علمی و پزشکی

اتومبیل های تسلا می توانند علائم و چراغ راهنمایی را مشاهده کنند

این بروزرسانی فقط در دسترس صاحبان خودرو است که دستگاه های آن شامل رایانه نسل سوم تسلا است که از Auto Mode پشتیبانی می کند و سخت افزار 3 نامیده می شود. تسلا سال گذشته نصب رایانه را در تمام دستگاههای خود آغاز کرد و صاحبان خودرو برای استفاده از سیستم تمام اتومبیل ، از جمله ویژگی جدید تسلا ، مجبور به پرداخت هزینه ای می شوند.

تسلا تجدید جدید برای اتومبیل های خود

در صورت فعال بودن این ویژگی ، سیستم اتومبیل را صاف کرده و هنگام مواجهه با چراغ راهنمایی ، علائم را متوقف می کند. حتی اگر چراغ جلو سبز باشد ، راننده باید اتومبیل خود را بکشد یا پدال شتاب دهنده را فشار داده تا اتومبیل در حرکت باشد. تسلا می گوید که حالت اتوماتیک ممکن است برای راننده کاملاً کار نکند و این ویژگی ممکن است برای همه رانندگان سالگرد عملی نباشد. به عنوان مثال ، این ویژگی در گذرگاه های راه آهن یا عابران پیاده کار نمی کند.

تسلا تجدید جدید برای اتومبیل های خود

تسلا می گوید این ویژگی های جدید در حالت بتا و بتا بوده و در بعضی مواقع می توانند کند باشند. این سیستم با گذشت زمان بهبود می یابد. این سیستم در شرایط دشوار مانند عابر پیاده ، باران و روشنایی مستقیم به درستی کار نمی کند. به همین دلیل تسلا اصرار دارد كه رانندگان توجه بیشتری داشته باشند و اقدامات لازم را انجام دهند ، از جمله ترمز در صورت لزوم.

تسلا تجدید جدید برای اتومبیل های خود

ایلان ماسک مدتهاست قول داده که وسایل نقلیه تسلا یک روز قادر به رانندگی خواهند بود. اما با وجود فروش به اصطلاح “همه اتومبیل” ، هیچ یک از خودروهای تسلا قادر به انجام چنین کاری نیستند و مبلغی که خریداران هنگام خرید می پردازند ، صرفاً برای چنین ویژگی هایی است.

theverge.com

2121

دکمه بازگشت به بالا