اقتصادی

آیا وعده کاهش قیمت لبنیات محقق شد؟

سخنگوی انجمن لبنیات گفت: شرکت های لبنی و واحدهای فروش به مصرف کنندگان 10 درصد تخفیف در سود قانونی سه فرآورده لبنی می دهند و در حال مذاکره با اتحادیه صنفی ایران هستیم.

محمدرضا بنی طبا در گفت وگو با patc ، در پاسخ به این س whetherال که آیا قیمت این سه فرآورده لبنی از 26 آنلاین تا کنون 10 درصد کاهش یافته است؟ شرکت لبنیات از تاریخ اعلام این خبر، 5 درصد و واحد فروش 5 درصد از سود قانونی 900 گرم محصولات مانند 2.5 کیلوگرم ماست ساده، 400 گرم پنیر و شیر پاستوریزه ساده را به مصرف کنندگان اعطا کرده است. 10% تخفیف تخفیف قیمت برای قیمت درج شده روی محصول نیز اعمال می شود.

وی ادامه داد: گزارش شده که تولید مشکلی ندارد و در سامانه بازرگانی نیز ثبت شده است.اما مشکل اینجاست که برخی از خرده فروشان تمایلی به پذیرش کالاهای تخفیف دار برای کاهش سود ندارند. البته این بیشتر مربوط به سوپرمارکت های شهرداری است و فروشگاه های زنجیره ای هم همکاری بهتری دارند.

سخنگوی انجمن لبنیات با تاکید بر اینکه فروشگاه های زنجیره ای تقریباً 15 درصد از عرضه کالا به مصرف کننده را تشکیل می دهند و مابقی در اختیار شبکه خرده فروشی است، افزود: در حال مذاکره با اتاق بازرگانی ایران برای حل این موضوع هستیم. هزینه محصولات فوق 10% وعده تخفیفان جذب مصرف کنندگان می شود.

بنیتابا تاکید کرد: رئیس اصناف پیش از این جلسه ای در این خصوص برگزار کرده و تلاش زیادی برای رفع مشکل کرده است. امیدواریم با یک راه حل مشترک این مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا