برترین های کار و کسبعمومی

بهترین مجموعه برای تعمیر سایبان برقی کجاست؟

گاهی ممکن است شاهد عدم کارکرد صحیح سایبان برقی و یا اختلال در نحوه کارکرد یکی از بخش ها و قطعات اصلی تشکیل دهنده سایبان برقی مانند موتور آن باشید، در این صورت نیاز به تعمیر سایبان برقی و در موارد خاص نیاز به تعویض آن خواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مرکز تعمیر سایبان برقی و همچنین دلایل نیاز به تعویض سایبان به صورت جامع آشنا شوید.

تعمیر چتر |تعمیر سایبان کالسکه

کاربرد سایبان برقی در جاهای مختلف

سایبان‌های برقی به دو دلیل عمده در فضاهای باز نصب می‌شود. اولین گزینه جلوگیری از تابش مستقیم و شدید خورشید و دومین دلیل، جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل فضا. به طور کل سایبان برقی در جاهای مختلف، کاربرد زیادی دارند:

این سایبان به منظور حفاظت از اجناس داخل مغازه در برابر نور خورشید، باران و گرد و غبار به کار می رود . با ایجاد سایه این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان با آرامش و امنیت ویترین آن را تماشا کنند .

  • سایبان برقی کافه و رستوران

جهت استفاده مطلوب تر از فضای باز کافه و رستوران و محافظت از مشتریان در برابر عوامل جوی از سایبان برقی کافه و رستوان دیدگاهان غرب می توانید بهره ببرید.می توانید با نصب انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در زیر سایبان لحظات دل نشینی برای مشتریان رقم بزنید . استفاده از انواع روش های نورپردازی در سایبان برقی جذابیت ظاهری کافه و رستوران را چندین برابر می کند.

این نوع از سایبان در حیاط منازل مسکونی و ویلایی، فضای باز مجتمع های تجاری و اداری و به طور کلی در هر فضایی که ماشین خود را پارک کنید جهت پوشش خودرو در برابر آفتاب و باران به کار می رود.

امروزه استفاده بهینه از فضای باز پشت بام با وجود انواع سایبان های برقی بسیار آسان تر از گذشته است . این سایبان ها محافظ خوبی جهت روف گاردن محسوب می شوند و با خیال آسوده می توانید از گل و گیاهان خود در برابر مخاطرات محیطی مراقبت کنید. همچنین به کمک آن می توانید از پشت بام برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت نیز استفاده کنید.

تابش آفتاب به بدنه کولر مخصوصا در پشت بام همواره چالش بزرگی برای استفاده از کولرها در فصول گرم سال محسوب می شود . شما با نصب سایبان برقی کولر به راحتی می توانید بازدهی آن را به بالاترین حد ممکن برسانید و موجب افزایش طول عمر آن شوید.

نفوذ آب باران و تابش آفتاب از پنجره های بالکن به فضای داخلی ساختمان معضل بزرگی است که تنها راه مقابله با آن استفاده از سایبان برقی بالکن است . این سایبان با کمک تنظیم زاویه شیب اتوماتیک می تواند فضای دلنشین تری برای شما ایجاد کند.

فضای بازی و تفریح کودکان در مهدکودک ها در معرض نور خورشید و باد و باران قرار دارد . اشعه خورشید باعث سوختگی پوست کودکان می شود . جهت پوشش فضای باز مهدکودک و مسقف کردن آن می توانید از سایبان برقی مهدکودک دیدگاهان غرب بهره ببرید که به بهترین نحو ممکن از کودکان تولیدی سایبان سازی انواع سایبان های برقی و دستی  مرکز تولید و سازنده انواع سایبان برقی کالسکه ای و آلمانی نمایندگی و مجری صنایع فایبرگلاس  تولید کننده انواع سایبان های کالسکه ای و آلمانی دستی و برقی لا بهترین کیفیت و قیمت مناسب  سفارش انواع پارکینگ های سیار و ثابت هم پذیرفته می شود

کاربردسایبان برقی:

سایبان برقی را شاید بتوان در چند عبارت کوتاه توصیف نمود:سایبان برقی در واقع یک روکش می باشد که معمولا بر روی سازه مربوط به خود در سر در مغازه ها و یا مکان هایی که احساس نیاز به ایجاد یک مکان سرپوشیده توسط سایبان برقی حس می شود بکار می رود.سایبان برقی معمولاً از کرباس تشکیل شده است که با فیبر اکریلیک، رشتۀ پلی‌استر یا پنبه بافته شده است.

سازه سایبان برقی معمولا از فلزات سبک و مقاوم چون آلومینیم، چوب، فولاد و … ساخته می شود.سازه سایبان برقی معمولا توسط خرپا و یا چهارچوب پیکربندی می شود.

گاهی اوقات با توجه به کاربرد سایبان برقی از روکش آلومینیمی در سازه سایبان برقی استفاده می شود. از جمله موارد استفاده از روکش آلومینیمی در سایبان برقی برپا شده در مناطق دارای باد و باران شدید می باشد.پهنای انتخابی برای سایبان برقی بستگی به کاربرد و فضای مورد نیاز برای پوشش سایبان برقی می باشد.

سایبان کالسکه ای

سایه بان کالسکه ای حالت ربع دایره ای و کلاسیک دارد و جهت استفاده به عنوان سایبان مغازه در رنگ های مختلف و دلخواه مشتریان با چاپ طرح دلخواه ارایه می شود.

سایبان کالسکه ای مغازه به دلیل قیمت پایین تر نسبت به انواع دیگر سایبان و کاربردی بودن آن در برابر تابش اشعه نورخورشید در زوایای مختلف و استحکام بالاتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد. سایبان کالسکه ای مغازه درست است که شکل و شمایل قدیمی به خود گرفته ولی با توجه به دلایل ذکر شده طرفداران زیادی دارد.?

سایبان کالسکه ای (کروک) مغازه سازه آهنی نورد شده ای را شامل می شود که بعد از اسمبل شدن تبدیل به یک ربع دایره می شود. این سازه آهنی معمولا یا با مقطع دایروی یا مربع شکل نورد می شود.

تا به حال به داشتن یک سایبان کالسکه ای برای مغازه خود فکر کرده‌اید؟ پیش از این درباره‌ی لزوم یک سایبان مغازه سخن گفتیم. از معیارهای انتخاب سایبانخوب هم برایتان نوشتیم و این که یک سایبان برقی مغازه تا چه حد می‌تواند حتی بر روی سودآوری آن هم مؤثر باشد. ویژگی‌هایی را برشمردیم که بیشتر فنی بودند، اما به راستی، زیبایی یک سایبان مغازه از ضروری‌ترین نکاتی است که باید برایش تصمیم گرفت.

یکی از انواع سایبان مغازه، سایبان کالسکه ای است. این نوع سایبان با سازه‌ای آهنی شکل می‌گیرد. حالت باز شده‌ی سایبان کالسکه ای به صورت یک‌چهارم دایره است. سایبان کالسکه ای مغازه به دلیل شباهت آن به سایبان کالسکه‌های قدیم، به این نام شهره شده است.

در شرکت ما با دقت و تخصص بالا تعمیرات انواع سایبان برقی را انجام می دهیم. بهتر است برای تعمیر سایبان برقی خود از هر شرکتی کمک نگیرید زیرا هر شرکتی معتبر نمی باشد و از نیروهای تخصصی بهره نمی برد. خیلی از شرکت ها هستند که به جای تعمیر سایبان برقی خرابی بیشتری برای سایبان به بار می آورند.

مزایای یک سایبان کالسکه ای:

یکی از ویژگی‌های این نوع سایبان مغازه، حالت کلاسیک آن است که برای برخی مشاغل خودش می‌تواند نوعی امتیاز به حساب آید. برای مثال، سایبان کالسکه ای برای مغازه‌هایی که نوع معماری و طراحی آن‌ها به شکل قدیمی است، بسیار مناسب و جذاب است. همچنین، مغازه‌هایی همانند گل ‌فروشی، کافی ‌شاپ، طلا و جواهرات، آنتیک فروشی و … نیز با سایبان کالسکه ای جلوه‌ی خوبی می‌یابند.

اگر در انتخاب جنس و طرح یک سایبان کالسکه ای دقت شود، از این نوع سایبان مغازه برای مشاغل مختلف و حتی مدرن می‌توان بهره برد.

محدودیت‌ها و شرایط ویژه‌ی انتخاب یک سایبان کالسکه ای

باوجود زیبایی سایبان کالسکه ای، باید این را در نظر داشت که در برخی مواقع و با توجه به شرایط محیطی که مغازه در آن واقع شده است، بهتر است از انواع دیگر سایبان مغازه برای به دست آوردن حداکثر کارایی استفاده کنیم. به طور معمول از سایبان کالسکه ای برای ایجاد سایه‌هایی کوتاه استفاده می‌شود. این سایبان‌ها برای پنجره‌ها خیلی مفید می‌باشند. همچنین، اگر شرایط نورگیری و نوع مغازه به صورتی است که می‌خواهید دید ویترین بهتر باشد، ممکن است با یک سایبان کالسکه ای به صورتی زیبا به این هدف خود برسید.

به مانند دیگر سایبان‌ها، سایبان کالسکه ای را نیز می‌توان -و بهتر است- از نوع سایبان برقی انتخاب کنیم. شکل سایبان برقی کالسکه ای نیز مشابه نوع معمولی آن است. فقط در سایبان کالسکه ای برقی، موتور و تجهیزاتی برای کنترل آن به سایبان اضافه می‌شود.

به خاطر شرایط اسکلتی سایبان کالسکه ای باید بر روی کیفیت ارائه شده توسط تولیدکننده‌ی این نوع سایبان مغازه حساس‌تر باشید. به ویژه اگر سایبان برقی مورد نظرتان باشد، این حساسیت نیز مضاعف خواهد شد. کیفیت تولید یک سایبان کالسکه ای باید به گونه‌ای باشد که با باز و بسته شدن آن، اسکلت سایبان شکل خود را از دست ندهد و زیبایی خود را حفظ کند.

 

دکمه بازگشت به بالا