اقتصادی

رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای

در روزهای گذشته شاهد افزایش چشمگیر تردد خودروهای مختلف در جاده های ملی بودیم و تردد در محور ترافیک شلوغ است ، مشخص نیست که آیا محدودیت های سفر به دلیل تغییر رنگ تغییر کرده است یا خیر. شهر یا نه

به گزارش patc ، در چند روز گذشته ، مانند هفته گذشته ، تعداد سفرهای بین استانی در بزرگراه ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است. در دو روز گذشته بیش از 4 میلیون خودرو از محورهای حمل و نقل سراسر کشور عبور کردند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز ملی راهداری ، در 21 اکتبر ، بیش از 2 میلیون وسیله نقلیه و 12000 وسیله نقلیه در محور حمل و نقل ملی وجود داشت. روز گذشته ، بیش از 2 میلیون خودرو و 23000 وسیله نقلیه وجود داشت. ، در 22 اکتبر ، نشان دهنده رکورد جدیدی از گردشگری در سطح استانی مردم است.

بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده از شمارش 2271 تردد فعال در محور برون شهری ، تردد بین استانی در روز گذشته و شب قبل نسبت به روز گذشته (12 آنلاین) 0.5 درصد افزایش یافته است.

محورهایی با بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته (12 اکتبر)

البته در هفته گذشته ، رنگ آمیزی شهرها و استانهای مختلف نشان می دهد که به جز چند شهر غربی کشور ، بقیه نقشه ایران دیگر در ایالت کرونا و ایالت کرونا کشور قرمز نیست.

البته ، در عین حال ، هشدارهای مقامات بهداشت ملی نیز باید جدی گرفته شود ، زیرا آنها بارها تأکید کرده اند که نباید از این رنگ ها چشم پوشی کرد و مردم باید به رعایت مقررات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس جدید کرونا ادامه دهند. در چین. ملت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا