اقتصادی

با توجه به منابع غنی باید تحول اساسی در خوزستان ایجاد شود

patc/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه خوزستان منابع فراوانی دارد، باید تغییرات اساسی در استان ایجاد شود تا تحولات ویژه ای در امنیت غذایی و استقلال اقتصادی بخش های مختلف حاصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، آقا رضا فتوحی روز یکشنبه 26 تیرماه، ریاست جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومت خوزستان را که با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، برگزار شد. ملداد نیکو استاندار خوزستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری خوزستان و سایر مسئولان ذیربط.

در این جلسه در مورد توسعه و چشم انداز آتی شیلات، صرفه جویی در مصرف آب و بهره وری آبیاری در استان خوزستان و همچنین بحث و تبادل نظر در مورد زنجیره های صنعتی مرتبط با بخش کشاورزی و بخش های صنعتی مانند پتروشیمی و فولاد بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: با توجه به برنامه توسعه استان و چشم انداز آینده، امور و منابع استان باید بتواند برای استان پیشرفت کند.

به گزارش patc، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: امیدواریم برنامه های در دست اجرا توسط سازمان برنامه و بودجه با حمایت دستگاه اجرایی استان، آینده روشنی را برای کل استان خوزستان رقم بزند.

فتوحی خاطرنشان کرد: باید یک حرکت اساسی در استان ایجاد کنیم و انتظار داریم مدیران اجرایی با توجه به مهارت خود وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا استان توسعه یابد.

وی افزود: ما باید از نظر اقتصادی با دنیا رقابت کنیم، اگر اقتصاد ما قوی باشد مردم هم قوی و رقیب هستند پس همه باید تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه خوزستان منابع فراوانی دارد، باید تغییرات اساسی در استان ایجاد شود تا تحولات ویژه ای در امنیت غذایی و استقلال اقتصادی بخش های مختلف حاصل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا