علمی و پزشکی

تهویه مطبوع برای بیماران تاج


Dyson ، یک شرکت فن آوری بریتانیایی است که به جاروبرقی های قدرتمند ، سشوار و فن های آن معروف است ، اخیراً تهویه مطبوع را طراحی کرده است که می تواند به بیماران کورو ویروس به نام CoVent کمک کند.

تهویه هوا برای تاج

این شرکت طی 10 روز دستگاه را مطابق با موتور دیجیتال خود طراحی کرده است. این شرکت هنوز به دنبال تصویب و تأیید در انگلستان برای یک دستگاه با سرعت طراحی شده است ، اما در حال حاضر توسط دولت انگلیس برای 10،000 دستگاه سفارش داده شده است.

CoVent یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل است که در صورت لزوم می تواند از آن به عنوان منبع تغذیه استفاده شود. موسس شرکت جیمز دایسون می گوید این دستگاه می تواند به سرعت و در مقادیر زیادی تولید شود و بسیار کارآمد است. وی همچنین قول داد كه می توان از آن برای استفاده بالینی در مبارزه با COVID-19 استفاده كرد.

تهویه هوا برای تاج

وی افزود: بخش اصلی همه این تلاش ها معرفی و عرضه به بازار بود که پیش بینی می شود اوایل فروردین ماه به بازار عرضه شود.

تهویه دستگاهی است که تنفس کمکی را برای بیمارانی که قادر به تنفس نیستند فراهم می کند و برای درمان موارد شدید COVID-19 با علائم تنفسی بسیار مهم است. Dyson تنها شرکت بزرگی نیست که در روزهای اخیر طراحی و تولید چنین دستگاههایی را انجام داده است. سایر شرکت های بزرگ مانند تسلا ، فورد و جنرال موتورز گفتند که آنها برای مبارزه با تاج به سمت تولید این دستگاه ها می روند.

من theverge.co

2121


تمامی نوشته های سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین patc هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا