بهتر بود ابتدا از شبکه شتاب صیانت می شد!

رئیس هیئت مدیره انجمن کارفرمایان فروشگاه اینترنتی با اشاره به تاثیر طرح حفاظت از حقوق کاربران در فضای مجازی بر خانوارها و مشاغل متوسط ​​، به ویژه در اینستاگرام ، هشدار داد که فعالیت های غیرقانونی در فضای وب تاریک آینده قبل از محافظت از کاربران ، پارلمان از شبکه شتاب محافظت کرد ، این شبکه در سال گذشته توسط همه سایت های قمار بازدید شده است.

به گزارش patc ، اخیراً اعضای کنفرانس شورای اسلامی طرحی را برای بازنگری در حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و سازماندهی رسانه های اجتماعی مطابق اصل 85 قانون اساسی و کمیسیون مشترک تصویب کردند. بر اساس این اصل ، “دفتر نمایندگی مستقل از افراد است و نمی تواند به دیگران واگذار شود. پارلمان ممکن است قدرت قانونگذاری را به افراد یا موسسات واگذار نکند ، اما در صورت لزوم ، می تواند قدرت اجرای قوانین خاص را به کمیته های داخلی خود تحت عنوان ماده 72. ”در این مورد ، این قوانین به صورت آزمایشی و در بازه زمانی تعیین شده توسط مجلس اجرا می شود و تصویب نهایی به تصویب مجلس می رسد. “

در همین رابطه حمیدرضا اعتدالمهر در گفت وگو با patc ، با بیان اینکه در زمینه آموزش و زیرساخت ها ، شرکت های اینترنتی از آن استفاده کرده اند ، اظهار داشت: از ابتدای اینترنت ایران در زمینه زیرساخت ها ، اینترنت مورد استفاده قرار گرفته و در زمینه آموزش ، همان در زمینه هایی مانند بازاریابی دیجیتال ، حداقل 40 درصد آهنگ در زمینه اینترنت به پایان رسیده است.

بنابراین ، به گفته وی ، برخی از افراد چندین سال روی این پروژه کار کرده و در تجارت اینترنتی خود سرمایه گذاری کرده اند ، اما اکنون ، پس از اجرای پروژه ، 40 درصد کار از آنها گرفته می شود.

کار سنتی در اینترنت اجتناب ناپذیر است

رئیس هیئت مدیره انجمن کارفرمایان فروشگاه آنلاین گفت: “جهان به سمت تجارت مجازی و آنلاین حرکت می کند و گسترش ویروس تاج جدید تنها توسعه آن را تسریع می کند.” در 20 سال گذشته ، با شیب تند شیب کارهای سنتی در زمینه های تولید و خدمات ، اینترنت وارد اینترنت شده است. ، سرعت در دوره کرونا بسیار سریع است ؛ بنابراین ، می توان گفت که این انتقال اجتناب ناپذیر است.

وی در مورد افزایش تعداد فروشگاه های مجازی در سال های اخیر گفت: افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین استاندارد مناسبی برای مجازی سازی کسب و کار نیست ، اما در این راستا باید مشخص شود که چه تعداد تامین کننده فعال هستند. اکنون بستر شرکت کنندگان پلتفرم های تازه ایجاد شده هستند. “آنها در قالب B2B (خرده فروشان) و B2C (عمده فروشان) فعالیت می کنند ، اما شمارش آنها دشوار یا غیرممکن است.

پلتفرم رایگان ، راهی برای شروع کسب و کار در خانه در شهرهای کوچک

به گفته مقامات اتحادیه ، مشکل دیگر خانوارها و مشاغل متوسط ​​است که در بسترهای رایگان فعالیت می کنند ، که بهترین نمونه آن اینستاگرام است. آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد ، اما اگر حدود 300000 نفر باشند که به طور مستقیم و غیر مستقیم از اینستاگرام درآمد کسب می کنند ، این تعداد صحت ندارد. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی در خارج از یک شهر بزرگ دارای گلخانه باشد ، اما تجارت خود را از طریق اینستاگرام گسترش دهد و به مشتریان بیشتر مشاوره و محصولات ارائه دهد.

هشدار فعالیت وب تاریک

اعتدال آنلاین به اقدامات مشابهی که قبلاً در زمینه فیلترینگ یا ماهواره ها انجام شده و دسترسی به برخی برنامه ها و دستگاه ها را محدود می کند ، اشاره می کند: آنها با برچسب فعالیت مجرمانه یا غیرقانونی به کار خود ادامه می دهند.

وی در مورد شروع کار گروهی پرونده جنایی در دهه 1980 گفت: “بسیاری از شرکت ها از تصمیمات کارگروه آسیب دیده اند و مقامات سابق که اکنون در موقعیت های دیگر فعالیت می کنند ، مسئولیتی در قبال اقدامات خود نخواهند داشت.”

وی همچنین ادعا کرد که در صورت اجرایی شدن این طرح ، باید منتظر بمانیم تا کاربران روی وب تاریک کار کنند ، که فضای بسیار خطرناکی است و ضمن تشویق فعالیت های غیرقانونی ، مردم را به این فضا هل می دهیم. ما می خواهیم توجه داشته باشیم که اگر این طرح اجرا شود ، ممکن است در چند سال آینده با افرادی که به فضای وب تاریک حمله می کنند روبرو شویم و دیگر قابل کنترل و مشاهده نباشیم.

اول ، از شبکه سریع در دسترس قماربازها محافظت کنید!

به گفته رئیس انجمن کارفرمایان فروشگاه آنلاین ، قبل از محافظت از کاربران ، اعضای کنگره بهتر از شبکه شتاب محافظت می کردند ، شبکه ای که سال گذشته در دسترس همه سایت های قمار بود و وجوه را از طریق شبکه رسمی بانک های کشور منتقل می کرد. چگونه می توان حوزه اجرا از شبکه بانکی رسمی کشور محافظت نکرد ، بلکه از هر کاربر محافظت می کند؟

برنامه «حفاظت از کاربران در فضای مجازی» چیست؟

در پروژه “حفاظت از حقوق کاربران و کاربردهای اساسی فضای مجازی” ، که اکنون “حفاظت از کاربران فضای مجازی” نامیده می شود ، این کمیته مدیریت ارشد است که توسط هشتمین جلسه شورای عالی فضای مجازی برای اجرای این قطعنامه ایجاد شده است. تنظیم کننده ها خدمات برنامه های اساسی را نامیده اند ، خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات می توانند فرماندهان نیروهای اسلامی و پلیس را مشاهده کنند.

علاوه بر این ، ماده 12 برنامه حفاظت بر صدور مجوز برای فعالیتهای خدمات م effectiveثر بر اساس برنامه های داخلی ، داخلی و خارجی تأکید دارد و در تبصره 1 آن آمده است: “.

به گفته یکی وکیل فضای مجازیعلی رغم تحریم های مالی و حقوق بشر ، شرکت های خارجی چند ملیتی با کشورهایی مانند ایران همکاری نمی کنند ، از سوی دیگر پیام رسان ها و موتورهای جستجوی محلی نشان می دهند که ما هیچ تجربه موفقی در زمینه تامین زیرساخت های لازم در این زمینه نداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا