اقتصادی

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

در اکثر محورهای شمال کشور و برخی محورهای ترافیکی ترافیک سنگین و در برخی محورها بارش برف و باران وجود دارد.

به گزارش patc، بر اساس آخرین وضعیت گزارش شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون در محور چالوس از جنوب به شمال و حدفاصل بیلقان تا سروردار و در امتداد تونل مرزن آباد و سیاه بیشه تا کندوان از شمال به جنوب گره ترافیکی وجود دارد.

همچنین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و تونل شماره 1 و محدوده پیست آبعلی گره ترافیکی گزارش شده اما ترافیک روانی وجود دارد و محور شمالی هیچ مداخله جوی ندارد.

ترافیک سنگینی در محور قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس و استاندارد و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک مشاهده شد. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه، چهارماهار و برف و بارندگی در برخی از محورهای استان بختیاری و بارش باران در تاریخ چند محور در گیلان و بختیاری. در استان اصفهان نیز گزارش شده است.

تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته (پنجشنبه 11 دی ماه) حاکی از افزایش 5.6 درصدی تردد خودروهای مختلف در محور مواصلاتی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. . . روز قبل از این گزارش، وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد، اوج تردد از ساعت 16:00 الی 17:00 و کمترین حجم تردد از ساعت 3:00 الی 4:00 بامداد بوده است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های سراسری
محورهایی که بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته را داشته اند

همچنین بر اساس این گزارش، بزرگراه کرج – تهران، اتوبان تهران – کرج، اتوبان کرج – قزوین و قزوین – کرج پرترددترین محورهای کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا