نماد سایت patc

دولت سیزدهم برای خنثی کردن “تحریم” به‌عنوان مهم‌ترین اسلحه دشمن قدم بر می‌دارد

دولت سیزدهم برای خنثی کردن "تحریم" به‌عنوان مهم‌ترین اسلحه دشمن قدم بر می‌دارد

وزیر نفت گفت: دولت سیزدهم برای مقابله با تحریم ها گام های خوبی برداشته است و حاکمان در این زمینه احساس خطر می کنند.

به گزارش patc، جواد اوجی که امروز در مراسم رژه روز دانش آموز شرکت کرده بود، گفت: دیدن این گونه جوانان که به آرمان های نظام و انقلاب چنگ زده اند، مایه امید به آینده و دو چندان شدن وظایف و مسئولیت های ماست. ابزارهای دشمن با استفاده از تحریم، مردم مظلوم ما را تحت فشار قرار دهید، اما باید بدانند که تحریم‌ها دیگر ابزار مؤثری برای کنترل ایران و توقف پیشرفت مردم نیست. ما تمام توان خود را برای سازماندهی بخش انرژی ایران در برابر تحریم ها و حذف آنها از مسیر تحریم ها با توسعه اقدامات جدی انجام می دهیم.

وی گفت: جست‌وجوی شرکای خوب صادراتی در سراسر جهان، جستجوی بازارهای جدید، تجربیات خوبی که به دست آورده‌ایم و دو برابر شدن روابط با سایر کشورها به‌ویژه همسایگان دولت سیزدهم، بازار خوب و قابل اعتمادی را شکل داده است. ارتباطات خوبی در بخش انرژی برقرار شده است.

وزیر نفت گفت: امروز دنیا تشنه انرژی است، تلاش می کنیم تا جایی که ممکن است حوزه انرژی ایران را از مدار تحریم خارج کنیم و برای مقابله با تحریم هایی که حاکمان احساس خطر می کنند، گام های خوبی برداشته ایم. .

شاهزاده افزود: افزایش تجارت با کشورهای همسایه همانطور که رهبر عزیز انقلاب فرمودند گره های قدیمی در حال باز شدن است.

وی تاکید کرد: دشمن می بیند که این دولت کار بزرگ و مهمی انجام می دهد و دولت برای از بین بردن و از بین بردن مهمترین سلاح دشمن یعنی تحریم ها گام برمی دارد. بی‌شک ناکارآمدی سلاح‌های امپریالیستی تحریم دشمنان و حکومت بر غرب نگران‌کننده است.

وزیر نفت گفت: این راهبرد جدید ایران به فضل الهی و تلاش کارکنان صنعت نفت، تلاش و استعداد آنها و همچنین برنامه ریزی دقیق و ارتباط با کشورها و بازارهای جهان در صورت نیاز به نتیجه خواهد رسید. و عطش انرژی که بتواند این تحریم های ظالمانه را خنثی کند و به شکل غیرانسانی تلاش می کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل