علمی و پزشکی

افتتاح خدمات بهداشتی و درمانی نزد وزیر بهداشت

به گزارش مردمی، وزیر بهداشت گفت: در شهرستان هندودر کار بسیار جالبی انجام شده است، بیمارستانی با تمام تجهیزات لازم با کمک خیرین ایجاد شد و تجهیزات توسط وزارت تامین شد. سلامت.” بهداشتی و در حال حاضر مکانی در شازند وجود دارد که حدود 70 درصد آن در 2000 متر مربع ساخته شده و دارای تجهیزات زیادی در زمینه بهداشت و درمان است.

عین اللهی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده و تدوین طرح جزء طرح های وزارت بهداشت است، در اماکن افتتاح شده امروز سطح یک پزشک خانواده در فایل الکترونیکی و به طور کامل انجام می شود. در این مکان ها

وی گفت: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که در اسفندماه امسال افتتاح می شود و یک مرکز شبانه روزی است که از حمایت کامل بهداشتی برخوردار خواهد بود.

عین اللهی گفت: بعد از شازند عازم اراک می شویم و به بیمارستان ولیعصر(عج) می رویم، این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستان های اراک است که 400 تخت خواهد داشت و در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی 400 میلیارد تومان اعتبار داده می شود. . ما معتقدیم که این مکان می تواند به یکی از مکان های پیشرو در کشور تبدیل شود.

وزیر بهداشت گفت: از ابتدای دولت تا امروز 850 پروژه بزرگ افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال به 2 هزار پروژه می رسد و این اتفاق در تاریخ کشورمان رخ نداده است. ما 79 بیمارستان را با 10800 تخت راه اندازی کرده ایم و تا پایان امسال 7700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه خواهیم کرد.

وی گفت: ما معتقدیم که بتوانیم خدمات خوبی را به مردم کشورمان ارائه کنیم.

افتتاح دو سرویس بهداشتی در شهرستان توره شازند

در مجموع 115 خانه خیرساز در شهرستان توره به نمایندگی از مرحوم مشهدی احمدی بقش و خانم زنگنه در مدت یک سال و نیم ساخته شد.

مساحت سایت 1.25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع می باشد همچنین ایستگاه اتوبوس آمبولانس در مجاورت این پایگاه در زمینی به مساحت 340 متر مربع در حال ساخت است.

همچنین ورزشگاه اورژانس شهر توره در مدت سه ماه و در زمینی به مساحت 2150 متر مربع ساخته شد و برای آنها که یکی از 12 بالشتک مرکزی است حدود 200 میلیون تومان هزینه شد. نابود شد

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و روستایی توره بازدید کرد.

وی در نزدیکی افتتاح این مکان خطرناک گفت: شهر توره به دلیل موقعیت مکانی و ترافیکی که دارد نیاز به ساخت این مکان داشت که توسط ذی نفعان سلامت ساخته شده است که از ذی نفعان تشکر می کنیم. این بنیاد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا