اقتصادی

توضیحات نوبخت درباره جریمه‌های کرونایی و بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه بودجه ، یارانه ها و جریمه های تشریفاتی را تشریح کرد.

به گزارش patc ، محمد باقر نوبخت (محمدباقر نوبخت) در حاشیه نشست سالانه فرماندهان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران درباره بودجه 1400 توضیحاتی ارائه داد و گفت: کنگره. “نگهبان غیرقانونی یا مغایر با قانون شریعت اعلام شده است. امیدواریم که پارلمان فرصتی برای حل این اعتراضات شورای نگهبان قبل از پایان این آخر هفته داشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به نظر می رسد با تجدید نظر در كمیته سرپرستی مصوب مجلس در بودجه ، می توان بودجه را قبل از پایان سال (یعنی تا پایان سال) این دوشنبه گفت: دولت می تواند قوانین اجرایی و آیین نامه های اجرایی و مالی را تهیه کند تا بودجه پس از تعطیلات نوروز برای اجرا به همه دستگاه ها ابلاغ شود.

نوباخت همچنین در مورد وضعیت پرداخت یارانه در بودجه 1400 گفت: “این یکی از احکام مربوط به افرادی است که واجد شرایط دریافت یارانه هستند ، اما به هر دلیلی ، آنها مطابق با همان مکانیزم مشخص شده در قانون از یارانه استفاده نکردند. و آژانس های اجرایی آن .14 رکورد که انشاالله بتوانیم بازماندگان را به گروه دریافت کنندگان یارانه اضافه کنیم.

وی ادامه داد: “در حال حاضر ، یارانه ها در هر روز در هر روز دو بار پرداخت می شود. در روز دهم ، کمک هزینه زندگی و در روز بیستم ، یارانه موجود پرداخت می شود.”

به گفته نوبخت ، خوشبختانه آمارها نشان می دهد ، غیر از ایمنی و نظم در جاده ها و خیابان ها و در همه شرایط ، پلیس لاهور موفق به نجات جان افراد شده است. سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دولت معتقد است كه این مسئولیت را دارد كه هرچه بیشتر برای نیازهای پلیس راهور جهت حفظ و كاهش تلفات آماده شود.

هنگام پاسخ به این سوال که آیا بیماری کرونا قلب نیز به راهور نسبت داده می شود؟ وی گفت: برداشت پلیس راهنمایی و رانندگی این است که فکر می کنیم هیچ ارتباطی با موضوع جریمه ندارد و سعی می کنیم با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی اقدامی انجام دهیم.

وقتی نوبخت پاسخ داد که آیا این جرایم مربوط به وزارت بهداشت است؟ وی افزود: این جرایم متعلق به وزارت بهداشت نیست ، وزارت بهداشت نیز یکی از استفاده کنندگان منابع تاج است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه پلیس باید هوشمندتر شود ، گفت: “در حقیقت ، این طرح توسط پلیس لاهور پیشنهاد شده است. اقدامات. فرمانده فرماندهی لاهور.”

ادامه دادن

دکمه بازگشت به بالا