علمی و پزشکی

برنامه تامین اجتماعی از فردا حذف اوراق اداری / امکان دانلود کاغذ در صورت بروز مشکل

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه طبق قانون از فردا 10 دی ماه طب الکترونیک قانونی و قانونی است اما نه برای امنیت عمومی بلکه برای کل کشور، گفت: از نظر ما همه چیز از فردا آماده حذف کاغذبازی است.» .

به گزارش patc، شهرام غفاری درباره حذف دستمال کاغذی و تعویض نسخه های الکترونیکی از فردا 10 آذرماه گفت: بر اساس قانون از فردا، کپی الکترونیکی نه تنها برای امنیت عمومی بلکه برای کل کشور قانونی و مشروع است.

وی افزود: خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در این زمینه بسیار آگاه بوده و سه چهار سال است که اقدام به تولید پرونده الکترونیکی عمدتاً در حوزه عمومی خود کرده است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به نظر ما همه چیز برای حذف یک برگه از فردا مهیا است، تصریح کرد: البته ممکن است برخی نهادهای دولتی و فرهنگیان و پزشکان با تمهیدات مناسب دچار مشکل شوند و خدایا. انشالله هیچ مشکلی برای مردم برطرف نمی شود و بیمه شده ها همچنان می توانند به بیمارستان ها مراجعه کرده و از مراقبت های لازم بهره مند شوند.

غفاری ادامه داد: از پزشکان و موسسات می‌خواهیم تا برای نیروی انتظامی همکاری و مراقبت کنند. نگران هیچ مشکلی از جمله قطع برق و اتصال به اینترنت، پزشکان و بیمه نباشید، زیرا آنها می توانند در این مواقع از کپی کاغذی استفاده کنند.

او درباره راهبردی که می‌خواهد برای جلوگیری از خشونت در کپی‌رایتینگ الکترونیکی استفاده کند، گفت: «مقالات در سیستم کپی‌رایتینگ، مانند هر جزء دیگر، می‌تواند روی کاغذ یا ماشین تحریر وجود داشته باشد. خوشبختانه نظارت الکترونیکی آسان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: مقدمات در این زمینه انجام شده اما کافی نیست و هر چه جلو برویم کافی خواهد بود. امروزه اگر از شماره بیمه کشور به صورت همزمان در دو قسط استفاده شود، به سرعت متوجه می شویم، در حالی که نوشتن مقاله امکان پذیر نیست. تکنیک ها در مدیریت هوشمند هستند، اما سیستم ها باید توسعه یابند.

غفاری در اینترنت ادامه داد: چاپ جهانی چندین دهه است که وجود دارد، اما در کشور ما سه چهار سال است که عمیق است و از فردا اول دی ماه عمیق و بین المللی است. ما امیدواریم که همه با هم همکاری کنند تا ماشین‌های تحریر کارآمدتر شوند، سوابق الکترونیکی و سیستم‌های نظارتی کامل شوند و دسترسی مردم به خدمات آسان‌تر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا