نماد سایت patc

اشتغال ۲۲۵۰ نفر در پتروشیمی هگمتانه

اشتغال ۲۲۵۰ نفر در پتروشیمی هگمتانه

پتروشیمی

patc / همدان مدیرعامل شرکت پتروشیمی هگمتانه از اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 2 هزار و 250 نفر برای استفاده از محصولات پتروشیمی خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم طبق توافق صورت گرفته با مسئولان بتوانیم مشکلات تأمین مواد اولیه پتروشیمی را برطرف کنیم.

ناصر شمخانی (ناصر شمخانی) طی یک کنفرانس ویدئویی که توسط رئیس جمهور در این مراسم برگزار شد ، گفت که روز پنجشنبه ، 25 ژانویه ، از وزارت نفت ، به ویژه وزارت پتروشیمی هگمتانه ، برای دیدن این مجموعه مهم استفاده می شود. ما به راه اندازی سال “جهش تولید” افتخار می کنیم. خرد وزارتخانه و مقامات استانی شروع خواهد شد.

وی افزود: در شرکت پتروشیمی هگمتانه ، این اولین بار در خاورمیانه است که در حال آماده سازی تولید پی وی سی با درجه استاندارد پزشکی هستیم. “کارخانه پتروشیمی هگمتانه آماده سرمایه گذاری 38 میلیون یورویی است و توسط بخش دولتی ، بخش خصوصی و سهامداران خارجی اداره می شود. ، هدف تولید 45000 تن مشخصات استاندارد اتانول درجه پزشکی و PVC پودر است.

شمخانی خاطرنشان کرد: در این طرح 250 نفر به طور مستقیم و 2000 نفر به طور غیرمستقیم استخدام می شوند که با استفاده از مرحله توسعه و تولید محصولات پزشکی این میزان افزایش می یابد.

وی با اعلام اینکه 70 درصد سهام در ساخت ماشین آلات خانگی است و توسط نیروهای متخصص و توانمند ایران تأسیس و هدایت می شود ، گفت: ارزش بازار پلیمرهای درجه پزشکی بیش از 23 میلیارد دلار آمریکا در سال 2019 ارزیابی شده است و پیش بینی می شود بهبود 5.9٪ وجود دارد.

شمکانی گفت: “در حال حاضر ، به دلیل کمبود مواد استاندارد ، تولید کنندگان تجهیزات پزشکی خارجی می توانند نیازهای آنها را برآورده کنند ، اما با بهره برداری کامل از پروژه ، نه تنها می تواند نیازهای کشور را برآورده کند ، بلکه توانایی صادرات آن را داریم. این نرخ ارز برای کشور بسیار بالا است. انجام خواهد داد

سرانجام مدیر عامل شرکت پتروشیمی هگمتانه گفت: امیدواریم مطابق توافق صورت گرفته با مسئولان ، مشکلات تأمین مواد اولیه پتروشیمی برطرف شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل