برترین های کار و کسبعمومی

حجم بازی فورتنایت برای ایکس باکس سری اس

اگر از طرفداران بازی‌های سبک بتل‌رویال باشید امکان ندارد Fortnite را نشناسید! این روزها Fortnite یکی از موفق‌ترین و پربازیکن‌ترین بازی‌های بتل‌رویال می‌باشد که در فروشگاه اپیک‌گیمز فعالیت می‌کند. یکی از دلایل موفقیت Fortnite، اسکین‌های شخصیت‌های معروف دنیای واقعی است. شما می‌توانید با اسکین‌های قهرمانان موردعلاقه‌تان مانند قهرمانان اونجرز، دی‌سی و حتی شخصیت‌های معروف بازی‌ها مانند مستر چیف، کریتوس و … بازی کنید.

حتی می‌توانید از اسکین استریمر محبوب، نینجا هم استفاده کنید. البته بتل‌پس‌های فوق‌العاده Fortnite هم از دست ندهید. تمامی اسکین‌های نام‌ برده شده را هم می‌توانید از طریق بتل‌پس‌های بازی دریافت کنید. همین‌طور Fortnite در مناسبت‌های مختلف، رویدادهای مختلفی برگزار می‌کند. یکی از این رویدادها که بسیار سروصدا به‌پا کرد، کنسرت تراویس اسکات بود. البته این رویدادها تمامی ندارد و رویدادهایی مانند کریسمس و مناسبت‌های مختلف هم در آینده برگزار می‌شود. تنوع اسلحه در Fortnite بسیار بالا است. همین‌طور طراحی اسلحه‌ها بسیار زیبا و خاص است.

آیتم‌های متنوع مانند نارنجک، شیلدهای بزرگ و کوچک، ماهی‌های ریز و درشت که خوردنشان باعث بهبود سلامتی می‌شود. البته به دام انداختن این ماهی‌ها هم برای خودش چالشی جداگونه است. با جمع‌آوری سکه‌های مخصوصی می‌توانید از آن‌ها در جهت آسان‌تر شدن پیروزی‌تان استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از سکه‌های در جهت خریداری آیتم‌های متنوع  از جمله   خرید بازی از اپیک گیمز استفاده کنید و یا به یکی از اشخاص مقداری سکه دهید تا در کنارتان با دشمنان‌تان بجنگد.

تنوع اتومبیل‌ها هم به قدری بالاست که از اتومبیل‌سواری‌ها هم خسته نمی‌شوید و می‌توانید آزادانه در مپ بچرخید. اگر علاقه‌مند به سبک بازی‌های شوتر هستید، به هیچ‌وجه بازی‌های و از دست ندهید! دیتا های ایکس باکس سری اس و ایکس برای هر دو کنسول مشترک می باشد و لازم به ذکر است که بیس، آپدیت، کمپین ها و بسته های الحاقی بازی همگی در پکی که در سایت قرار گرفته است موجود می باشد.

دیتا قرار گرفته شده در این مطلب مخصوص اکانت های اورجینال است که برای انتقال این دیتا به کنسول باید اکانت اورجینال بازی را از سایت رسمی مایکروسافت خریداری کرده باشید؛ همچنین می توانید از این دیتا برای بازی های موجود در اکانت های دارای گیم پس نیز استفاده کنید! آپدیت جدید فورتنایت حجم بازی را بیش از ۶۰ گیگابایت کاهش می‌دهد اپیک در جدیدترین به‌روزرسانی بازی بتل رویال و محبوب Fortnite، حجم بازی روی پلتفرم پی سی را با بیش از ۶۰ گیگابایت کاهش، به حدود ۲۷ گیگابایت رسانده است.

A1-MCI

براساس خبر جدیدی که ازطریق اکانت توییتر Fortnite Status منتشر شده، آپدیت v14.40 بازی فورتنایت در پلتفرم پی سی حجم به مراتب کمتری نسبت به مقادیر معمول نسخه‌های قبلی دارد. نسخه جدید این بازی، جمعاً ۲۷ گیگابایت حجم داشته و این آپدیت جدید به منظور بهینه‌سازی نسخه پی سی بازی در پی کاهش قابل‌توجه حجم آن در حدود ۶۰ گیگابایت منتشر شده است. براساس اطلاعات درج شده در این پیام، آپدیت‌های بعدی بازی نیز حجم بسیار کمتری داشته و عملکرد و زمان بارگذاری آن نیز بهبود یافته است.

محتوای به‌روزرسانی جدید بازی فورتنایت در زمان ثبت این خبر برای دانلود در دسترس قرار داشته و به همراه موارد ذکر شده، رویداد Fortnitemares 2020 موسوم به Midas’ Revenge را نیز به همراه خواهد داشت. کاهش قابل‌توجه حجم بازی بعد از نصب این آپدیت به‌معنی کوچک‌تر شدن پچ‌های آپدیت بعدی بازی Fortnite نیز خواهد بود. ضمن اینکه همان‌طور که اشاره شد، زمان لودینگ بازی نیز در پی بهینه‌سازی بهتر آن کاهش خواهد یافت. یکی از کاربران توییتر به نام The_Equalizer74 بلافاصله بعد از انتشار این خبر، کاهش حجم فایل‌های بازی از ۹۹ گیگابایت به ۲۹.۵ گیگابایت را تأیید می‌کند.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه جدید بازی فورتنایت تغییرات بسیار خوب و چشم‌گیری را با خود به ارمغان آورده است. ظاهراً این کار با کاهش مؤثر حجم بافت‌های بازی و بهینه‌سازی بسیار خوب آن توسط توسعه‌دهندگان صورت گرفته است. در هر حال، اگر حافظه SSD شما همین الان هم با حجم بالای بازی‌هایی مانند Call of Duty: Warzone اشغال شده، این تغییر می‌تواند بسیار خوشایند باشد. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های کنسولی بازی Fortnite نیز چنین کاهشی را در حجم فایل‌های خود خواهند داشت یا خیر. البته لازم به ذکر است که فورتنایت قبلاً هم روی پلی استیشن و ایکس باکس حجم کمتری نسبت به کامپیوتر داشت. راهنمای چالش‌های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته هشتم

شما می‌توانید با مراجعه به لینک مربوط‌به جزئیات آپدیت جدید بازی فورتنایت در وبسایت Epic Games، اطلاعات کامل آن را مشاهده کنید. به‌تازگی مطلب راهنمای چالش‌های هفته هشتم از فصل چهارم بازی نیز منتشر شده که با مراجعه به لینک مطلب مقابل می‌توانید به آن دساین کنسول کوچک ترین کنسول بازی طراحی شده در تاریخ کنسول های بازی مایکروسافت می باشد. رنگ این کنسول سفید است و یک فن بزرگ در وسط ان مشاهده میشود که یک طراحی ساده و جدید به نظر میرسد. دسته بازی این کنسول همان کنترلر کنسول ایکس باکس سری ایکس است و مایکروسافت سعی کرده از اصل یکپارچگی در این مورد استفاده کند.

Xbox Series X

دارای سخت افزار بالاتری است و از وضوح صفحه نمایش بالاتر (تا رزولوشن 8K همراه با نرخ فریم بالاتر و ردیابی اشعه در زمان واقعی پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک درایو حالت جامد با سرعت بالا برای کاهش زمان بارگیری است. ارزان قیمت Xbox Series S از همان پردازنده مرکزی استفاده می کند اما از GPU کمتری برخوردار است ، حافظه و حافظه داخلی کمتری دارد و درایو نوری ندارد. هر دو کنسول با بسیاری از بازی ها ، کنترلرها و لوازم جانبی Xbox نسل قبلی سازگار هستند.

به عنوان بخشی از برنامه مایکروسافت “تحویل هوشمند” نامیده می شود ، بسیاری از بازی های نسل گذشته دارای گرافیک ارتقا یافته در سری X / S و بدون هیچ گونه هزینه اضافی هستند. این کنسول ها همچنین با سرویس اشتراک بازی Xbox Game Pass و همچنین پلت فرم پخش ابری Xbox Game Pass بازی ابری سازگار هستند.ترسی داشته باشید. در این فصل شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم. خرید ایکس باکس سری اس باندل فورتنایت Rocket League رونمایی و راه اندازی اولیه شایعات صنعت درباره سخت افزار جدید ایکس باکس از اوایل ژوئن ۲۰۱۸ آغاز شده بود ، فیل اسپنسر مایکروسافت تأیید کرد که “در آن زمان” در ساخت کنسول های بعدی ایکس باکس عمیق بودند ”

اعتقاد بر این بود که این سخت افزار خانواده ای از دستگاه ها با نام رمز “Scarlett” است ، از جمله یک نسخه کم هزینه ، با تأکید بیشتر بر پخش بازی و سازگاری عقب. در مارس ۲۰۱۹ ، شایعات بیشتر صنعت منجر به حدس و گمان در مورد دو کنسول تحت خانواده اسکارلت با نامهای رمز “Anaconda” و نسخه کم هزینه “Lockhart” شد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا