ایران خودرو سال آینده تعهد معوق نخواهد داشت

ایران خودرو |خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد ، بر اساس تصویب قانون بودجه کنگره در سال آینده ، بودجه دولت به توسعه موتورهای سه سیلندر اختصاص خواهد یافت ، ضمن اینکه تأکید کرد که سال آینده هیچ تعهد معوقه ای نخواهیم داشت .

به گزارش patc ، فرشاد مقیمی (فرشاد مقیمی) بودجه دولت برای توسعه موتورهای سه سیلندر در حاشیه تشریفات داخلی این گروه خودرویی را اعلام کرد: امسال این درصد افزایش یافته است که شاید زمینه ساز توسعه جاده باشد. .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تأکید بر تحقق کامل هدف تولید در سال جهش در تولید ، از تولید 490 هزار دستگاه خودرو قبل از دو روز گذشته (8 مارس) خبر داد. وی گفت: “در ابتدا از هفته آینده ، ما بیش از 500000 خواهیم بود. حد تولید وسایل نقلیه. “

تولید ماشین مونتاژ شده ایران-خودرو را به کمتر از 10 هزار کاهش دهید

وی در مورد کاهش تعداد خودروهای مونتاژ شده در سبد تولید ایران-خودرو در سال جاری افزود: “برنامه ما امسال بر تولید داخلی متمرکز است و ما با تلاش ایران توانسته ایم به هدف برسیم. ؛ “در نتیجه ، کمتر از 6000 وسیله نقلیه مونتاژ شده در سبد محصولات ما وجود دارد. ایران خودرو همچنین در ایفای تعهدات خود در قبال مشتریان و ایجاد آرامش و تعادل بازار نقش موثری داشته است.

مقیمی با بیان اینکه ما هیچ تعهد معوقه ای در قبال طرح فروش فوق العاده نداریم ، ما میانگین زمان تحویل این خودروها را از 90 روز به 40 روز افزایش دادیم و شرط کردیم: عدم پرداخت معوقه و تحویل به موقع مشتریان.

مدیرعامل شرکت سازنده خودرو معتقد است خودرو “تارا” یکی از مهمترین و بزرگترین دستاوردهای ایران-کوردرو اتومبیل در شرایط جهش تولید و تحریم ها است و گفت: تعهدات این خودرو در زمان مقرر به اتمام رسید و بدون تاخیر طبق این برنامه ، تا پایان سال 1400 ، تارا 5 ستاره برتر دریافت می کند و این محصول را به دومین خودروی پنج ستاره ایرانی پس از Denaplus Automatic تبدیل می کند.

اولین گیربکس تمام ایرانی

وی با بیان اینکه این کشور برای اولین بار یک جعبه دنده تولید کرده است و مهندسان داخلی کشور تمام مراحل طراحی و مهندسی گیربکس را به پایان رسانده اند ، وی اعلام کرد که به زودی یک گیربکس نیمه اتوماتیک AMT که در حال حاضر در سمند قرار دارد عبور می کند تست مرحله. ، این به سبد محصولات و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو اضافه خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از طراحی و نمونه اولیه موتور سه سیلندر به عنوان دستاورد بزرگ گروه صنعتی یاد کرد و تأکید کرد: “ما آینده ای روشن برای صنعت خودرو توسط جوانان خلاق در این کشور ایجاد خواهیم کرد.”

کارمندان ایرانی خودرو 96٪ از اجرای اقدامات بهداشتی راضی هستند

مجیمی با تقدیر از تلاش ها ، تلاش ها و جهادگران پرسنل ستاد مبارزه با تاجگذاری تاج در جزیره کوهود ، ایران گفت: “با ایجاد یک فضای کار ایمن برای کارمندان و خانواده های آنها ، ستاد ضد تاجگذاری کرونا باعث ادامه کارمندان شده است. فعالیتهایشان در سنگر جنگ. ”

در همین رابطه ، محمد گلچین ، رئیس اقدامات متقابل تاج در گروه صنعتی Cordero ایران ، نیز گفت: “از ابتدای سال جاری ، ما تمام تلاش خود را برای ایجاد یک محیط کار ایمن و حفظ همه عادات سالم انجام داده ایم. منوی رهبر با یک جهش تولید با بهترین ظرفیت تولید را به بهترین شکل آغاز می کند. اوایل سال جاری ، به دلیل تعطیلات نوروز و شیوع ویروس ، مراکز تجاری و صنعتی تعطیل شدند. ما سعی کردیم ستادی را برای اجرای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا. کلیه وسایل و تجهیزات لازم برای راهنمای ویروس. تهیه وسایل و تجهیزات برای ورود و خروج شرکت در تعطیلات کوتاه مدت ، طراحی ، ساخت و نصب کابینت ضد عفونی

وی در معرفی گزارش فعالیت های انجام شده در زمینه حفظ سلامت کارمندان و رعایت اقدامات بهداشتی افزود: نتایج نظرسنجی از کارکنان نشان می دهد که 96٪ آنها از مراسم تاج گذاری راضی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا