به برکت انقلاب حدود ۷۴ درصد از مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

به برکت انقلاب حدود ۷۴ درصد از مردم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امروز به برکت انقلاب حدود 74 درصد جامعه‌ی بیش از 85 میلیونی کشور تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارد؛ که رشد قابل توجهی است.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بعد از 45 سال از انقلاب اسلامی، کشور مسیر رشد و تحول را دارد طی می‌کند. وی افزود: البته که کاستی‌هایی احتمالا در بعضی از حوزه‌ها بوده و هست که همه باید تلاش کنیم تا رفع شوند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به دست آوردهای کلان انقلاب در حوزه‌های مختلف افزود: در حوزه‌ی تامین اجتماعی که حوزه‌ی ماموریتی ما است رشد خوبی داشتیم وی گفت: قبل از انقلاب حدود 20 درصد جامعه ی حدود 35 ملیونی ایران تحت پوشش تامین اجتماعی بود که امروز به برکت انقلاب حدود 74 درصد جامعه‌ی بیش از 85 میلیونی کشور تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارد؛ که رشد قابل توجهی است.

میرهاشم موسوی گفت: البته ما تلاش داریم براساس اصول قانون اساسی مبنی برپوشش 100 درصدی در حوزه‌ی بیمه‌های اجتماعی به این هدف دست یابیم.

وی در ادامه گفت: فضای درمان رو به رشد است و با اتفاقی که در دولت مردمی سیزدهم افتاد حدود 54 درصد پوشش داریم و بقیه هم بیمه‌ی سلامت است وی افزود: دولت در همین اواخر سال قبل و اوایل سال جدید تمام هزینه‌های حتی اونایی که توان پرداخت حق بیمه سلامت ر داشتن تقبل کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: انشالله بتوانیم تمام خدمات را برای مردم با کیفیت خوب ارایه بدیم که شاهد رضایت مردم در این لحظه باشدانشا‌ها بعد از پایان پرداخت بهمن ماه ایشالله سعی خواهیم کرد برای تجهیز منابع بخونیم عیدی ر پرداختد.

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا