برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

تفاوت کویل جویس و سالت

سالت نیکوتین یا جویس فری بیس :

در دنیای ویپینگ انواع برند های مختلفی از ایجوس ها وجود دارند اما فقط ۲ دسته بندی اصلی آنها را از هم متمایز میکند .
نوع اول ایجوس که در اوایل ظهور ویپ ها به دنیا عرضه شد ایجوس معمولی یا جوس یا جویس یا ایجوس فری بیس یا جویس کم نیکوتین بود که با نام های مختلفی تلفظ میشود .

رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی برای اولین بار در تقریبا سال 2017 بود که از اولین نوع پاد سیستم ها رو نمایی شد و شرکت های تولید ایجوس هم دست به تولید ایجوس های سالت نیکوتین زدند .

اولین نوع پاد سیستمی که پیش تر عرضه شده بود جول پاد بود که مخزن هایی غیر قابل شارژ مجدد را داشت و هنوز سالت نیکوتین ها به تولید نرسیده بودند و جول اصلی ترین دستگاه ترک سیگار در دنیا بود .

اما امروز تعداد بیشماری از ایجوس های سالت و دستگاه های پاد وجود دارند که هرکس میتواند طبق سلیقه شخصی و بودجه در نظر گرفته شده یکی از آنها را تهیه و استفاده کند.

تفاوت های اصلی سالت و جویس :

از دیگر تفاوت های جویس سالت و جویس فری بیس به مقدار نیکوتین و حجم هر بطری و طعم های آنها بستگی دارد که جلوتر در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد .
ایجوس های فری بیس داری مقادیر پایین و حتی صفر نیکوتین میباشد و مناسب برای تبخیر در دستگاه های ویپ یا پاد ماد میباشید .

نیکوتین بندی :

ایجوس فری بیس : 
در دنیای ویپینگ و شرکت ها تولید ایجوس درصد های مختلفی از نیکوتین در ایجوس ها تولید و روانه بازار میشود .نیکوتین ایجوس های فری بیس به شرح زیر میباشد :
۰ میلی گرم ، ۳ میلی گرم ، ۶ میلی گرم ، ۱۲ میلی گرم ، ۱۸ میلی گرم میباشند
مقدار میلی گرم بسته به میزان حجم میلی لیتر ایجوس میباشد که جلوتر راجب آن صحبت خواهیم کرد .

نیکوتین اجویس های سالت نیکوتین به شرح زیر میباشد :

۲۰ میلی گرم ، ۲۵ میلی گرم ، ۳۰ میلی گرم ، ۳۵ میلی گرم ، ۵۰ میلی گرم .
سالت نیکوتین ها در آزمایشگاه ها با ترکیبات و فرمولاسیون خاص هر کمپانی به نحوی با نمک رقیق سازی میشوند تا هنگام استنشاق باعث سوزش و اذیت گلو نشود .
و به این جهت جنس نیکوتین موجود در ایجوس سالت نیکوتین و ایجوس فری بیس کاملا متفاوت و جدا از هم میباشند .
برای مثال ایجوس فری بیش نیکوتین ۳ یا ۶ میلی گرم سنگینی حدودی مثل یه تنباکوی سبک قلیان را دارد .ایجوس سالت نیکوتین با مقدار ۲۵ میلی گرم حدودا معادل یک سیگار با نیکوتین ۲/۵ درصد میباشد .

حجم ایجوس ها :
ایجوس های فری بیس به صورت اورجینال و رایج در حجم های ۶۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ میلی لیتری تولید میشوند ، اما در برخی کمپانی ها نسخه هایی ۱۰ میل و ۲۰ میل و ۳۰ میل نیز وجود دارند .

استفاده از جویس در پاد |بهترین کویل برای سالت نیکوتین

سالت نیکوتین چیست؟

صنعت ویپینگ در سالیان اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری را تجربه کرده است. این پیشرفت‌های تکنولوژیکی باعث ارتقاء دستگاه‌های ویپینگ و ظهور موادی از قبیل سالت نیکوتین شده است.

نمک نیکوتین توسط شرکت Pax تولید شد و توانست تجربه بهتر و رضایت بخش‌تری را نسبت به نیکوتین خالص به جا بگذارد. سالت‌های نیکوتین می‌توانند میزان نیکوتین بیشتری را به بدن وارد کرده و با سرعت بیشتری جذب بدن کنند. سالت نیکوتین از نظر موارد اولیه، تا حدودی شبیه به ایجویس‌ها می‌باشد، اما تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد که در ادامه در مورد آن‌ها به طور کامل بحث خواهیم کرد.

 

جویس و سالت چه تفاوتی با هم دارند؟

جویس‌های معمولی و سالت‌های نیکوتین از نظر میزان نیکوتین موجود و میزان حجم بخار گرفته تا دستگاه ویپینگ و قیمت خریدشان با یکدیگر متفاوت می‌باشند. استفاده از هر کدام می‌تواند تجربه ویپینگ متفاوتی را برای شما رقم بزند. در این بخش به صورت کامل فرق بین جویس معمولی (E-juice) و جویس سالت‌ها (Nic salt) را برای شما توضیح خواهیم داد.

از نظر میزان نیکوتین موجود

یکی از تفاوت‌های اصلی بین جویس و سالت‌ها میزان نیکوتین موجود در این محصولات است. به طور کلی اکثر برندها جویس‌های خود را با میزان نیکوتین بین ۰ تا ۱۸ میلی‌گرم (۰ میلی‌گرم، ۳ میلی‌گرم، ۶ میلی‌گرم، ۱۲ میلی‌گرم و ۱۸ میلی‌گرم) تولید و روانه بازار می‌کنند.

در مقابل سالت‌های نیکوتین بین ۲۵ تا ۵۰ میلی‌گرم نیکوتین دارند. در کل میزان نیکوتین موجود در سالت‌ها بسیار بیشتر از جویس‌های معمولی است.

اگر به دنبال ترک سیگار هستید و می‌خواهید جایگزین مناسبی برای سیگار پیدا کنید تا نیکوتین مورد نظر بدن شما را تامین کند، در ابتدا توصیه می‌کنیم که از سالت نیکوتین استفاده نمایید و در طول زمان میزان نیکوتین آن را کاهش دهید.

جهت خرید پاد یکبار مصرف اصفهان با ما تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا