علمی و پزشکی

استفاده از هر نوع واکسن در جهان با عدم موفقیت واکسن نیز ارتباط دارد

قوانین و محدودیت های جدید در سراسر جهان با شکست این واکسن دوباره در سطح جهان ظاهر شده است.

به گزارش patc ، به دلیل افزایش عفونت های ویروس کرونا و گسترش واکسن به دلیل کاهش یا در برخی از کشورها از ترس عوارض جانبی ، ده ها میلیون نفر از کشورهای مختلف ، از هند گرفته تا آرژانتین ، به استثنای غیرنظامیان و واکسن های جدید تحمیل شده اند. .

در هند ، ذخایر واکسن ویروس کرونا در ماهاراشترا به شدت سقوط کرده و سیستم بهداشت تحت فشار اقتصادی شدیدی است. کاهش تحریم های کرون و همچنین سنت های مختلف منجر به پرجمعیت ترین کشور جهان از اواخر ماه مارس شده است.

طبق ممنوعیت جدید در هند ، ساکنان ماهاراشترا می توانند آخر هفته ها برای خرید غذا یا دارو از خانه خارج شوند.

همچنین کنترل ترافیک به هشت میلیون نفر در بوگوتا ، کلمبیا ، که موج سوم بیماری را تجربه می کنند ، اعمال شده است. این ممنوعیت همچنین برای 7 میلیون نفر دیگر در چهار شهر دیگر کلمبیا اعمال می شود.

در آرژانتین محدودیت ترافیکی بدون شب وجود دارد که سفر بین نیمه شب و 6:00 صبح را ممنوع می کند

این نوع محدودیت در تمام نقاط فرانسه نیز اعمال می شود. در همان زمان ، تلاش های دولت آلمان برای تنظیم عملکرد و مدیریت مشاغل در چندین کشور که از پذیرش این ممنوعیت خودداری کرده اند ، بی نتیجه مانده است.

به گزارش patc ، به نقل از پزشکی اکسپرس ، محدودیت استفاده در برخی کشورها تعیین شده است ، در حالی که در سایر کشورها روند بازگشایی آغاز شده است. مقامات ایتالیایی گفته اند که ممنوعیت کرون در روزهای آینده در برخی از مناطق کشور برداشته خواهد شد ، در حالی که نگرانی از تلفات گسترده و فشار بر پرسنل پزشکی همچنان وجود دارد. اسلوونی همچنین از کاهش تحریم های دولت و تعلیق شش ماهه از روز دوشنبه خبر داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا