برترین های کار و کسبعمومی

استفاده از ال سی دی موبایل به جای مانیتور

سرعت پیشرفت تکنولوژی در گوشی‌های هوشمند و هجوم ناگهانی تلفن های هوشمند به بازار طی چند سال گذشته و تغییرات چشم گیر در نسخه ها و بروز رسانی های مداوم توسط شرکت ها و از طرفی قیمت نسبتا مناسب گوشی‌های هوشمند به نسبت لپ تاپ ها و کامپیوترهای خانگی باعث شده تا بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند خیلی زود تمایل به خرید یک تلفن همراه یا تبلت  جدیدتر با قابلیت های بیشتر داشته باشند.
در واقع این روزها کمتر پیش می آید که همانند گذشته از یک گوشی یا تبلت برای سالهای متمادی و طولانی استفاده کنیم و بر خلاف گذشته این روزها گوشی های قدیمی لزوما به خاطر ایراد و اشکال کنار گذاشته نمی شوند بلکه در بسیاری موارد افراد با خرید گوشی جدید گوشی و یا تبلت قدیمی خودشان را که ارزش مادی چندانی ندارد در قفسه و یا کمدی برای روز مبادا کنار می گذارند (که معمولا هیچ وقت به کار نمی آیند) و یا عده ای نیز گوشی های قدیمی خود را به قیمت های بسیار ناچیز به فروش می رسانند. اما با کمی خلاقیت، و تغییر کاربری تلفن ها و تبلت های قدیمی کارهای زیاد و جالبی هست که همچنان ‌می‌توان با این ابزارهای قدیمی انجام داد آن هم بدون آنکه هزینه ای را متقبل شوید.

در این مقاله ایده‌های مختلف و جالبی برای استفاده مجدد از گوشی ها و تبلت های قدیمی اندرویدی معرفی می گردد که به جای کنار گذاشتن و یا احیانا فروش دستگاه های هوشمند قدیمی تر خود با تغییر کاربری آنها از یک تلفن هوشمند به ابزارهای هوشمند دیگر ،  از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده های دیگری کنید . علاوه بر آنکه همچنان گوشی یا تبلت شما میتواند در روز مبادا همچنان نقش اصلی خود را به عنوان یک تلفن هوشمند بازی کند.
شایان ذکر است  برای استفاده دائمی از بسیاری از روشهای ذکر شده بهتر است یک شارژر را دائما به گوشی و یا تبلت خود متصل کنید تا عملکردهای ذکر شده هیچ گاه متوقف نشوند و نیازی هم به تنظیم و اجرای اپلیکیشن و یا شارژ مجدد پیدا نکنید .

اتصال گوشی به مانیتور کامپیوتر بدون کیس |استفاده از ال سی دی تبلت خراب

آموزش اتصال گوشی به تلویزیون

گاهی پیش می‌آید که در یک مهمانی یا حتی جمع‌های کوچک‌تر بخواهید محتوای موجود به روی گوشی را با نمایشگری بزرگ پخش کنید و دسترسی به لپ تاپ و OTG و دیگر موارد برای انتقال فایل به تلویزیون از طریق فلش مموری ندارید. یا مثلا محتوا زیرنویس دارد و تلویزیون شما از این زیرنویس پشتیبانی نمی‌کند. چاره چیست؟

اگر تلویزیون شما از قابلیت Screen Mirroring برخوردار باشد به سادگی می‌توانید نمایشگر گوشی را به روی تلویزیون نمایش دهید. برای این کار مطابق با آموزش زیر عمل کنید.

  • پس از یافتن تلویزیون و نمایش نام آن به روی اسم کلیک کرده و کمی منتظر بمانید.
  • به همین سادگی نمایشگر گوشی شما به روی تلویزیون منتقل می‌شود.
  • این گزینه در گوشی‌های شیائومی Cast نام دارد و در هر برندی باید به دنبال نام به خصوص آن باشید.
  • در گوشی‌های سامسونگ بعد از اتصال تنظیمات بسیار جالبی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. قابلیت جذاب اول این است که شما می‌توانید انتخاب کنید که تصویر برای نمایشگر گوشی شما بهینه باشد یا برای تلویزیون. یعنی در واقع اگر می‌خواهید تلویزیون محتوای تمام صفحه نمایش دهد باید گزینه Full screen on connected device را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید محتوا در گوشی کامل باشد Full Screen on phone را تیک بزنید. قابلیت جذاب دوم این است که در حین پخش محتوای گوشی به روی تلویزیون می‌توانید تصویر خود را به کمک دوربین سلفی به روی تلویزیون داشته باشید که برای مواقعی که می‌خواهید نکته‌ای را ارائه دهید بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در بهترین و مجهزترین آموزشگاه تعمیرات موبایل زیر نظر اساتید مجرب با پشتیباتی رایگان، ویژه بازار کار انجام می شود

دکمه بازگشت به بالا