علمی و پزشکی

با کمک قطار در مورد عملکردهای مختلف مغز افراد مبتلا به میگرن اطلاعات کسب کنید!

بر اساس گزارش جامع منتشر شده توسط ScienceAlertافراد مبتلا به میگرن بیشتر از بقیه دچار تهوع و استفراغ در قطار می شوند. در عملکرد این افراد نیز اختلافاتی وجود داشت.

اگرچه پیوند بین میگرن و مهاجرت ناشی از مهاجرت از مدت ها پیش مشخص شده است ، اما با شنیدن این موضوع ، تکنیک جدید می تواند تصویربرداری دقیق از مغز (fMRI) را ثبت کند.

آرن می ، روانشناس بالینی از دانشگاه هامبورگ آلمان می گوید: افراد مبتلا به میگرن اغلب از سرگیجه و مشکلات میگرن شکایت دارند.

با مقایسه قطارها ، متوجه شدیم که این عوارض نه تنها به دلیل سردردهای میگرنی ، بلکه تغییراتی در قسمت های مختلف مغز است. شناسایی و تجزیه و تحلیل این مناطق از مغز می تواند به شما در درک میگرن و یافتن بهترین درمان برای آنها کمک کند.

می و دوستانش از 20 نفر مبتلا به میگرن و 20 فرد سالم برای آزمایش استفاده کردند.

بلافاصله با اسکن مغزی ، تصاویر قطار صوتی با صدا برای این افراد پخش شد.

این تجربه در هیچ یک از شرکت کنندگان باعث بروز میگرن نشده است ، اما 65٪ از مبتلایان به میگرن احساس تهوع می کنند. این رقم در گروه کنترل 30 درصد بود. احساس حالت تهوع در افراد میگرنی مدت زیادی طول می کشد و رشد می کند.

محققان اسکن MRI را برای مشاهده بیشتر در پنج گروه مغزی افراد مبتلا به میگرن بررسی کردند. دو مورد از پنج گروه مسئول مشاهده بودند.

این تحقیقات هنوز ادامه دارد ، اما مقایسه مغز مبتلایان به میگرن با افراد سالم که علائم مربوط به میگرن را تجربه می کنند ممکن است برای دانشمندان مفید باشد.

پانزده درصد از جمعیت جهان ، بیش از یک میلیارد نفر ، از سردردهای میگرنی رنج می برند و یافتن علت اصلی و یافتن درمان می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد.

دکمه بازگشت به بالا