نماد سایت patc

ایجاد دومین تغییر قلب یک تغییر هوا در سال جاری است

ایجاد دومین تغییر قلب یک تغییر هوا در سال جاری است

مدیر مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت از دومین کمک های خونسرد کننده انتقال هوایی در سال جاری با محوریت یزد به تهران خبر داد.

به گزارش patc ، دکتر. مهدی شادنوش گفت: صبح دیروز (12 اردیبهشت) اهدای قلب قهرمان 40 ساله یزدی که با اجازه خانواده متوفی به دست آمده بود ، جان یک نوجوان 13 ساله را در تهران که انتظار دفنش را داشت. “

وی افزود: این کمک ها با تقدیم و تقدیم خانواده سید عبدالوحید هاشمی کمانگر 4 ساله که بر اثر سانحه مغزی درگذشت ، انجام شد.

وی ادامه داد: این عضو در بیمارستان شهید رهنمون یزد برداشت و قلب اهدا شده با هواپیما به بیمارستان شهید رجایی تهران منتقل شد.

شادنوش ادامه داد: با کمک یزد و دانشگاه علوم پزشکی ایران ، گیرنده و اهدا کننده شناسایی و با کمک سازمان اورژانس ملی و نیروی هوایی قلب اهدایی با هواپیما به تهران منتقل شد.

وی افزود: این عضو با موفقیت برای یک بیمار 13 ساله در بیمارستان شهید رجایی معالجه و جان خود را از دست داد.

مدیر مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت:.

همانطور که از خانواده مرحوم هاشمی کمانگر دلجویی می کرد و از خدا می خواست که او را ببخشد و او را بیامرزد ، از گروه زیبا و کمک کننده خانواده قدردانی کرد.

شادنوش همچنین در مورد هفته آینده یادآوری اهدای عضو و پیوند اعضا صحبت کرد و افزود: ایجاد اقدامات اهدای عضو در این کشور یکی از مهمترین اعضای اهدا کننده ما است.

وی گفت: طی چند سال گذشته ، بسیاری از خانواده ها از این افتخار و افتخار برخوردارند كه علاوه بر از دست دادن یك عزیز ، به خانواده دیگری نیز حیات بخشیده اند.

به گزارش علم وبدا ، شادنوش همچنین با بیان اینکه ایران از نظر اهدای عضو اولین کشور در خاورمیانه است ، افزود: جدای از امکان تخصص و افشای اطلاعات ، شناخت اهمیت جمع آوری کمک ها مهم است و باور کنید که مرگ ما می تواند زنده بماند. “بازگشت شخص دیگری نقش شگفت انگیزی دارد. بنابراین ، اگر روند توسعه فرهنگی ادامه یابد ، تلاش های ما به ثمر می نشیند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل