اقتصادی

خبر خوش ایران‌خودرو برای خریداران از بورس کالا

گروه صنعتی خودرو ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد طبق برنامه ریزی ها، خودروهای عرضه شده در بورس کالا زودتر از موعد مقرر به خریداران تحویل می شود.

به گزارش patc، بر اساس اعلام ایران خودرو، بر اساس گزارش های منتشر شده، فاز اول عرضه هایما در بورس کالا، این محصول با سررسید 30 روزه به فروش می رسد که تعداد آن کمتر از 20 روز است.

در فاز دوم عرضه هایما 250 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است که با وجود مهلت تحویل 30 روزه، خودرو همچنان قبل از موعد مقرر به دست مشتری می رسد.

عرضه سوم، 1000 دستگاه 207 دستی فروخته شده، مهلت تحویل 90 روزه، تنها دو هفته از فروش می گذرد، خودرو مراحل فاکتور را آغاز کرده است و قول تحویل خودرو قبل از مهلت مقرر به متقاضی داده شده است.

کوتاه شدن زمان تحویل خودروها یکی از برنامه های ایران خودرو برای افزایش رضایت مشتریان برای حضور در بورس کالا است و خودروها هم اکنون خیلی قبل از موعد تحویل در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

یادآور می‌شویم که محصول ایرانیان خودرو اولین بار در تاریخ 16 شهریور در بورس کالای ایران عرضه شد که در آن 300 دستگاه هایما S7 مشکی و 200 دستگاه هایما S7 سفید به بازار عرضه شد. در 8 نوامبر، 200 هایما S7 مشکی و 50 هایما S7 مشکی سفارشی شده به فروش رفت. موعد تحویل این محصولات ایرانی خودرو 25 آذرماه یعنی 38 روز می باشد.

علاوه بر این، اولین پژو 207 دستی با فرمان برقی دارای موعد تحویل 90 روزه از 9 آبان است که در بورس کالا عرضه شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا