اقتصادیبرترین های کار و کسبعمومی

بهترین بهترین مدل ‌های جدید دکوراسیون پذیرایی و هال کدام اند؟

استفاده از آثار هنری در دکوراسیون هال و پذیرایی

با نصب  پرده زبرا در پذیرایی  به عنوان می توانید دکوراسیون آن را تغییر دهید. تاثیر زیادی با توجه به این امر و می توانید در بازار جستجو کنید و یک اثر هنری را پیدا کنید. می توانید از این آثار در دکوراسیون پذیرایی استفاده مناسبی کنید.

  1. تلویزیون خود را استتار کنید(هال وپذیرایی)

خرید پرده زبرا: شاید قرار دادن یک تلویزیون در بعضی جاها در اتاق نشیمن، زیاد مناسب نباشد. به عنوان مثال نصب در مقابل آینه ایده ی مناسبی نیست. همچنین استفاده از یک گالری تصاویر در  برای کم کردن اثر قاب مشکی تلویزیون هم می تواند مناسب باشد. به طور معمول قاب تلویزیون می تواند با حضور آثار هنری کمتر به چشم آید.

  1. چیدمانی ساده در هال وپذیرایی

یک سبک دکوراسیون شلوغ می تواند به جای جالب بودن، زننده باشد. اشیای اضافی را حذف کنید و از عناصر دارای ارزش استفاده کنید. این کار به صرفه جویی هزینه ها هم کمک کرده و فضای جذاب تری را ایجاد خواهد کرد.

  1. در دکوراسیون هال وپذیرایی، از کفپوش مناسب استفاده کنید

خرید فرش دستباف قدیمی و منحصر به فرد می تواند راه ساده ای برای دست یافتن به یک دکوراسیون عالی باشد. استفاده از فرش دستباف برای هر محیطی می تواند تفاوت را به همراه داشته باشد.

دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید |دکوراسیون پذیرایی شیک

مطلب پیشنهادی

  1. از مجسمه های زیبا برای تزیین هال وپذیرایی منزل استفاده شود

اتاق را از اشیا یکنواخت دایره ای و یا چهارگوش و یا با استفاده از مجسمه ها و یا اشکال دیگر تغییر دهید.  یک میز قهوه ی سه گوش، یک مجسمه ی متفاوت و مانند آن، می تواند دکور را به خوبی تغییر دهد.

مطلب پیشنهادی :  را در منزل بسازید

  1. استفاده وسایل قدیمی در دکوراسیون هال وپذیرایی

یک قطعه یا شی که دارای ارزش تاریخی است را در دکوراسیون خود استفاده کنید. حتی یک آینه یا شی قدیمی دیگر هم می تواند به شما کمک کند.

  1. استفاده از بافت در دکوراسیون هال وپذیرایی

پارچه ها و بافت های مختلف به فضا حالتی لاکچری می دهند. از شیشه، فلز، چوب و چرم هم به خوبی می توان در کنار بافت ها و پارچه ها استفاده کرد.

  1. نورپردازی هال وپذیرایی مناسب باشد

استفاده از روشنایی مدرن هم بدون شلوغ کردن فضا در هال می تواند خیلی به بهتر شدن فضای داخل اتاق پذیرایی کمک کند. نحوه ی روشنایی و شکل آن ها با توجه به نیاز هال باید مد نظر شما قرار گیرد.

  1. تغییر رنگ دکوراسیون هال وپذیرایی(چه رنگی برای پذیرایی شما مناسب است)

زیبایی اتاق پذیرایی را با استفاده از رنگ های متفاوت بیش از پیش نمایید و از سایه رنگ های مورد علاقه ی خود در طرح های مختلف استفاده کنید.

  1. تاثیر کوسن در دکوراسیون داخلیهال وپذیرایی

به سادگی برای آوردن انرژی به داخل اتاق باید از  که با محیط سازگاری دارند استفاده کنید. از رنگ های مختلف و بافت های متفاوت برای دست یافتن به بهترین طرح ها و دکورها بهره ببرید.

  1. تزیین دیوار خاطره در هال وپذیرایی منزل

باید در دکور اتاق پذیرایی از عکس ها و تصاویر هم به عناون ابزاری در یادآوری خاطره ها استفاده کنید. میراث خانوادگی، و یا خاطره ی مسافرت می تواند از این داستان ها باشد که در قالب عکس به نمایش گذاشته می شود.

  1. از دربهای فرانسوی در هال وپذیرایی استفاده کنید

در بهای دارای طرح فرانسوی فضا را باز می کنند. آن ها دارای طرح ها و سبک های متفاوت هستند و می توانید بر اساس فضای خانه ی خود به انتخاب این درها برای بهتر کردن فضای داخل اتاق و یا هال اقدام کنید.

  1. در چیدمان هال وپذیرایی، به مبلمان اهمیت بدهید

یک مبل جدید در پذیرایی می تواند تمام دکور را دچار تغییر کند و محیط بهتری را با دکوراسیون خیلی جالب تر برای شما و خانواده ی شما به همراه داشته باشد. پس برای این کار وقت و انرژی بیشتری صرف کنید.

  1. روی یک بخش نشیمن هال وپذیرایی تمرکز کنید

به بررسی محیط اتاق نشیمن بپردازید تا ببینید که کدام قسمت از آن نیاز به تغییر بیشتری دارد و روی دکور نشیمن تاثیر بیشتری را به جا خواهد گذاشت. پس از آن سعی در تغییر آن بدهید. می توانید از راه کار استفاده از اثر هنری برای این کار استفاده کنید.

  1. استفاده از کاغذ دیواری یا دیوارپوش مناسب دیوار در هال وپذیرایی

استفاده از طرح ها و جلوه های ویژه در دیوارها هم می تواند برای پذیرایی شما حال و هوای دیگری به همراه داشته باشد. و کاغذ دیواری هم می توانند در این راه کمک کننده باشند.

  1. روشن کردن فضای هال وپذیرایی

تغییر بیشتری در دکوراسیون با استفاده از نقاشی ها و یا رنگ آمیزی ها ی متفاوت بدهید. می توانید در این راه از رنگ های خنثی بهره ببرید و یا این که به استفاده از رنگ های روشن رو آورید. در هر حال برای روشن شدن فضای هال بهترین گزینه را مد نظر قرار دهید.

راه دیگر نصب در محل مناسب منزلتان است که نور بیشتری به فضا میدهد.

  1. هال پذیرایی و نشیمن منزل را سفارشی کنید

با سفارشی کردن فضای هال آن را دارای تغییر بیشتری کنید. در این زمان به استفاده از عناصر مختلف برای این امر توجه کنید. یک صندلی یا نیمکت خاص می تواند مثالی از تغییر در این زمینه باشد.

  1. به پنجره های هال وپذیراییتوجه بیشتری کنید

پنجره می تواند نور و روشنایی داخل هال را به طور کلی دچار تغییر کند. پس به پنجره ها در اتاق پذیرایی و هال توجه بیشتری کنید. اگر شما به دنبال یک فضای درام یا هر گونه فضای دیگر باشید، پنجره ها می توانند در ایجاد این فضا کمک شایانی نمایند.

  1. تلویزیون خود را در مکان مناسبی از هال و پذیرایی نصب نمایید

نصب مناسب تلویزیون روی دیوار می تواند در هماهنگی ان برای بهتر ست شدن با دکوراسیون داخلی هال نقش اساسی ایفا کند. در این زمان باید به وزن تلویزیون و مکانی که باید روی دیوار نصب شوند هم توجه کنید.

  1. حالت و مد هال وپذیرایی را به طور کلی دچار تغییر کنید

بر خلاف عده ای که عقیده دارند که باید فقط از طراحان حرفه ای برای دکور داخل هال استفاده کرد. اما در بعضیی موارد شاید نیازی به این کار هم نباشد. می توانید حالت و فضای موجود در اتاق پذیرایی را به سادگی با استفاده از آیتم های مختلف دچار تغییر کنید.

اما در هر صورت استفاده از مهارت های طراحان مجرب هم در این راه بیش از پیش به شما کمک خواهد کرد. مهارت آن ها می تواند به شما بگوید که دقیقا در چه حوزه ای باید برای تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی و یا هال خود سرمایه گذاری کنید تا بهترین نتیجه ها را از این کار به دست آورید.

منبع :  https://www.pardebazar.com/

محتوای این مطلب پنهان
1 استفاده از آثار هنری در دکوراسیون هال و پذیرایی
دکمه بازگشت به بالا