برترین های کار و کسبعمومی

بهترین باربیکیو برای تراس کدام است ؟

تولید محتوای بخش توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

استفاده از کباب پز در فضاهای باز

برای طراحی باربیکیو در بالکن و تراس نیاز به فضای باز است. همچنین این فضا هم می تواند سرپوشیده باشد هم سرباز. معمولا برای طراحی باربیکیو در بالکن علایق و سلایق شما دخیل هستند. اما علاوه بر آنها باید یکی سری نکات را رعایت کنید تا بتوانید به صورت اصولی باربیکیو را طراحی و از آن استفاده کنید.

اگر قصد طراحی در بالکن و تراس یا حیاط را دارید بهتر است از ایده های خلاق و جذاب استفاده کنید تا ظاهر آن نیز جلوه بهتری به خانه ببخشد.

باربیکیو و کباب پز

اهمیت طراحی باربیکیو در بالکن و تراس

یکی از بهترین روش ها برای گذراندن لحظات خوش در فصول مختلف سال چه گرما و چه غیر گرما استفاده از طراحی باربیکیو در بالکن و تراس است. با توجه به همه گیری ویروس کرونا شاید همه علاقه مند به حضور در بیرون و پیک نیک نباشند مضاف بر اینکه با استفاده از باربیکیو در بالکن می تواند پیک نیک را به خانه بیاورید و به راحتی دورهمی خود را برگزار کنید.

با استفاده از باربیکیو در بالکن می توانید از پتانسیل بالکن برای خوشگذرانی به معنای واقعی استفاده کنید. زمانی که شما بخواهید به پخت و پز ماهی و گوشت بپردازید یقینا بهترین جا برای شما بالکن است. اگر کمی خلاق باشیم می توانیم بالکن را به یکی از جذاب ترین نقاط خانه تبدیل کنیم.

چند نکته مهم برای طراحی باربیکیو در بالکن و تراس

زمانی که می خواهید به طراحی باربیکیو در بالکن و تراس بپردازید بهتر است آمدگی و ساخت یک آشپزخانه جمع و جور سرباز در بالکن را داشته باشید. برای این کار بهتر است از گریل و صندلی و میز های گریل استفاده کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که اغلب همگی به آن به توجه هستند دکوراسیون بالکن برای غذا خوری است.

بهتر است تمام وسایلی که برای غذا خوردن نیاز دارید را آماده کنید و بعد آنها زیر قسمت سقف دار بلکن قرار دهید. همچنین در فصل زمستان می تواند محیط بالکن را بپوشانید و با خیال راحت و در آرامش از فضا و غذای خود لذت ببرید. سعی کنید برای صفر تا صد طراحی تان از متریال ها مناسب استفاده کنید.

چگونگی طراحی باربیکیو در بالکن و تراس

طراحی باربیکیو در بالکن و تراس دقیقا شبیه طراحی و تجهیز یک آشپزخانه در ابعاد کوچک تر است. در آن فضا به وسایلی مانند گریل یا کانتر آشپزخانه و یا قفسه های ذخیره سازی نیاز دارید. اگر می خواهید فضای مربوطه را به آشپزخانه های سنتی نزدیک کنید می توانید از سنگ، چوب و آجر استفاده نمایید.

همچنین برای نزدیک کردن دکور فضای مورد نظر به آشپزخانه سبک معاصر می توانید از فلز، چوب براق و بتون استفاده کنید. اگر به دنبال هیچ کدام از این دو مورد نیست نیز می توانید از سنگ و آجر استفاده کنید تا مقاوم سازی را به معنی واقعی کلمه پیاده کنید.

چند طرح جذاب برای استفاده از باربیکیو در بالکن

برای طراحی باربیکیو در بالکن چندین راه وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

طرح سنتی با طول عمر بالا

برای طراحی باربیکیو در بالکن و تراس بصورت سنتی بهتر است متریال و مواد اولیه ای مانند سنگ، آجر و فلزات استفاده کنید. در کنار تمام متریال های گفته شده، استفاده از فلز کاربردهای بیشتری دارد.

استفاده از این مدل طراحی می تواند ارتباط گیری چکی بسیار کمک کند و کمی طراحی روز را القا کند.

استفاده از طرح مینیمالیستی

بعضی افراد برای تمامی طراحی و دکور خود علاقه به سبک های مینیمالیستی دارند. باربیکیو و طراحی آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند.  برای طراحی باربیکیو همچنین می توانید از طرح و طراحی مینیمالیستی نیز بهره ببرید.

برای طرح های مینیمال باربیکیو می توانید از یک کانتر متحرک در کنار نیمکت استفاده کنید. همچنین می توان در بالای آن نیز گریل در زیر آن نیز ار هیزم استفاده کرد. همچنین می توان در این مدل طراحی از بتون بسیار استفاده کرد.

کباب پز خانگی

استفاده از طرح سنگی و ساده

اگر برای طراحی خود می خواهید طراحی ساده داشته باشید می توانید از طرح های ساده و سنگی استفاده کنید. برای داشتم یک طراحی ساده بهتر است از سنگ هایی با رنگ روشن مانند صورتی استفاده کنید. همچنین در بالای آن گریل را قرار دهید تا بتوانید به معنای واقعی مزه غذای کبابی را بچشید.

طرح های بروز و مدرن در بالکن

اگر سبک های قبلی مورد پسند شما قرار نگرفت بهتر است از طراحی های نوین و به روز استفاده کنید. در این سبک می توانید از طرح های مینیمال نیز استفاده کنید. استفاده از چنین طرحی مزایایی دارد مانند قرار دادن در. قرار دادن در چوبی در بالای باربیکیو این امکان را فراهم می کند که در صورت عدم نیاز به باربیکیو آن را تعطیل کنید.

آیا می توان برای طراحی از چوب استفاده کرد؟

بهتر است در طراحی باربیکیو در بالکن و تراس از چوب استفاده نشود. زیرا برای استفاده از باربیکیو باید آتش روشن کنید و وجود آتش می تواند باعث آتش سوزی شود. اگر علاقه شدید به استفاده از چوب دارید می توانید از یک میز چوبی در کنار باربیکیو و گریل استفاده کنید.

ضمن اینکه می توانید در ساخت پایه های میز از چوب نیز استفاده کنید. اما برای قسمت های اصلی باید از متریال و مواد اولیه ای استفاده کرد که از آتش سوزی های احتمالی جلوگیری کند.

ابعاد باربیکیو در تراس |باربیکیو در بالکن قیمت

طراحی چوبی باربیکیو

برای ساخت باربیکیو در بالکن به چه وسایلی نیاز است؟

برخی بنا بر دلایل مختلف علاقه به ندارند و ترجیح می دهند آن را بسازند. اما برای ساخت باربیکیو دست ساز به چه وسایلی نیاز است. در ادامه مهمترین این وسایل را باهم مرور می کنیم:

  • ماسه و سیمان
  • آجر به تعداد لازم
  • شمشه
  • تراز
  • دستکش
  • ریسمان
  • سینی زغال
  • متر
  • کمچه

نتیجه گیری

طراحی باربیکیو در بالکن و تراس یکی از جذاب ترین اتفاقاتی است که می تواند در هر خانه رخ دهد. با انتخاب طرح مورد نظر خود میتوانید هم فضای دل نشینی را در خانه ترتیب دهید هم به غذای خود طعم دلنشین تری ببخشید.

سوالات متداول

  1. کباب پز قابل حمل برای چند نفر مناسب است؟
    کباب پز های قبل حمل برای حدود  4 نفر و یک خانواده مناسب اند.
  2. کباب پز مناسب بالکن را از کجا بخریم؟
    اگر قصد خرید کباب پز مناسب خانه را دارید بهتر است از مراکز معتبری مانن هانیستا خرید خود را انجام دهید
  3. چند نوع باربیکیو برای آپارتمان وجود دارد؟
    باربیکیو آجری، باربیکیو برق، سنگی، ذغالی و گازی.

جهت سفارش باربیکیو آیلند یوزتک استیل با ما تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا