برترین های کار و کسبعمومی

آیا محصولات نوتروژینا خوبه؟

تفاوت اول : هر مرطوب کننده بوی متفاوتی دارد

تفاوت بین این دو در بوی متفاوتی که دارند هست. واتر ژل معطر است در حالی که کرم ژل بدون بو است. معطر بودن برای کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است  باعث ایجاد آلرژی و واکنش های نامطلوب شود.

اگر  آلرژی داشته باشید، بهتر است از کرم ژل استفاده کنید. از آنجایی که فرمول آن هیچ ترکیب معطر وجود ندارد، نباید حساسیت پوست شما را تشدید کند یا باعث ایجاد مشکلاتی شود که معمولاً به پوست حساس مرتبط است.

ترکیبات واتر ژل و کرم ژل نوتروژینا

هر دو محصول از ترکیب بسیار مشابهی تشکیل شده اند و حاوی فرمولاسیونی هستند که برای آبرسانی عمیق و سفت شدن پوست طراحی شده است. همچنین هیچ واکنش آلرژیک آشکاری نسبت به انواع پوست های حساس ندارند و برای پوست چرب نیز فوق العاده مفید هستند. با این حال، تفاوت های جزئی بین این دو وجود دارد. هر دو محصول از رویکرد متفاوتی برای آبرسانی استفاده می کنند. برای ابرسانی عمیق هر محصول ترکیب منحصر به فردی وجود دارد.

ترکیباتی که در مرطوب کننده صورت واتر ژل وجود دارند که در کرم ژل وجود ندارد:

C13-14 هیالورونات – اسید هیالورونیک، ترکیبی شبیه مایعات اطراف مفاصل بدن. اسید هیالورونیک پوست را عمیقاً آبرسانی می کند و باعث تولید کلاژن می شود که پوست و سطح پوست را سفت و صاف می کند. این ترکیب که به طور طبیعی در پوست، بافت ها و چشمان شما یافت می شود، آب را حفظ می کند.

ترکیبات  کرم ژل  که در واتر ژل وجود ندارد:

موم زنبور عسل مصنوعی : موم زنبور عسل تولید شده به صورت مصنوعی روغن های داخل کرم را غلیظ می کند و از جدا شدن آن جلوگیری می کند.

ایزوپارافین C13-14 : ایزوپارافین به عنوان یک عامل نرم کننده و غلیظ کننده عمل می کند و به ویژگی های ژل مانند این کرم می افزاید.

دایمتیکون کراس پلیمر:دایمتیکون کراس پلیمر یک عامل ضخیم کننده است و از سیلیکون مشتق شده است، مشتقات سیلیکون برای افرادی که پوست مستعد آکنه و چرب دارند، مشکلاتی ایجاد می کنند.

کلرفنزین : کلرفنزین یک ماده نگهدارنده مصنوعی است که برای محافظت در برابر آلودگی باکتریایی استفاده می شود.

Laureth-7: یک اسید چرب طبیعی که به عنوان سورفکتانت و امولسیفایر عمل می کند

کربومر  :یک عامل پایداری، بدون محرک یا آلرژن هیالورونات سدیم نمک های هیالورونیک (یا هیالورونات سدیم) به روشی مشابه اسید هیالورونیک عمل می کنند، اما در عوض به بدن شما کمک می کنند آب را حفظ کند تا پوست شما سفتی و قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کند. به این ترتیب پوست را هیدراته نگه می دارد. هیالورونات سدیم با حفظ رطوبت پوست به بازگرداندن سد طبیعی پوست کمک می کند و پوست به شدت تغذیه می شود.

فهرست محصولات برند نوتروژینا شامل چیست؟

این برند یکی از بزرگ‌ترین برند‌های تولید مواد آرایشی و بهداشتی است. محصولات نوتروژینا اصل شامل انواع مختلفی از کرم‌های صورت، ژل‌های آرایشی و بهداشتی می‌شود. همچنین این برند محلول‌های پاک کننده و شست و شوی صورت نیز تولید می‌کند.

ویژگی‌های برند نوتروژینا چیست؟

محصولات متنوع با ترکیبات ایمن، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این برند است. قیمت مناسب نسبت به کیفیت عالی این محصول، از دیگر ویژگی‌ها و نقاط قوت آن است.

محصولات برند نوتروژینا کجا به فروش می‌رسد؟

مو تن رو بسیاری از محصولات این برند را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می‌رساند. شما با مراجعه به صفحه برند نوتروژینا در فروشگاه مو تن رو می‌توانید به محصولات این برند دسترسی پیدا کنید.

پیج محصولات نوتروژینا |قیمت آبرسان نیتروژنا برای پوست خشک

نقد سرم نوتروژینا هایدروبوست

سرم هایدروبوست نوتروژینا ظرفی شفاف و پمپی دارد که حاوی گوی های کوچکی است که خود بافتی آبرسان دارند و به مرور زمان حل شده و با خود سرم ترکیب می شوند.

این محصول بافتی ژل مانند و سبک دارد که به خوبی جذب پوست شده و به سرعت باعث آبرسانی و لطافت آن می شود، بدون اینکه روی پوست باقی بماند و موجب چسبناک شدن آن شود.

این سرم نوتروژینا حاوی هیالورونیک اسید (برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست)، آنتی اکسیدان (برای جوانسازی پوست)، آمینو اسید (برای پرکردن و بازسازی پوست) و نیاسینامید (ترکیبی ضد تورم است که برای کاهش قرمزی پوست و جوشهای صورت کاربرد دارد)، است.

از لحاظ کیفیت و وجود ترکیبات مفید برای پوست، این سرم یکی از بهترین هاست. اما باید گفت که این محصول ایراداتی نیز دارد.

اولین نقطه ضعف آن، استفاده از ظرفی شفاف است. همانطور که بارها اشاره شد، استفاده از ظروف شفاف برای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یک نکته منفی است زیرا این ظروف در مجاورت نور آفتاب نمی توانند به خوبی از ترکیبات داخلشان محافظت کنند و خاصیت این ترکیبات (مخصوصا آنتی اکسیدانها) به مرور زمان کمتر می شود. پس برای رفع این ایراد حتما این سرم را در فضایی بسته که نور به آن نرسد نگه داری کنید.

نقطه ضعف بعدی این سرم استفاده از کمی مواد عطری در آن است. با اینکه این مقدار زیاد نیست ولی اگر پوستی خیلی حساس دارید می تواند در برخی موارد باعث ایجاد حساسیت پوستی شود مخصوصا اگر از آن روی پوست دور چشمتان استفاده کنید.

بسیاری از افراد از کرم‌های ضد آفتاب ناراضی هستند، به این دلیل که این نوع کرم‌ها سریعا جذب پوست نمی‌شوند و به اندازه یک لایه ظریف سفید رنگ بر روی پوست باقی می‌مانند. این مشکل بسیاری ازکرم‌های ضد آفتاب است و این موضوع به دلیل برخی از مواد شیمیایی مثل اکسی بنزن است که یکی از موادی است که هم برای پوست مضر است و هم اینکه مانع جذب سایر ترکیبات در پوست می‌شود. ضد آفتاب نوتروژینا با داشتن مواد ترکیبی گیاهی و معدنی قدرت بالایی در جذب سریع دارد و کافی است که بین 15 الی 30 دقیقه قبل از خروج از منزل از آن استفاده کنید تا به خوبی جذب پوست شود. از طرفی یک ضد آفتاب عالی برای پایه آرایش صورت است و قبل از هر گونه مواد آرایشی می‌توانید از ضد آفتاب نورتروژینا استفاده کنید. در این مقاله به فواید زیادی از ضد آفتاب نوتروژینا می‌پردازیم که برای یک خرید اینترنتی ضد آفتاب می‌تواند مفید باشد.

ترکیبات ضد آفتاب نوتروژینا

ضد آفتاب نوتروژینا دارای ترکیبات بسیار مقوی و تاثیرگذار مثل ویتامین E  و ویتامین C  است که به همراه سایر آنتی اکسیدان‌های فعال و نئوگلوکوزآمین در ایجاد محیطی مرطوب جهت کلاژن سازی پوست را براق و با طراوت نگه می‌دارد. یعنی در کنار وظیفه اصلی خود که محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشیدی است؛ سایر مراقبت‌های پوستی را فراهم می‌کند تا در راستای پیشگیری از آفتاب سوختگی به زیبایی و شادابی پوست هم رسیدگی شود.

دکمه بازگشت به بالا