علمی و پزشکی

تعبیر شگفت انگیز خوابی که می بینید!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینزیگموند فروید، روانکاو، رویاها را “رویا” نامید.جاده سلطنتیناخودآگاه را توضیح داد و پیشنهاد کرد که با بررسی آنچه در رویاها قابل مشاهده است، می‌توانیم خواسته‌های پنهان و ناخودآگاه را که منجر به روان رنجوری می‌شوند، آشکار کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین عکس های Gamescom 2022 را دیده اید

ایلان ماسک برد فیلتر را حذف کرد!

تجزیه و تحلیل نمادهای رویا و معنی دادن به آنها به منبعی برای سرگرمی و ابراز وجود در فرهنگ عامه تبدیل شده است. آیا رویاها معنی دارند؟ آیا می توانید خواسته ها و خواسته های ناخودآگاه خود را با تعبیر خواب خود بیاموزید؟

محققان دریافته‌اند که شش رویا رایج شامل مورد حمله یا تعقیب، دیر رسیدن، از دست دادن عزیزان، سقوط، پرواز و مدرسه است.

تعبیر خواب افتادن چیست؟

رویاهای افتادن از بالا بسیار رایج است. اگرچه یک افسانه رایج وجود دارد که اگر در خواب خود بیفتید در زندگی واقعی خواهید مرد، این درست نیست. در طول این گزارش، به این خواهیم پرداخت که خواب زمین خوردن چه معنایی می تواند داشته باشد.

افتادن در خواب نشانه آن است که چیزی در زندگی شما خوب پیش نمی رود. ممکن است نشان دهنده این باشد که برای مثال باید در یک تصمیم تجدید نظر کنید یا رویکرد جدیدی را برای تصمیمات دیگر در نظر بگیرید.

راسل گرانت، نویسنده کتاب فرهنگ رویای مصور، می گوید: «خواب بسیار رایج است. این نشانه ترس در زندگی واقعی است. شاید شکست در زندگی حرفه ای یا عشقی شما.

او همچنین گفت که زمین خوردن اغلب نشان دهنده نیاز به رها کردن و لذت بردن از زندگی است.

6 خواب رایج و معانی آنها / افتادن رویا به چه معناست؟

خواب ببینید که در مقابل مردم برهنه هستید

پنی پیرس، نویسنده دیکشنری رویایی برای آدمک‌ها، معتقد است که دیدن برهنگی در ملاء عام می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که احساس می‌کنید دروغگو هستید یا از آشکار کردن عیوب و اشتباهات خود می‌ترسید.

تعقیب شدن در خواب چه تعبیری دارد؟

رویاهای آزار و اذیت شدن توسط یک مجرم شناخته شده یا ناشناس می تواند ترسناک باشد.

مترجمان خواب اغلب می گویند که چنین رویایی به این معنی است که شما سعی می کنید از چیزی در زندگی روزمره خود اجتناب کنید. تونی کریسپ، نویسنده فرهنگ لغت رویاها، معتقد است که تعقیب شدن در خواب می تواند نشان دهنده تمایل به فرار از ترس ها یا خواسته های شما باشد.

از دست دادن دندان در خواب چه تعبیری دارد؟

پنی پیرس، نویسنده «دایره‌نامه رویایی برای آدمک‌ها» معتقد است که از دست دادن دندان در خواب معانی مختلفی دارد. این می تواند به این معنی باشد که شما نگران زیبایی یا ظاهر خود هستید. همچنین ممکن است نشان دهنده این باشد که شما در مورد مهارت های ارتباطی خود نگران هستید یا ممکن است چیزی شرم آور گفته باشید.

خواب مرگ چه تعبیری دارد؟

مرگ یکی دیگر از موضوعات رایج در خواب است که می تواند بسیار آزاردهنده باشد. رویاپردازان گاهی اوقات خواب مرگ یک عزیز یا حتی مرگ را می بینند. تعابیر رایج رویاها نشان می دهد که چنین رویاهایی نشان دهنده اضطراب در مورد تغییر یا ترس از ناشناخته است.

در رویاها، لوری لونبرگ معتقد است که تغییر می تواند مانند مرگ خطرناک باشد، زیرا – درست مانند مرگ – ما نمی دانیم “طرف دیگر” تغییر چیست، بنابراین افکار بیننده رویا تغییر را با مرگ یکی می دانند.

227

دکمه بازگشت به بالا