برترین های کار و کسبعمومی

بهترین برندهای شارژر اپل

تا همین اواخر، هر آیفون با یک شارژر 5 واتی عرضه می‌شد و به دلیل این‌که از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کرد، برای بهره‌مندی از اون به یک شارژر 20 واتی، همراه با کابل USB-C به لایتنینگ سازگار برای دستیابی به بهترین سرعت نیاز داشتین. آیفون‌ها همچنین از استانداردهای شارژ متفاوتی نسبت به بسیاری از تلفن‌های اندرویدی استفاده می‌کنن، بنابراین اگه سرعت برای شما حیاتی هست، به دنبال PD (Power Delivery) باشین.

برای آیفون‌های مدرن‌تر، حتی یک شارژر معمولی هم در جعبه دریافت نمی‌کنین، بنابراین انتخاب یکی از بهترین شارژرهای آیفون ضروری هست. این احتمال وجود داره که اپل در آینده به USB-C سوئیچ کنه، اما در حال حاضر شما باید شارژر خودتون رو جداگانه خریداری کنین.

با توجه به این‌که شارژرهای انواع مختلفی داره، باید ببینین نیاز شما چیه؟ مثلا آیا به دنبال شارژر با سیم یا بی‌سیم هستین، مدلی با ظرفیت بالا می‌خواین که لپ‌تاپ شما رو هم شارژ کنه، یا چیزی که برای سفر مناسب‌تر باشه؟ من در این مطلب راهنمای بهترین شارژرهای آیفون رو به شما ارائه می‌دم که در انتخاب شما کمک زیادی بهتون می­کنه.

معرفی بهترین شارژرهای آیفون

در ادامه نظر شما رو به معرفی چند مورد از بهترین شارژرهای آیفون جلب می‌کنم.

بهترین شارژر برای آیفون 12 و بالاتر که اپل به شما توصیه می‌کنه، همون شارژی هست که آرزو می‌کنین همراه با خرید نه چندان ارزان شما، در بسته‌بندی آیفون موجود باشه.

این محصول با 20 وات توان، یک شارژر اپل سریع محسوب می‌شه، بنابراین در مقایسه با استفاده ساده از کابل شارژ، سرمایه‌گذاری ارزشمندی هست. اما احتمالاً از این واقعیت که باید هزینه اضافی بپردازین، ناامید خواهید شد. به‌خصوص که در طرح شارژ گوشی‌های هوشمند، 20 وات به نسبت 42 وات و بالاتر سریع­ نیست. البته به اندازه کافی سریع هست که نیازهای شما رو برآورده کنه. (اگه دنبال لیست کاملی از انواع گوشی های موبایل و قیمت اون هستید، میتونید وارد صفحه  موبایل بشین.)

با این حال، اگه می­خواین یکی از این شارژرها بخرین، حداقل می‌دونین که یک محصول با کیفیت دریافت خواهید کرد. این محصول طراحی مینیمالیستی تمیزی داره که برای دستگاه‌های اپل بسیار خوب کار می‌کنه و استفاده از اون فوق‌العاده ساده هست و اون رو به راحتی به یکی از بهترین شارژرهای آیفون تبدیل می‌کنه. بدیهی هست که انتظار نداشته باشین این محصول با کابل شارژ یدکی عرضه بشه.

به این مطلب هم سر بزن

اپل این شارژر رو برای آیپد پرو و ​​آیفون 8 یا جدیدتر توصیه می‌کنه که همگی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنن. ناامید کننده هست که اپل دیگه این شارژر سریع رو با هیچ یک از تلفن‌های هوشمند خودش ارائه نمی‌کنه.

اما اگه یک کاربر پای ثابت آیفون هستین، این می‌تونه یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شما باشه. تفاوت بین شارژر 18 واتی و شارژر قدیمی 5 واتی چشم‌گیر هست: با اولی می‌تونین در عرض نیم ساعت حدود 50 درصد شارژ رو دریافت کنین، اما دومی بسیار بیشتر طول می‌کشه. قابل ذکره که با این شارژر کابلی نخواهید داشت؛ پس مجبور هستین کابل رو به طور جداگونه تهیه کنین.

این هم بدیهی هست که محصول مورد نظر به اندازه شارژر 20 واتی اپل قدرتمند نیست، اما تفاوت بسیار ناچیزی داره. پس می‌تونم بگم بهترین شارژر برای آیفون ۱۳ همین مورد هست که می‌تونین استفاده کنین.

اگه تمایل ندارین پول بیشتری به اپل برای شارژری که در وهله اول باید همراه گوشی شما باشه بدین، مراقب باشین که در عوض اون چه چیزی می‌خرین. چون بعضی از شارژرهایی که به عنوان شارژرهای سریع تبلیغ می‌شن، فقط برای دستگاه‌های اندرویدی سریع هستن، نه اپل. با این حال، این یک شارژر سریع 42 واتی هست که با همه مدل آیفون‌ها کار و آیفون 8 به بعد رو شارژ می‌کنه.

با توجه به قدرت بالایی که این شارژر داره، اگه دستگاه‌های دیگه‌ای دارین که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنن (از جمله دستگاه‌هایی که از شارژ با قدرت بالاتر نسبت به آیفون‌ها پشتیبانی می‌کنن) این یک گزینه عالی هست. به طور بالقوه برای دستگاه‌های اپل هم مقاوم‌تر هست، چون در آینده ممکنه آیفون‌هایی با شارژ سریع‌تر رو ببینیم که می‌تونن از شارژر ۴۲ واتی استفاده کامل کنن.

ممکنه این مطلب به دردتون بخوره:

از طرف دیگه، اگه تنها کاری که می‌خواهید انجام بدین اینه که آیفون خودتون رو شارژ کنین، این شارژر گران هست و می‌تونین شارژر ارزان‌تری تهیه کنین که این کار رو به همان خوبی انجام بده. بنابراین قبل از خرید به آنچه نیاز دارین توجه کنین.

این مدل از بهترین شارژر‌های آیفونه و یک شارژر نسبتا حجیم هست. پس انتظار نداشته باشین که بتونین اون رو پشت چیزی در آشپزخانه پنهان کنین؛ اما محکم و ایمن هست و قدرت کافی برای شارژ مجدد بزرگ‌ترین آیفون رو با سرعت بالا ارائه می‌ده. سه پورت به این معنیه که این گزینه برای سفر هم مناسب هست.

اگه تمایل دارین هر بار فقط یک دستگاه رو شارژ کنین، من شارژری کوچک‌تر با پورت‌های کمتر (و احتمالاً قیمت کمتر یا قدرت بالاتر) رو توصیه می‌کنم، اما اگه از چندین گجت با باتری استفاده می‌کنین، این شارژر یک گزینه عالی هست.

این شارژر نه شیک هست، نه فوق العاده سبک و حتی نه خیلی کوچک؛ اما، PowerCenter 4  بسیار مفیده. به طوری‌که در بین دسته‌بندی بهترین شارژر آیفون قرار می‌گیره.

مثل شارژرهای رقیب خود، ولتاژ دوگانه داره، بنابراین می‌تونین اون رو در تعطیلات و سفر همراه خودتون ببرین تا آیفون، دوربین، اپل واچ و هر چیز دیگه‌ای رو که نیاز به شارژ داره شارژ کنین. این به زیبایی یک شارژر بی‌سیم چند دستگاهی نیست، اما بسیار ارزان‌تره و یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود در این لیست هست، بنابراین برای شارژ کردن دستگاه‌هایی که از توان کامل اون پشتیبانی می‌کنن ایده‌آل هست.

شاید این مقاله رو دوست داشته باشین:

معرفی بهترین کابل‌های شارژر آیفون

در کنار بهترین شارژر گوشی آیفون که می‌تونین تهیه کنین، انتخاب بهترین کابل هم موثر هست. در ادامه لیستی از بهترین کابل‌های شارژر آیفون رو بهتون معرفی می‌کنم.

اگه در مورد خرید یک کابل طویل تردید ندارین و میخواین یک کابل 1.8 متری داشته باشین، کابل‌های پاورلاین اصلی ارزش بسیار خوبی دارن: به سختی می‌تونین کابل USB-C با همان طول و با همان قیمت رو پیدا کنین.

سوال اینجاست که آیا می‌خواهید استحکام بیشتر Powerline Plus II بافته شده رو داشته باشین که فقط کمی گران‌تر هست؟ در جایی‌که اون یکی مدل برای تحمل 30000 در آزمایشگاه آزمایش شده، پاورلاین اصلی فقط تا 12000 خم آزمایش شده – اگرچه مانند هم نوع خودش با ضمانت مادام‌العمر ارائه می‌شه.

به طور خلاصه، اگه قصد دارین از این کابل زیاد استفاده کنین و نمی‌خواهید برای مدت طولانی مجبور به تعویض اون بشین، احتمالاً ارزش هزینه اضافی رو برای Powerline Plus II داره، اما به عنوان یک گزینه نسبتاً ابتدایی و مقرون به صرفه، این یک انتخاب خوب هست.

این کابل 3 متری شاید مفیدترین کابل شارژ آیفون باشه که تا به حال ساخته شده. این محصول در اندازه‌های بسیار کوچک‌تر موجود هست، اما دلیلی وجود داره که من نوع بلند اون رو دوست دارم. به اندازه کافی طولانی هست که از پریز دیواری به مبل یا از شارژر داخل ماشین‌تون تا آی‌پد کودکان در صندلی عقب کشیده بشه.

نمی‌توان میزان مفید بودن اون رو اغراق کرد، چون به این معنیه که تقریباً هیچ موقعیتی وجود نداره که نتونین همچنان از دستگاه خودتون در حین شارژ شدن استفاده کنین. طول تنها نکته مثبت در این مدل نیست. بافته شدن نایلون به این معنیه که به راحتی گره نمی‌خوره و محافظ‌های موجود در محل اتصال بین کابل و کانکتور از خم شدن اون جلوگیری می‌کنه که می‌تونه منجر به ساییدگی خطرناک بشه.

تقریباً از هر نظر، کابل USB-C به لایتنینگ اپل یک گزینه ایده‌آل هست؛ اگه ترجیح می‌دین به نام اپل پایبند باشین. این کابل مثل بعضی از گزینه‌های دیگه در اینجا بادوام نیست، زیرا بعد از استفاده زیاد در معرض ساییدگی قرار می‌گیره، مگه این‌که خیلی مراقب باشین، اما به لطف این‌که منحصراً برای دستگاه‌های اپل ساخته شده، تضمین سازگاری رو دارین.

این کابل با آیفون‌ها، آی‌پدها و آی‌پادهایی کار می‌کنه که دارای اتصالات لایتنینگ هستن، بنابراین نسبتاً انعطاف‌پذیر هست. همچنین می‌تونین از اون با انواع مختلفی از آداپتورهای برق USB-C برای به دست آوردن قابلیت شارژ سریع استفاده کنین. این یک کابل هیجان‌انگیز با تنها یک گزینه رنگی و چیزهای دیگه‌ای نیست، اما بسیار قابل اعتماد هست. مطمئناً، با خرید این کابل اپل، برای آنچه به دست میارین، بیش از احتمالات هزینه می‌کنین، اما در ازای اون اطمینان یک برند مورد اعتماد رو به دست میارین.

شاید این مقاله به کارت بیاد:

در این‌جا یک ابزار مفید برای افرادی با گجت‌های قدیمی وجود داره: بسته سه‌گانه کابل‌های شارژ ۶ اینچی که آیفون‌های قبل از لایتنینگ، آی‌پد و آی‌پاد رو پوشش می‌ده، به‌علاوه دستگاه‌های لایتنینگ مدرن و دستگاه‌های میکرو یو‌اس‌بی غیر اپل مثل کیندل، کنترل‌کننده‌های کنسول و دوربین‌ها رو هم پشتیبانی می‌کنه.

می‌توان استدلال کرد که مزیت اصلی خرید یک بسته سه‌گانه کابل‌های باکیفیت از شرکت‌هایی مثل بلکین به‌جای یک کابل تکی با کانکتورهای قابل تعویض اینه که تعویض کانکتورها باعث ساییدگی و پارگی کابل‌ها می‌شه.

بنابراین این بسته می‌تونه به شما کمک کنه تقریباً هر چیزی رو شارژ کنین و بعیده که به سرعت اون‌ها رو فرسوده کنین. اگه فقط یک دستگاه دارین یا همه ابزارهای شارژی شما از یک کانکتور استفاده می‌کنن، ممکنه این سه کابل لازم نباشه، اما اگه خانه شما پر از وسایل هست، این کابل‌ها واقعاً مفید خواهند بود.

گاهی اوقات چیزهای کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنن. در 1.2 متر (4ft) در مقایسه با نوع رایج‌تر 0.9 متر (3ft)، تقویت کننده Belkin کمی طولانی‌تر از ​​کابل شارژ آیفون متوسط هست. این مدل جزو بهترین شارژر آیفون محسوب میشه.

