علمی و پزشکی

بیمارستان‌های گلستان به 184 نفر رسید / 12 بیمار در 24 ساعت گذشته.

patc/ گلستان مدیر دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه تعداد بیمارستان های درمانی منطقه نسبت به روز گذشته 12 نفر کاهش داشته است، گفت: در حال حاضر 184 بیمار مبتلا به نوروپاتی در بیمارستان های گلستان بستری هستند.

سعید گلفیروزی در گفت وگو با patc، با اشاره به اینکه در روزهای اخیر تعداد بیماران بستری در منطقه گلستان به صورت سینوسی اما محدود کاهش و افزایش یافته است، اظهار کرد: پیش بینی می کنیم بعد از عید نوروز شاهد شروع این بیماری باشیم. . . » ما نباید پیام رسان دیگری باشیم و انشاءالله این موضوع با کمک انسان حل می شود.

وی با اشاره به اینکه همفکری افراد، سازمان‌ها و گروه‌ها در خصوص سیاست‌های بهداشتی و درمانی در ایام نوروز و پرهیز از رفت‌وآمد و وقت غیرضروری، افزود: با وجود اینکه روز گذشته تعداد بیماران بستری به کرونا افزایش اندکی داشت، اما امروز این تعداد از این تعداد کاهش یافته است. 12 تا 12. بیمار.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر از مجموع 184 بیمار 49 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: 28 بیمار نیز از طریق دستگاه تنفس مصنوعی یا سیستم تنفسی متصل هستند.

گلفیروزی با اشاره به اینکه بر اساس جدیدترین نوع استان گلستان، چهار شهر بندرترکمن، بندرگز، علی آبادکتول و کلاله و برخی از شهرهای نارنجی رنگ منطقه، ادامه داد: متاسفانه نه گلستان شرایط قرمز کرونی دارد.”

وی با بیان اینکه 9 شهر استان گلستان گرگان، گنبدکاووس، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، آق قلا و رامیان در حال ساخت هستند، گفت:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از در آب بودن شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: ارقام و رنگ آبی کرونا در استان گلستان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا