علمی و پزشکی

تویوتا یاریس کراس با قدرت هیبریدی و پیشرانه چهار چرخ معرفی شد

تویوتا یاریس 2021 مسیر منحنی را طی می کند و فضای بیشتری را برای سرنشینان خود فراهم می کند.

تویوتا ابتدا قصد داشت از ماه مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی کند. اما لغو این رویداد ، خرده فروش را مجبور به تغییر زمان صفحه نمایش خود به دلیل شیوع ویروس Corona کرد. این شرکت اعلام کرد که این ماشین برای چند هفته و ماه به تعویق می افتد. اما انتظار پایان یافته و تویوتا آماده است تا مدل جدید خود یعنی Yaris را به بازار عرضه کند.

تویوتا یاریس کراس

کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محکم بلند 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که باعث افزایش ارتفاع خودرو از 240 میلی متر به 4،180 میلی متر می شود. 20 میلی متر بلندتر و 90 میلی متر قد بلندتر از مدل قبلی خود است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است. این یک ویژگی Mercometer و یک حرکت هوشمندانه تویوتا برای جذب مصرف کنندگان بیشتر به نمایشگر آن است زیرا همه افراد از ظاهر عجیب C-HR خوششان نمی آید. همچنین در مقایسه با یاریس اصلی ، کراس اوور آن بزرگتر است و صندلی های بیشتری نیز دارند.

تویوتا یاریس کراس

خریداران می توانند با استفاده از لاستیک های 18 اینچی Yaris Cross و یک برنج طلایی با نام تجاری جدید با یک صندوق عقب برقی سفارش دهند که بارگیری و تخلیه آن بسیار آسان است. هنگام باز کردن صندوق عقب ، می توانید ارتفاع را تنظیم کنید و بسته به چرخ دنده خود ، می توانید آنها را به دو بخش تقسیم کنید. همچنین دارای کمربند ایمنی است که مانع از حرکت وسایل نقلیه هنگام رانندگی می شود. کراس Yaris همچنین از سیستم AWD (همه چرخ محرک) پشتیبانی می کند ، که با یک موتور بنزینی سه سیلندر ادغام می شود که حداکثر توان را در باران یا برف به راننده منتقل می کند.

تویوتا یاریس کراس

قدرت کلی این خودرو اسب بخار است که زیاد نیست ، اما از یک ماشین معمولی انتظار زیادی ندارید. تویوتا می گوید همچنین چرخ های جلو 120 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می کنند.

motor1.com

2121

دکمه بازگشت به بالا