این میزان اضافی به این معنیه که بسیار مفیدتر هست: به احتمال زیاد به اندازه کافی بلند هست که از سوکت کف به مبل برسین، بدون این‌که مجبور باشین در موقعیتی نامناسب بنشینین. برای رسیدن به میز کنار تخت بدون نیاز به چیدمان مجدد مبلمان کافی به نظر می‌رسه. طول اون برای مسافرت و استفاده در ماشین هم کافی هست.

این یک محصول معمولی باکیفیت بلکین هست، اگرچه من شخصاً کابل‌های بافته شده رو به کابل‌های صاف ترجیح می‌دم چون کمتر در هم پیچ می‌خورن و آسیب می‌بینن. البته کابل‌های طولانی‌تر از این هم وجود داره، اما طول این کابل به اندازه کافی خوب هست که نیازهای شما رو برطرف کنه.

این مطلب رو از دست نده

کلام آخر

با توجه به اینکه در جعبه تلفن­‌های خود شارژر قرار نمی­ده و کاربران باید به صورت جداگانه شارژر رو تهیه کنن من تصمیم گرفتم بهترین شارژر آیفون رو بهتون معرفی کنم. در شارژر­هایی که برای وسایل الکترونیکی اپل خودتون می­تونین استفاده ­کنین،تنوع زیادی وجود داره که امیدوارم با این مطلبی که خوندین،بتونین به راحتی در مورد انتخاب شارژر خودتون تصمیم بگیرین.

سوالات متداول

برای این‌که بدونین بهترین شارژر اصلی iphone کدومه، اول باید نیازهای خودتون رو در نظر بگیرین. در این مطلب، انواع شارژرهای آیفون متناسب با کاربردهای مختلف مثل چند منظوره، فست شارژ، مناسب لپ تاپ، سفری و … رو معرفی کردیم.

بهترین شارژر وایرلس برای آیفون، برند خود اپل هست که مگ سیف نام داره و می‌تونه دستگاه رو با دو برابر سرعت معمول شارژ کنه.

در صورتی که خریداری کرده‌اید یا از آن استفاده می‌کنید، انتخاب یک شارژر باکیفیت اهمیت زیادی دارد. با این که انواع شارژر و کابل شارژ برای گوشی‌های آیفون در دسترس قرار دارد، اما کیفیت پایین آن‌ها می‌تواند با گذشت زمان روی عملکرد باتری گوشی تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین شارژر برای آیفون می‌پردازیم تا شما راحت‌تر بتوانید یک آداپتور باکیفیت برای گوشی خود خریداری کنید.

اداپتور ایفون ۱۳ دیجی کالا |بهترين شارژر فندكي براي ايفون

برای اطلاع از موجودی و قیمت انواع شارژر آیفون می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید:

نکات مهم درباره شارژر آیفون

  • آیفون 14 پرو مکس: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 14 پرو: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 14 پلاس: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 14: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13 پرو مکس: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13 پرو: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13 مینی: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 12: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 11: 18 وات سیمی، 7.5 وات وایرلس
  • آیفون SE مدل 2022: 20 وات سیمی، 7.5 وات وایرلس
  • آیفون SE مدل 2020: 18 وات سیمی، 7.5 وات وایرلس

هنگام خرید بهترین شارژر برای آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های ایفون لازم است اعداد ذکرشده را به خاطر داشته باشید تا امکان انتخاب یک شارژ باکیفیت برای شما فراهم شود. توجه به کیفیت کابل‌ها و آداپتورهایی که خریداری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد و قطعا در طولانی مدت می‌تواند شرایط و عملکرد باتری را در محدوده صحیح حفظ کند.

در نظر داشته باشید که با وجود این که ایفون 14 پرو، 14 پرو مکس و ایفون 13 پرو مکس از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کنند اما اپل توصیه می‌کند آن‌ها را با آداپتور 20 واتی شارژ کنید (آداپتور با خروجی بیشتری آسیبی به این گوشی‌ها وارد نخواهد کرد ولی بد نیست طبق گفته سازنده عمل کنید).

چرا باید شارژر اصلی آيفون را خریداری کنیم؟

استفاده از لوازم جانبی فیک و تقلبی می‌تواند در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب زیادی وارد کند. افراد زیادی هستند که برای خرید گوشی آیفون مبلغ زیادی پرداخت می‌کنند، اما به دلیل سهل‌انگاری تمایلی به خرید لوازم جانبی اصل ندارند و همین مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورد. در صورتی که از آداپتور و شارژر فیک آیفون استفاده می‌کنید، احتمالا با موارد زیر مواجه خواهید شد:

  • آسیب‌دیدگی باتری و سایر بخش‌های دستگاه؛
  • خرابی زودهنگام کابل شارژ و آداپتور؛
  • جدا شدن انتهای کانکتور و داغ شدن بیش از حد آن؛
  • ناتوانی در همگام‌سازی دستگاه یا شارژ شدن دستگاه.

توصیه می‌کنیم برای شارژ مجدد دستگاه آیفون از کابل و شارژر اصل استفاده کنید تا بدین ترتیب سلامت باتری و سایر بخش‌های دستگاه تهدید نشود.

برای خرید شارژر آیفون از خاص باکس روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین شارژرهای آیفون

تا این بخش از مقاله سعی شد مزایا و تاثیر کابل و شارژرهای فیک را بیان کنیم، اما در ادامه تعدادی از بهترین شارژرهای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از میان آن‌ها، انتخاب مناسبی داشته باشید.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

شما با خرید ایفون 12 یا مدل‌های جدیدتر (حتی ایفون 11 با باکس کوچک) مجبور هستید بلافاصله یک آداپتور نیز برای ایفون خود خریداری کنید؛ چرا که درون جعبه دیگر خبری از آداپتور نیست. برای ایفون شما چه شارژری بهتر از آداپتور اصلی خود اپل می‌توان پیدا کرد که بیشترین سازگاری را داشته باشد و خیال شما را از بابت هر گونه آسیبی راحت کند؟ اپل درون جعبه گوشی‌های جدید خود تنها یک سیم رابط Type-C به لایتنینگ قرار می‌دهد که باید سر Type-C آن را به شارژر متصل کنید و با استفاده از سری لایتنینگ گوشی خود را شارژ کنید. با این محصول امکان شارژ ایفون‌ها و آیپدها مختلف اپل وجود دارد و خروجی این آداپتور طبق فناوری استفاده شده در ایفون‌ها برابر با 20 وات است و می‌تواند دستگاه‌های شما را با نهایت سرعت ممکن شارژ کند. پس اگر به دنبال بهترین اداپتور برای ایفون ۱۳ یا مدل‌های دیگر هستید این شارژر می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

مشخصات شارژر دیواری اپل مدل 20 وات
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه        ـ

شارژر دیواری انکر PowerPort III

بسیاری از کاربران بعد از خرید ایفون، آداپتور 20 وات رسمی خود اپل را خریداری می‌کنند و به سراغ گزینه‌های دیگر موجود در بازار نمی‌روند در حالی که گزینه‌های دیگری مثل همین مدل هم قیمت کمتری نسبت به آداپتور 20 وات اپل دارد که مشخصات قابل‌توجهی دارند. شارژر انکر Powerport III تنها 38 گرم وزن دارد و این یعنی وزن آن از نصف وزن آداپتور 80 واتی خود اپل کمتر است. توان خروجی این آداپتور دقیقا مانند آداپتور خود اپل برابر با 20 وات است و به همین جهت می‌تواند گوشی‌ شما را با حداکثر سرعت شارژ کند. خروجی این آداپتور Type-C است و شما بدون مشکل می‌توانید از سیم موجود در جعبه آیفون‌ها برای اتصال استفاده کنید. این شباهت انکر پاورپورت III با آداپتور خود اپل باعث می‌شود آن را شارژر مناسب آیفون ۱۳ پرو مکس در نظر بگیریم. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، جلوگیری از بالا رفتن دما، و برخورداری از فناوری PowerIQ 3.0 اشاره کرد.

مشخصات شارژر دیواری انکر PowerPort III
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه فناوری PowerIQ 3.0، وزن کمتر از آداپتور اصلی اپل

مگ سیف فناوری شارژ بی‌سیم اپل است که به صورت آهنربایی به پشت گوشی‌های ایفون ۱۲ مینی، ایفون ۱۲، ایفون ۱۲ پرو، ایفون ۱۲ پرو مکس، ایفون ۱۳ مینی، ایفون ۱۳، ایفون ۱۳ پرو، ایفون ۱۳ پرو مکس، ایفون ۱۴، ایفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس متصل می‌شود و گوشی را با توان 15 وات شارژ می‌کند. مگ سیف به گونه‌ای طراحی شده که حتی با وجود قاب نیز به ایفون‌ها متصل می‌شود و گوشی را شارژ می‌کند. جالب است بدانید که مگ سیف گوشی‌های اندرویدی و یا هندزفری‌های TWS را نیز شارژ می‌کند و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید ایرپاد پرو خود را برای شارژ شدن به روی مگ سیف قرار دهید.

مشخصات شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe
نوع شارژر آهنربایی، مگ سیف
تعداد خروجی 1 عدد، Type-Cبی‌سیم
حداکثر توان خروجی 15 وات
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ ایرپاد

این شارژر از نظر اقتصادی شاید چندان مناسب نباشد؛ اما چندین دلیل وجود دارد که ممکن است به خرید این محصول فکر کنید.

  • توان خروجی این محصول برابر با 20 وات است و دقیقا توان مورد نیاز ایفون‌ها را برای آن‌ها فراهم می‌کند.
  • این شارژر دیواری در واقع یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپر‌ساعتی هم هست و با خرید آن شما دیگر نیازی به خرید پاوربانک به صورت جداگانه نخواهید داشت.
  • جالب‌تر از همه ویژگی‌های بالا پشتیبانی این دستگاه از فناوری مگ سیف و اتصال آهنربایی به پشت ایفون‌های دارای این قابلیت برای شارژ بی‌سیم است.
  • این محصول می‌تواند ایفون‌های 11 یا SE را نیز به صورت بی‌سیم شارژ کند.
مشخصات شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 3 عدد، یک Type-C و دو USB-A
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه دارای پاوربانک 10000، امکان شارژ وایرلس، دارای مگ سیف

شارژر دیواری انکر مدل B2019-L به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

اگر به هر دلیلی کابل Type-C به لایتنینگ هم ندارید و می‌خواهید مجموعه آداپتور و سیم رابط را با قیمتی مناسب خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم این مدل را مد نظر قرار دهید. این آداپتور 100 گرمی توان خروجی 18 واتی دارد و می‌تواند ایفون 11 و SE را با حداکثر سرعت و مدل‌های دیگر را با سرعت نزدیک به کامل شارژ کند. این محصول از فناوری Power Delivery پشتیبانی می‌کند و ولتاژ خروجی 5-9 ولت و شدت جریان 2 یا 3 آمپر دارد.

مشخصات شارژر دیواری انکر مدل B2019-L
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، یک Type-C
حداکثر توان خروجی 18 وات
قابلیت‌های ویژه PD، کابل تبدیل لایتنینگ

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

مشخصات شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK
ابعاد | وزن – | ۵۰ گرم
درگاه ارتباطی یک عدد تایپ C و یک عدد USB-A
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 32 وات شارژ سریع | 20 وات PD
سایر

 

مشخصات شارژر دیواری باسئوس Baseus Speed Mini PD Single
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، یک Type-C
حداکثر توان خروجی 18 وات
قابلیت‌های ویژه PD، کابل تبدیل لایتنینگ

سوالات متداول

بهترین شارژر بی‌سیم ایفون کدام است؟ اگر از ایفون‌های سری 12 به بعد استفاده می‌کنید بهترین گزینه برای شارژ بی‌سیم مگ سیف خود اپل است که می‌تواند گوشی را با سرعت دو برابر نسبت به مدل‌های دیگر شارژ کند.

آیا شارژرهای برند انکر کیفیت خوبی دارند؟ بدون تردید محصولات تولید شده انکر را می‌توان به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در دنیای لوازم جانبی به حساب آورد. کلیه شارژرهای آیفون انکر هم از کیفیت بالا و دوام قابل توجهی برخوردار هستند.

با شارژر مک بوک می‌توان ایفون را شارژ کرد؟ بله، مشکلی از این بابت وجود ندارد ولی در کل خود اپل توصیه می‌کند گوشی‌ها را با آداپتور 20 واتی شارژ کنید.

در این مطلب به مقایسه مک بوک ایر M1 با مک بوک ایر M2 میپردازیم. آیا این هزینه بیشتر به صرفه است؟

 

دکمه بازگشت به بالا