اقتصادی

الهیان : چرا در زمان بررسی بودجه علیه کمیسیون صیانت فضاسازی می شود؟

یکی از اعضای کمیسیون منتخب بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با انتقاد از حاشیه‌سازی این طرح برای مجلس، تاکید کرد: تصویب طرح جامع حمایت با استفاده از نظرات کارشناسان و فعالان این کمیته بررسی جزئیات آن را آغاز می‌کند. در زمینه

به گزارش patc، زهره الهیان ظهر امروز در جلسه علنی مجلس به صورت شفاهی گفت: چرا سوال یکی از همکارانش از کمیته منتخب بررسی طرح های حفاظتی نادرست است؟ آنها کمیته حفاظت را متهم کردند که کل مجلس را به حاشیه برده است. کمیته ویژه بررسی طرح حفاظت طبق اصل 85 با رای نمایندگان تشکیل شد و نمایندگان تمام کمیسیون های مجلس در آن حضور داشتند.

وی افزود: حدود 48 نشست اختصاصی برای بررسی این طرح برگزار شد که در آن نمایندگانی از نیروی انتظامی، پلیس فتا، مراکز تحقیقاتی، مرکز ملی فضای مجازی و بخش خصوصی و همچنین فعالان حوزه کسب و کار دیجیتال حضور داشتند و نظرات خود را ارائه کردند. آنها گفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح می کند: چرا دیکتاتوری مجلس را متهم می کنیم؟ همانطور که نایب رئیس مجلس اعلام کرد، رئیس مجلس حداقل در ده جلسه کمیته حضور داشت. در جلسه امروز کمیسیون فقط کلیاتی که این طرح را تصویب کردند، اما فضای مخالف مجلس در رسانه ها ایجاد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تصویب کلیات طرح حراست تنها آغاز راه است و قطعا از نظرات نخبگان و فعالان فضای مجازی برای بررسی جزئیات استفاده خواهد شد. با تصویب طرح جامع، این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت، چرا وقتی تمرکز مجلس معیشت مردم و بودجه است، چنین فضای مخالفت با مجلس و کمیته حمایت وجود دارد؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا