قهوه برای قلب شما مفید نیست و می تواند خوب باشد!

قهوه

طبق گزارش شفاف و منتشر شده توسط پزشکی اکسپرسدکتر می گوید: “ما شواهد کافی برای جلوگیری از نوشیدن قهوه در افراد مبتلا به بیماری قلبی پیدا نکرده ایم.” گریگوری مارکوس از دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو. قهوه می تواند در برخی افراد ضربان قلب را افزایش دهد ، اما من فکر می کنم این مقدار کمی است.

طبق تحقیقی که در 19 ژوئیه از ژورنال JAMA Internal Medicine منتشر شد ، نتایج نشان می دهد هر قهوه ای که شخص بنوشد می تواند خطر آریتمی قلبی را حدود 3٪ کاهش دهد.

ماركوس می گوید: “بیشتر افراد مبتلا به ناراحتی قلبی می توانند از نوشیدن قهوه لذت ببرند و برخی نیز می توانند خطر بیماری قلبی را در بعضی افراد كاهش دهند.”

وی افزود: “قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است”. با این حال ، نقش آن به عنوان یک محرک پزشکان را بر آن داشته است تا نوشیدن افراد مبتلا به بیماری های قلبی را ممنوع کنند.

مارکوس و همکارانش داده های 386000 نفر را برای بررسی تأثیرات قهوه بر قلب تجزیه و تحلیل کردند.

از این تعداد ، 17000 در طی 4 تا 5 سال به بیماری قلبی مبتلا شدند.

از همه دانش آموزان در مورد نوشیدنی های قهوه خود س wereال شد و پاسخ آنها با نتایج مقایسه شد.

نتایج نشان می دهد که هیچ ارتباطی بین کافئین و مشکلات قلبی وجود ندارد.

دکتر می گوید: “براساس یافته های آنها ، در حالی که قهوه بیماری قلبی ایجاد نمی کند ، اما از بروز آن جلوگیری نمی کند.” زاکاری گلدبرگر ، استادیار قلب در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون.

برای تعیین چگونگی برخورد قهوه با ضربان قلب و محافظت در برابر آریتمی ، مطالعات بیشتری لازم است.

ماركوس می گوید: “قهوه دارای خواص ضد التهابی است و التهاب در ضربان قلب نقش دارد.” کافئین همچنین به فرد در فعال ماندن کمک می کند که خطر قلبی را کاهش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا