق شش ماهه از روز دوشنبه خبر داده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل