برترین های کار و کسب

تعداد پمپ انواع بوستر پمپ چقدر است؟

وقت بگذارید و بوستر پمپی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در مورد مارک های مختلف بوستر پمپ تحقیق کنید و تمام مشخصات را بررسی کنید. بوستر پمپ ها برندهای مختلفی دارند. برای یافتن مدل مورد نیاز خود باید قیمت و مشخصات برندهای بوستر پمپ را مقایسه کنید.

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که در زیر به بررسی و استفاده از بوستر پمپ ها می پردازیم تا به شما کمک کنیم تا بوستر پمپ مورد نظر خود را پیدا کنید.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ نوعی سیستم افزایش فشار آب است. به طور کلی برای اطمینان از فشار لازم در شبکه آب ساختمان های بلند از سیستم زیر استفاده می شود:

تانک جاذبه

پمپ تقویتی

مخزن فشار

پمپ دور متغیر

در تمامی سیستم های فوق مخزن برای ذخیره آب و تغذیه ایستگاه پمپاژ در نظر گرفته شده است. این آب انبار از شاخه ای با قطر کافی که از خط لوله اصلی آب شهر می آید تغذیه می شود.

مزایای سیستم بوستر پمپ

هنگام طراحی خدمات مکانیکی پروژه هایی مانند لوله کشی، زهکشی، سرمایش و گرمایش، مهم ترین و پیچیده ترین کار انتخاب سیستم لوله تحت فشار مناسب برای تامین آب و حفاظت در برابر آتش ساختمان مورد نیاز است.

بنابراین بهترین راه مدیریت فنی، اقتصادی و آسان، نگهداری پمپ تقویت کننده فشار و اطمینان از شرایط خاص آن در ساختمان است. مزایای سیستم بوستر پمپ در سیستم آبرسانی به شرح زیر است.

حذف کمک فنرهای هیدرولیک

حمل و نقل و نصب آسان

قابلیت خدمت در حین کار

وجود انواع سیستم های امنیتی الکترونیکی

استروم یدکی

آبیاری خیلی کم یا زیاد

فشار ثابت در سراسر شبکه

در بوستر پمپ ها، هر پمپ می تواند به طور خودکار یا دستی مستقل از پمپ های دیگر روشن یا خاموش شود. در این صورت اگر پمپی نیاز به تعمیر داشته باشد می توان با خاموش کردن پمپ مورد نظر آن را از مدار خارج کرد و با بستن شیرهای مناسب آن را تعمیر کرد تا دیگر پمپ های سیستم پمپ افزایش یابد و فشار به کار خود ادامه دهد (تجهیزات استخر).

تنظیم صحیح تقویت کننده پمپ

هنگام بررسی تفاوت ها و ویژگی های بوستر پمپ های مختلف، نیازهای مصرفی آب خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال اگر از پمپ آب برای آبیاری استفاده می کنید، حتماً آن را نزدیک منبع اصلی آبیاری نصب کنید.

محل نصب بوستر پمپ بسیار مهم است، از نصب پمپ آب در نقاط دورافتاده یا غیر قابل دسترس خودداری کنید، در غیر این صورت در صورت تعمیر پمپ آب کار مشکل خواهد بود.

بوستر پمپ آبرسانی منظم

بوستر پمپ ها کاربردهای متفاوتی دارند. در سیستم آبرسانی استفاده می شود آبیاری صنعتی آبیاری، فضاهای سبز و مخازن یکی از مزایای پمپ دور ثابت این است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن به حداکثر بازده برسید.

پمپ های فشار قوی با سرعت ثابت به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

یکی از انواع آن PLC است که دارای یک قطعه هوشمند است که پمپ را در زمان های خاص روشن و خاموش می کند. و با برنامه ذخیره شده در آن پمپ را تا حدودی کاهش دهید. قیمت

نوع دیگر سوئیچلس یا PLC است که پمپ آب در مدار را مدیریت می کند و کلیدهای کنترل را تغییر می دهد و فشار را به شبکه می رساند.

بوستر پمپ برای اطفای حریق

محرک های پمپ الکتریکی بیش از یک پمپ الکتریکی دارند. عملگرهای پمپ آتش نشانی در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری یا صنعتی بنا به نیاز شبکه آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند. این بوستر پمپ ها فشار و راندمان مورد نیاز شبکه را تنظیم می کنند.

از مزایای بوستر پمپ کپسول های آتش نشانی می توان گفت که در مدت زمان کوتاهی به بالاترین بازدهی می رسد. این پمپ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

تقویت کننده پمپ آتش نشانی یک سیستم سلف سرویس با کلید یا PLC است که بخشی از آن قابلیت روشن و خاموش کردن پمپ ها در زمان های خاص با برنامه ای است که آنها را خاموش و روشن می کند. باز می شود و کمی ارزش پمپ ها را افزایش می دهد.

راه دیگر بدون کلید، سوئیچ یا PLC، که در آن پمپ آب با استفاده از پیکربندی کلید کنترل و ورودی فشار اصلی در مدار نصب می شود.

مسابقه پمپ بنزین

از آنجایی که این بوستر پمپ ها برای مدت نسبتا طولانی از کار افتاده اند، پمپ آتش نشانی به دلیل زنگ زدگی پروانه امکان ترک خوردن (انسداد پروانه) را دارد.

اساس کار آنها این است که پمپ در زمان مشخص روشن می شود و آب در سیستم تقویت کننده پمپ آتش نشانی از طریق دریچه هایی که قبلاً در ورودی و خروجی پمپ قرار داده شده اند به گردش در می آید. این رسوب جامد از پرش پمپ جلوگیری می کند.

تعداد پمپ، انواع بوستر پمپ

پمپ های محرک بر اساس تعداد پمپ به دو دسته تک پمپ و دو یا چند پمپ تقسیم می شوند.

پمپ تک سامپ

بوستر پمپ های تک پمپ برای نیازهای کم و متوسط ​​آب بهداشتی در تامین آب و صنعت استفاده می شود. بوستر پمپ های تک پمپی به اصطلاح سیستم یک تکه هستند و برای استفاده از آن فقط کافی است ورودی بوستر پمپ به منبع آب و خروجی آن به سیستم مصرف متصل باشد و دبی مورد نیاز نیز باشد. ارائه شده توسط کنترل پنل کنترل و فرمان. این محصول در داکت اسپلیت هایسنس استفاده می شود.

پمپ پمپاژ، دو یا چند پمپ

پمپ های تخلیه با دو یا چند پمپ پیوسته به دو گروه الکتروپمپ های سربی و الکتروپمپ های غیر رسانا تقسیم می شوند.

بوستر پمپ برقی مخصوص

این بوستر پمپ از یک الکترون سرب (پمپ جوکی) و یک یا چند پمپ اصلی تشکیل شده است که ظرفیت پمپ سرب کمتر از الکتروپمپ اصلی است اما فشار آن با فشار الکتروپمپ اصلی برابر است.

بوستر پمپ بدون الکتروپمپ پیشرو

پمپ های کمکی بدون الکترود سرب از بیش از یک الکترود سربی ساخته می شوند. مشخصات آن شبیه پمپ الکتریکی است.

آخرین کلمه

شرکت پیامگسترش تابان با وب سایت paygostaresh.ir سابقه طولانی در تامین سیستم های آبرسانی و ماشین آلات صنعتی دارد. این شرکت با ساخت و واردات ابزار و فروش آن به مشتریان همواره در خدمت مردم بوده است. با انتخاب پایا سفر خورشید تابان می توانید از کیفیت بالای ابزار خود مطمئن باشید.
مزایای منبع تحت فشار

دکمه بازگشت به بالا