اقتصادی

دولت سیزدهم برای خنثی کردن “تحریم” به‌عنوان مهم‌ترین اسلحه دشمن قدم بر می‌دارد

وزیر نفت گفت: دولت سیزدهم برای مقابله با تحریم ها گام های خوبی برداشته است و حاکمان در این زمینه احساس خطر می کنند.

به گزارش patc، جواد اوجی که امروز در مراسم رژه روز دانش آموز شرکت کرده بود، گفت: دیدن این گونه جوانان که به آرمان های نظام و انقلاب چنگ زده اند، مایه امید به آینده و دو چندان شدن وظایف و مسئولیت های ماست. ابزارهای دشمن با استفاده از تحریم، مردم مظلوم ما را تحت فشار قرار دهید، اما باید بدانند که تحریم‌ها دیگر ابزار مؤثری برای کنترل ایران و توقف پیشرفت مردم نیست. ما تمام توان خود را برای سازماندهی بخش انرژی ایران در برابر تحریم ها و حذف آنها از مسیر تحریم ها با توسعه اقدامات جدی انجام می دهیم.

وی گفت: جست‌وجوی شرکای خوب صادراتی در سراسر جهان، جستجوی بازارهای جدید، تجربیات خوبی که به دست آورده‌ایم و دو برابر شدن روابط با سایر کشورها به‌ویژه همسایگان دولت سیزدهم، بازار خوب و قابل اعتمادی را شکل داده است. ارتباطات خوبی در بخش انرژی برقرار شده است.

وزیر نفت گفت: امروز دنیا تشنه انرژی است، تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است حوزه انرژی ایران را از مدار تحریم خارج کنیم و برای مقابله با تحریم هایی که حاکمان احساس خطر می کنند، گام های خوبی برداشته ایم. .

شاهزاده افزود: افزایش تجارت با کشورهای همسایه همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند گره های قدیمی در حال باز شدن است.

وی تاکید کرد: دشمن می بیند که این دولت کار بزرگ و مهمی انجام می دهد و دولت برای از بین بردن و از بین بردن مهمترین سلاح دشمن یعنی تحریم ها گام برمی دارد. بی‌شک ناکارآمدی سلاح‌های امپریالیستی تحریم دشمنان و حکومت بر غرب نگران‌کننده است.

وزیر نفت گفت: این راهبرد جدید ایران به فضل الهی و تلاش کارکنان صنعت نفت، تلاش و استعداد آنها و همچنین برنامه ریزی دقیق و ارتباط با کشورها و بازارهای جهان در صورت نیاز به نتیجه خواهد رسید. و عطش انرژی که بتواند این تحریم های ظالمانه را خنثی کند و به شکل غیرانسانی تلاش می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا