برترین های کار و کسبعمومی

انتخاب بهترین کاغذ برای استفاده در پرینتر hp

چطور برای پرینترمان کاغذ مناسب انتخاب کنیم؟

کاغذ پرینتر انواع مختلف دارد که هرکدام از آنها مزایا و کاربردهایی دارد. در اینجا به برخی از محبوب‌ترین انواع کاغذ مناسب پرینتر اشاره خواهیم کرد.

۱. کاغذ پرینتر جوهرافشان

کاغذهای پرینتر جوهرافشان در انواع مختلف تولید شده و همانطور که از نامشان پیداست، مناسب چاپگرهای جوهرافشان هستند.

۲. کاغذ چاپگر لیزری

برای پرینترهای لیزری بهتر است از کاغذهای مخصوص این چاپگر استفاده کنید. این کاغذها برای کارهایی از جمله چاپ سند، چک‌ها و برچسب‌های پستی استفاده می‌شوند.

۳. کاغذهای مات

یکی از پرکاربردترین کاغذها که برای کارهای روزمره می‌توان از آنها استفاده کرد، کاغذهای مات هستند. در این نوع کاغذها، جوهر سریع‌ خشک می‌شود.

۴. کاغذهای سفید براق

کاغذهای سفید براق، بسیار صاف و بدون بافت هستند و برای چاپ دوطرفه بدون آنکه جوهر پس بدهند، مناسب هستند.

۵. کاغذهای براق گلاسه

کاغذهای براق گلاسه از قدیم الایام برای چاپ عکس استفاده می‌شدند. این نوع کاغذها، توانایی تولید رنگ‌های درخشان و تصاویر واضح را دارند. سطح براق کاغذها به راحتی جوهر را جذب کرده و تصاویر با کیفیت و بهتر از تصاویر کاغذهای مات را نمایش می‌دهد.

۶. کاغذهای پرینتر مقوایی

کاغذهای پرینتر مقوایی را برای دفترچه یادداشت، چاپ کارت ویزیت و کارت پستال استفاده می‌کنند. این نوع کاغذها به دلیل ضخامت بالایشان بسیار محکم هستند.

تنظیمات کاغذ چاپگر hp

اندازه و جنس کاغذی که در پرینتر می گذارید، تاثیر بسیاری در کیفیت چاپ دارد. شما باید برگه هایی را متناسب با مشخصات و استانداردهای چاپگر در این دستگاه قرار دهید تا شاهد عملکرد بهتری از آن باشید. در این مقاله ما شما را با نحوه تنظیمات کاغذ چاپگر hp آشنا می کنیم. به این ترتیب از بروز مشکلاتی همچون گیر کردن کاغذ در پرینتر یا مچاله شدن برگه در حین چاپ جلوگیری می کنید.

Paper type در پرینت |انواع کاغذ پرینت

تاریخچه شرکت hp :

شرکت هیولت پاکارد توسط دو دانش‌آموخته از دانشگاه آستنفورد و با سرمایه ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌ گذاری شد.شرکت اچ پی در منطقه کالیفرنیا تاسیس شد، در حال حاضر این شرکت در بیشتر از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.

شرکت اچ پی  به عنوان یکی از پیشروان ساخت و تولید چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید بین کاربران دنیای دیجیتال شناخته شده است. تاریخ پر فراز و نشیب شرکت برای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت نشان‌دهنده نقش مؤثر دو نفر از موفق‌ترین مدیران در قرن گذشته است.تعمیر پرینترهای hp در محل ، مرکز تعمیرات پرینتر hp

کارتریج چیست؟

مرکز تعمیرات پرینتر hp ، کارتریج،مخزنی است برای نگهداری رنگ دستگاه پرینتر و دستگاه فتوکپی، کارتریج ها از اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری به شمار می آیند، کارتریج ها به این علت دارای اهمییت زیادی هستند که نقش بسزایی در تصویرسازی و کیفیت چاپ دارند.
کارتریج ها عمدتاً به دودسته تقسیم می شوند:

۱-کارتریج جوهرافشان (کارتریج پرینترهای جوهرافشان)

۲-کارتریج لیزری (کارتریج پرینترهای لیزری)

نکته مهم: اگر کارتریج های جوهر افشان مدتی مورد استفاده قرار نگیرند خشک می شوند و غیرقابل استفاده میشوند، در مقابل کارتریج های لیزری اگر مدت زیادی هم کار نکنند باز قابل استفاده هستند.

علت این است که کارتریج های جوهر افشان با جوهر شارژ میشوند و جوهر هم مایع است و به مرور زمان خشک می شود

تعمیرات در محل

تعمیر پرینترهای hp در محل ، مرکز تعمیرات پرینتر hp  تعمیر از نیروهای مجرب و با استعداد، دانش آموخته و با تجربه استفاده میکند، تا نهایت رضایتمندی مشتری را در پی داشته باشد.

با اتکا به اعزام تکنسین متخصص در محل به همراه قطعات و لوازم اورجینال و اعلام هزینه قبل از تعمیر پرینتر و همچنین گارانتی قطعات تعویضی و قیمت مناسب تعمیرات امیدواریم که همواره رضایت مشتریان را کسب کنیم. برای تعمیر پرینتر در محل با ما در تماس باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا